Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Rart at det ikke finnes gay-metal. Tror det er et stort marked for det. Det finnes jo gay metal. Alt som IKKE er Manowar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bestemte meg for å høre på Manowar her om dagen for å se hva alt oppstyret var. Har ennå ikke skjønt hvorfor de har fans. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) De har legioner av fans. Deal with it Et band som har holdt på siden 1981 med stort sett samme besetning hele tiden, og turnert ræva av seg over hele verden, får nødvendigvis endel blodfans. Endret 16. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Manowar hadde vore ett mye bedre band hadde Joey DeMayo hatt litt mindre ego, og onanert litt mindre på bassen sin. Vokalen er knallbra Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det finnes jo gay metal. Alt som IKKE er Manowar. Quote for truth! Hva syns folket om nye til Death Angel? Er kanskje ikke så mange Death Angel fans her inne, men jeg syns det lover godt. gleder meg som faen til å få LP'n i hus http://www.youtube.com/watch?v=uoex-hQ0SH0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Death Angel er knusebra. Bra at flere gamlinger fortsatt holder stand i bransjen, ikke bare Slayer. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 De har legioner av fans. Deal with it Et band som har holdt på siden 1981 med stort sett samme besetning hele tiden, og turnert ræva av seg over hele verden, får nødvendigvis endel blodfans. er halve bandet "stort sett" samme besetning? da har jo omtrent alle band i verden hatt stort sett samme besetning gjennom hele karrieren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tok å satte på en gammel slager på jobben. Liquid Tension Experiment. Instrumentalonani i 2 timer og 30 minutter. O' helliga winamp Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det finnes jo gay metal. Alt som IKKE er Manowar. Quote for truth! Hva syns folket om nye til Death Angel? Er kanskje ikke så mange Death Angel fans her inne, men jeg syns det lover godt. gleder meg som faen til å få LP'n i hus http://www.youtube.com/watch?v=uoex-hQ0SH0 Knallbra band, det der. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Rart at det ikke finnes gay-metal. Tror det er et stort marked for det. Det finnes jo gay metal. Alt som IKKE er Manowar. Det håper jeg var ironi. Det var 100% gay. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg gidder ikke prate med unger som bruker Gay som skjellsord til alt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Manowar er jo badass! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Manowar kills. Så dem på Norway Rock i fjor, konge konsert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bestemte meg for å høre på Manowar her om dagen for å se hva alt oppstyret var. Har ennå ikke skjønt hvorfor de har fans. Musikken er konge. Derfor har de fans. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bra det dukket opp litt backup her Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Manowar har ikke klær, derfor har de fans og kondomer i steden for. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bra det dukket opp litt backup her Godt det finnes noen andre her inne med god musikksmak, veit du Å kalle Manowar "gay" fordi de har et litt spesielt gear på scenen er utrolig tullete, og viser ikke annet enn genuin uvitenhet. Alle som har noe innblikk i Manowar veit at bandet handler om metall og damer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Hvor mange andre band drar med alle tidligere medlemmer på scenen for å fremføre en av sine eldste låter? Og alle spiller i perfekt sync. Selv de tre trommisene. http://www.youtube.com/watch?v=PAAfG4_4gok Rundt 7:45 er POWER. Endret 16. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lite som er fetere enn det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Som Bruce Dickinson en gang sa det: "This is metal, not a fucking fashion show" som svar på kritikk av sceneklærne til Iron Maiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå