Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles ikke så lenge siden at forrige Satanic Warmaster-skiva kom ut, men det er faktisk 5 år siden. Jeg henger omtrent så lenge etter mentalt.

Hørte nettopp en ny Enslaved-sang, The Beacon på Pyro. Grutle var veldig sinna, men utenom det synes jeg det faktisk var kjedelig. Håper å få tak i nyinnspilling av Jotunblod som er bonuslåt til det nye albumet.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour

Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio

Nov. 19 Malmo, Sweden KB

Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan

Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall

Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene

Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt :mrgreen:

Skal nok dit :D

Blir et lite problem hvis det er 18'års grense da, men mulig jeg kommer inn anyway, til og med mulig det blir backstage også :)

Lenke til kommentar

Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour

Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio

Nov. 19 Malmo, Sweden KB

Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan

Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall

Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene

Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt :mrgreen:

Skal nok dit :D

Blir et lite problem hvis det er 18'års grense da, men mulig jeg kommer inn anyway, til og med mulig det blir backstage også[i/] :)

Og hvem skal du ligge med for å få til det? :p Håper heller ikke det blir 18 års grense altså. Tipper billetter kommer på mandag. Det gjør i alle fall det på Billettservice sine søstersider i Sverige og Finland.

Lenke til kommentar

Og hvem skal du ligge med for å få til det? :p Håper heller ikke det blir 18 års grense altså. Tipper billetter kommer på mandag. Det gjør i alle fall det på Billettservice sine søstersider i Sverige og Finland.

Hvis det blir 18 års grense ender vi opp bakerst i "salen" da :ermm:

Må ikke ligge med noen :fun:

Har bare en kammerat som har en far, som jobber på sentrum scene eller noe i den duren :wee:

Noen her som skal på Taste of Chaos i november? Jeg har fått billetten min hverfall :p

Lenke til kommentar

Innholdet er nå greit, bare en fjortis-satanist som skal imponere vennene sine med hvor satanistisk og "Storm"-nasjonalist han klarer å være. Shagrath var jo ikke gamle karen i 1995.

Det som undrer meg mest er hvorfor bandet kalles Dimmu Bogir hele veien. "Silehoz-vocals".

Å skulle holde et sånt sehvortøffjeger-intervju mot Dimmu Borgir anno 2010 er like dumt som alta-væringene som saksøkte Troll for plata Drep De Kristne 15 år etter den ble utgitt og glemt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...