Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

DEATHSPELL OMEGA "Paracletus"

On next November 9, the mysterious, meta-physical, black metal omega lords will unleash their fifth album, "Paracletus".

Initially emitting raw, traditional black metal, this enigmatic entity experimented and evolved into a more technical, eviscerating evil. Outside of the music, very little is known about its member's beliefs and ideology. What is certain however is the return of the most revered kult band in the world!

More details on the album soon ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ennå ikke fått hørt All Shall Fall, men Hellfestkonserten var jævlig kul, så må vel gå til kjøp. Immortalvideoer er alltid gøy. :>

Tror jeg kun har hørt plata en gang, var ikke helt det store. Om du skal kjøpe noe burde du sjekke ut de to første eller At the Heart of Winter.

Lenke til kommentar

thy catafalque er noe av det kuleste som finnes! uten å overdive, synes jeg da.

szervetlen, og forsåvidt hele albumet (Róka Hasa Rádió) er fantastisk,

Molekuláris gépezetek anbefales sterkt.

albumet Tűnő idő tárlat kan forresten lastes ned gratis fra siden deres, om jeg ikke tar feil, det er også helt sykt kult, prøv Neath waters eller Az ősanya szól ivadékaihoz så forstår man!

skulle hatt dem til norge en gang, men det spørs vel...

Lenke til kommentar

Kommer Runhild & Co til byen evt. Gnore, da skal jeg faen meg komme meg på konsert. Hun ga forresten ut soloplate i 2008, den heter "Amplicon" og er rimelig sær. Atmosfærisk avantgarde doom eller noe. Hun har også bidratt med vokal til "Chaos Is My Name" med bandet Khlyst, den sorterer under samme sære sjanger som soloplaten hennes. Anbefales for vokalister, hun gjør noen skrik på de platene som jeg aldri har hørt maken til siden.

Bonusinfo: hun har doktorgrad i biologi hvis jeg ikke husker feil, og hun jobber på UiO. Bare for å toppe hele driden, så ser hun slik ut:

post-5165-1283811867,7232_thumb.jpg

Verden er urettferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...