kjashd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sangen i seg selv var kul nok fram til dama begynte å gaule og keyboardene tok av for godt. Kjærringa burde holde kjeft, og keyboardisten burde redusere veldig. blir ikke bedre at hun ser ut som siv jensen... usj ellers var den vel helt grei, harry kostymer er vel ikke noe nytt i den gata Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Black Witchery Regner med denne blir like bra som alt annet de har gitt ut, supert band! Har enda tilgode å skaffe meg Desecration of the Holy Kingdom, vet du om den fortsatt er å få på vinyl? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Black Witchery Regner med denne blir like bra som alt annet de har gitt ut, supert band! Har enda tilgode å skaffe meg Desecration of the Holy Kingdom, vet du om den fortsatt er å få på vinyl? Du bør skaffe deg den ja. Best i mine øre av de to full-lengderene som er ute. Unborn har den fremdles i listen sin vertfall, hør med han! Lenke til kommentar
BuckshotMessiah Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Syntes de 2 nye skivene til Avantsia er fetere enn scarecrow - men det er noe fyllstoff der. Metal Opera var nok bedre ja… Nye til Maiden syntes jeg er møkk kjedelig, selv om det låter bra. Har hørt alt før. Bedre. Vi er lei av bassriffene med åpen a streng nå… Rhyme of the ancient…, number of the beast, Seventh Son, Isle Of Avalon - men enda viktigere - jeg kan ikke fordra de "Final frontiiiiiier x 10" refrengene til maiden. De har ALLTID minst en låt med en kort setning gjentatt til det kjedsommelige på 4 korder. De 4 kordene er ofte også de samme, selv om de bytter om på rekkefølgen. Final Frontier, Caught Somewhere In Time, A brave New World, For The Greater Good Of Good, Blood Brothers, The Evil That Men Do, Seventh Son Of A Seventh Son, Heaven Can Wait etc etc Mange av disse er drit fete låter - men faen a! Finn en annen formel nå. MAsse partier satt sammen til en "progressiv" låtstruktur - til tross for dette har jeg hørt alle de små partiene før - og de bruker ALLTID de samme kordene. næææææh - trenger ikke den skiva der gitt… Endret 15. september 2010 av BuckshotMessiah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 For meg er det sånn Maiden skal være. Ikkeno fiksfakseri, men lange introer, over i galopptempo på bassen i A = awesome. Vil ikke ha det annerledes. Det er bare sånn Maiden skal være, de trenger ikke bli Dream Theater eller Meshuggah for at folk skal gidde å høre på dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hadde de gjort noe annerledes ville folk vel klaget på at de har mistet sjelen, er ikke Maiden lenger, sellout bla bla. Lenke til kommentar
BuckshotMessiah Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hadde de gjort noe annerledes ville folk vel klaget på at de har mistet sjelen, er ikke Maiden lenger, sellout bla bla. jepp - det er jeg enig i - maiden bør låte maiden. Men de trenger ikke lage samme låter på nytt igjen for det… med f.eks "åpen a" mener jeg ikke den gjenkjennelige maiden galoppen i en viss toneart - jeg mener den stemningsfulle, rolige bassriffinga som er brukt om om om igjen på mange låter. jeg liker maiden jeg ass - men nå har jeg hørt det meste for, føler jeg… men! Det er smak og behag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Nye til Volbeat overgår forventningene mine by far. Trodde aldri de skulle lage et så bra album. Mye mer variert enn tidligere album, da jeg følte alle sangene var så godt som like. Jeg liker det mer og mer. Evelyn har en kul miks og A Warrior's Call som riktignok ikke er helt ny faller godt i smak. Endret 15. september 2010 av datating Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Haha, jeg hadde nesten helt glemt Skylark; http://www.youtube.com/watch?v=4tZiZhe-7rw Husker at det bandet ble heftig diskutert på dette forumet for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Skylark er nesten mer flaut enn Manowar. Nesten.. Endret 15. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ingen dissing av Manowar, takk. Barskere band finnes ikke. http://www.youtube.com/watch?v=E1smtKVltfo&feature=related Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Manowar er homo. To steg unna Tom of Finland. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Windir derimot, han er en iskald mann ( HAHAHAAH ) http://www.youtube.com/watch?v=pz-UA6rjQ8Q Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jøss, det var ordspill verdig VG. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som hører på Divine Heresy? Begynte å høre på de på Spotify. Ganske nice! Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Rart at det ikke finnes gay-metal. Tror det er et stort marked for det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Sonic Syndicate går under det. Guttakrutt burde blitt skutt. Endret 16. september 2010 av michael691 Lenke til kommentar
BuckshotMessiah Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Rart at det ikke finnes gay-metal. Tror det er et stort marked for det. Tror kanskje Freedom Call og PowerWorld også? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Haha, jeg hadde nesten helt glemt Skylark; http://www.youtube.com/watch?v=4tZiZhe-7rw Husker at det bandet ble heftig diskutert på dette forumet for 4-5 år siden. Fyttirakkern, ikkje rart de blir glemt :!: Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nye til Enslaved ligger ute på Wimp, for de som har det. Nice Axioma Ethica Odini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå