Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Sabbath var helt latterlig bra live på 70tallet. Kult å se hvor mye trøkk de en gang hadde, bare se på Bill Ward. På skive digger jeg egentlig alt opp til Technical Ecstasy, så å si alt er perfekt.

Om du ikke har hørt Black Widow er det et band jeg anbefaler deg på det sterkeste. Sjekk ut Sacrifice albumet og DVDen "Demons Of The Night Gather To See Black Widow Live."

http://www.youtube.com/watch?v=lEmALYV72sc

Lenke til kommentar

Noen andre som skal på Die Hard festival i Sandes/Stavanger?

Line up foreløpig:

TORSDAG 16.SEPT kl18:00

EFREETI

BURNING REMAINS & FRIENDS

KRANK

REPENT

FREDAG 17.september

TARP

PHAT

ESCAPETOR

DAWN OF RETALIATION

Jeg skal personlig spille for Efreeti og jeg skal være gjestemusiker for Burning Remains :wee:

Lenke til kommentar

Da er det ny info om neste full-lengderen til 'Black Witchery' som har release nå i September.

Fra Osmose Productions:

BLACK WITCHERY

Inferno Of Sacred Destruction

BlackWitcheryInferno.jpg

It will be release under Limited edition on Vinyl with a huge Booklet of Artworks executed by Sickness666 from Thailland ! The CD version will come with the awesome multi angles "Live Ritual Of Chaos - Live Helsinki 24/10/2009" DVD !

A must for all fans of Barbarian Satanic Black Metal.

LP & CD tracks listing :

1./ Holocaustic Church Devastation. 2./ Antichrist Order of Holy Death. 3./ Apocalyptic Carnage. 4./ Barbarism Domination. 5./ Inferno of Sacred Destruction. 6./ Kingdom Against Kingdom. 7. / Sepulchral Witchcraft. 8./ Ascension of the Obscure Moon.

DVD Tracks listing :

1./ Crush The Messiah. 2./ Blasphemous Onslaught. 3./ Command Of The Iron Baphomet. 4./ Heretic Death Call. 5./ Desecration Of The Holy Kingdom. 6./ Blood Oath. 7./ The Angelholocaust.

Skal lett ha denne.

Legger ved en sang fra platen som kom i 2005, til dere som skulle være ny til bandet.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

HAHA. Hva faen?! Keyboard=Goth og en dame skal liksom overta den fete vokalen til Vortex? Og mildt sagt senere Behemoth video-alike. Her snakker vi god fersk Norvegia OST

Nei ass.

Sangen i seg selv var kul nok fram til dama begynte å gaule og keyboardene tok av for godt. Kjærringa burde holde kjeft, og keyboardisten burde redusere veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...