Seian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som kan anbefale meg noen litt mer ukjente post-metal band? Sliter selv med å skille mellom post-rock og -metal, men kan godt slenge ut noen band: Callisto - Noir Bossk - I Irreversible - Age Manatees - S/T Vi - Vi Det burde holde for denne gang. Om jeg treffer riktig sjanger, så kan jeg godt pøse på noe mer Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ISIS og Jesu, eller enda mer ukjent? Også har du jo Down, selv om det kanskje er mer postrock eller noe.. hmm.. Sabla bra band uanz. Kan du anbefale album av Jesu og Down som er bra å starte med? Down - II: A Bustle In Your Hedgerow Jesu - Silver (EP) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ISIS og Jesu, eller enda mer ukjent? Også har du jo Down, selv om det kanskje er mer postrock eller noe.. hmm.. Sabla bra band uanz. Kan du anbefale album av Jesu og Down som er bra å starte med? Down - II: A Bustle In Your Hedgerow Jesu - Silver (EP) Aye. Kan jo også sjekke ut Nola til Down. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vet ikke om det er veldig ukjent, men godspeed you! black emperor regnes vell som post metal Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Henta ein Amon Amarth t-shirt på posten idag, fekk med mykje stash i tillegg, promo-cd, plakater og diverse. Nice touch! Metal Blade Records er generøse folk.. Råtøff t-shirt også. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vet ikke om det er veldig ukjent, men godspeed you! black emperor regnes vell som post metal Mjæh. Meir post-rock det. Er i alle fall ikkje mykje metal å spore på Slow Riot for New Zero Kanada EP'n. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen tanker rundt In the Woods...? Har hørt litt på dem i det siste, må si at jeg liker godt hva jeg hører. Spesielt Omnio. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen tanker rundt In the Woods...? Har hørt litt på dem i det siste, må si at jeg liker godt hva jeg hører. Spesielt Omnio. Ah, Omnio er fantastisk! Har såvidt hørt litt på Strange in Stereo, men Omnio gjor eit sterkt nok inntrykk til å sjekke ut andre utgivelser. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 obZen is the forthcoming full-length studio album by Swedish metal band Meshuggah, set to be released worldwide on March 7, 2008 through Nuclear Blast. Blir nom nom det ja. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Henta ein Amon Amarth t-shirt på posten idag, fekk med mykje stash i tillegg, promo-cd, plakater og diverse. Nice touch! Metal Blade Records er generøse folk.. Råtøff t-shirt også. Takk for at du nevnte metal blade. Nå avbestillte jeg Amon Amarth-DVD-en fra cdon, (som tydeligvis ikke hadde den på lager) og bestillte der istedet. Sparte 100 kr tilogmed. Får handle inn noen tskjorter snart og. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg syns dette er så kult! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette blir nok en veldig bra dag. Megadeth billettene lå i postkassen, sammen med en godt sammenpakket The Berzerker cd. Billettene lagt ved siden av Maiden-billettene og skiva satt i spilleren. Tidvis ganske intense greier det her, men en tidvis grell vokal. Men også forbanna fengende. Tror jeg kan lære meg å digge denne cden. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 obZen is the forthcoming full-length studio album by Swedish metal band Meshuggah, set to be released worldwide on March 7, 2008 through Nuclear Blast. Blir nom nom det ja. Oioioi, dette blir fantastisk! Skal sannelig bli godt å høre noe nytt fra den kanten. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som kan anbefale et album av Ensiferum? Jo tyngre og mer folketonete des bedere ... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ensiferum albumet! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som kan anbefale meg noen litt mer ukjente post-metal band? ISIS og Jesu, eller enda mer ukjent? Også har du jo Down, selv om det kanskje er mer postrock eller noe.. hmm.. Sabla bra band uanz. Isis og Jesu er vel de ledende bandene innefor sjangeren ville jeg tro. Hører på begge. Skal ta en titt på Down. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som kan anbefale et album av Ensiferum? Jo tyngre og mer folketonete des bedere ... S/T er et veldig godt album. Hvis du liker noe skikkelig folkemtl så sjekker du ut Ásmegin og Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som har fått med seg polske Deathmarch og den nye EP'en "Let The Bombs Fall"? Blant annet cover av Marduk og Kreator. Über rask black/death blanding, ligner på Nuklear Antikrist. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skal ta en titt på Down. Hva med mitt forslag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå