Batnobbit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nesten like hardt som Watain sine intervjuer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen her som har kjennskap til Impaled Nazarene? Kom over bandet nå nylig, har kun hørt de to første skivene og de er absolutt godkjent. Regner de vil vokse enda mer etter litt flere gjennomhøringer. Tol Cormpt Norz Norz Norz Ugra-Karma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio Nov. 19 Malmo, Sweden KB Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt Skal nok dit Blir et lite problem hvis det er 18'års grense da, men mulig jeg kommer inn anyway, til og med mulig det blir backstage også[i/] Og hvem skal du ligge med for å få til det? Håper heller ikke det blir 18 års grense altså. Tipper billetter kommer på mandag. Det gjør i alle fall det på Billettservice sine søstersider i Sverige og Finland. Har vært på Sentrum Scene to ganger, og dem serverte øl begge gangene. Tror Det stort sett er 18 års grense der. Menmen, A7x er da ikke noe å se uansett. Har ikke vært bra siden Waking The Fallen Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Innholdet er nå greit, bare en fjortis-satanist som skal imponere vennene sine med hvor satanistisk og "Storm"-nasjonalist han klarer å være. Shagrath var jo ikke gamle karen i 1995. han var nesten tjue år! skulle tro han var vokst ut av fjortisfasen til den tid. samtidig er det jo verdt å notere seg at i 1995 var Vikernes i fengsel, og de andre fjortissatanistene (... som tilfeldigvis spilte dritbra, beinhard musikk) var vel vokst ifra det. Stian "Shagrath" var nok på etterskudd på mer enn én måte. skikkelig flaut intervju. helt sjukt facepalm. HAIL WORSHIPPERS OF DEATH!!!! HAIL SATAN!!!! KILL NIGGERS!!!! ... our products are also available at my address. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vortex synger på Gateways. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fy satan så god den nye Maiden-skiva er. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fy satan så god den nye Maiden-skiva er. Helt enig. When the Wild Wind Blows, Starblind, The Talisman og Coming Home er mektige låter som oser av melodi, kreativitet og gode tekster! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vortex synger på Gateways. tror nok det håpes for mye her du Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fy satan så god den nye Maiden-skiva er. Helt enig. When the Wild Wind Blows, Starblind, The Talisman og Coming Home er mektige låter som oser av melodi, kreativitet og gode tekster! Veldig enig. De kara har det fortsatt, liten tvil om det. Fyfaen for et hull det ville vært i metallens verden om Maiden forsvant. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Haha! Indeed! Mitt soleklare favorittband Endret 3. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har bare ikke fått helt sansen for albumet, vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke noe større. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg måtte høre det 3-4 ganger før det satt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da skal jeg gi plate en sjangse til. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har hørt hele albumet ca. 10 ganger nå. Starblind har jeg definitivt hørt mest på. Fantastisk bra låt! Alle låtene sitter godt nå, og den svakeste blir rett og slett El Dorado eller The Alchemist. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen her som har hørt de nyeste albumene til Avantasia? Hvordan er de? Har de kommet seg igjen etter The Scarecrow, eller er det mye av det samme skvipet? Endret 3. september 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Neh, Metal opera pt 2 skuffa så stort at jeg har ikke hørt noe mer av dem..Den første var fantastisk, da. Edguy har gjort endel gode ting imellom hvertfall. Her gjør Tobi og Andre Matos en fin duett hvertfall. Matos er nesten mere populær enn Jesus i Brasil. http://www.youtube.com/watch?v=mINJnGvHzys&p=F8A60B5D45B1CEDD&playnext=1&index=8 selv om resten av lyden suger. Endret 3. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har hørt hele albumet ca. 10 ganger nå. Starblind har jeg definitivt hørt mest på. Fantastisk bra låt! Alle låtene sitter godt nå, og den svakeste blir rett og slett El Dorado eller The Alchemist. Jeg synes Eldorado er utrolig fengende. Svakeste i mine øyne/ører er nok The man who would be king. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen her som har hørt de nyeste albumene til Avantasia? Hvordan er de? Har de kommet seg igjen etter The Scarecrow, eller er det mye av det samme skvipet? Jeg har hørt det, og det var ikke i nærheten av Metal Opera. Har hørt hele albumet ca. 10 ganger nå. Starblind har jeg definitivt hørt mest på. Fantastisk bra låt! Alle låtene sitter godt nå, og den svakeste blir rett og slett El Dorado eller The Alchemist. Jeg synes Eldorado er utrolig fengende. Svakeste i mine øyne/ører er nok The man who would be king. El Dorado er også en god låt. Den får faktisk 7/10 av meg. Ergo, dette albumet er knallbra! Får 9/10 av meg. Bedre enn AMOLAD imo. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen her som har hørt de nyeste albumene til Avantasia? Hvordan er de? Har de kommet seg igjen etter The Scarecrow, eller er det mye av det samme skvipet? Jeg har hørt det, og det var ikke i nærheten av Metal Opera. Synd, i grunn, for Metal Opera part 1 er fantastisk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå