Skogslik Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Da er det 1 dag igjen til to nye Satanic Warmaster utgivelser er ute! Nachzehrer ( full lengder) og Ondskapens Makt / Forgotten Graves, 7'' Ep Begge to er selvsagt bestilt på LP Endret 31. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Woho, tenker jeg kun kjøper fullengderen av SW. Så kjører heller på med Profanatica i stedet for EPen Endret 31. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Sikkert ikke dumt det. Profanatica full lengderen virker og svært lovende. Får se om det blir den på meg og med tiden. Endret 31. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xP9eIogNac0 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Føles ikke så lenge siden at forrige Satanic Warmaster-skiva kom ut, men det er faktisk 5 år siden. Jeg henger omtrent så lenge etter mentalt. Hørte nettopp en ny Enslaved-sang, The Beacon på Pyro. Grutle var veldig sinna, men utenom det synes jeg det faktisk var kjedelig. Håper å få tak i nyinnspilling av Jotunblod som er bonuslåt til det nye albumet. Endret 31. august 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio Nov. 19 Malmo, Sweden KB Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt Skal nok dit Blir et lite problem hvis det er 18'års grense da, men mulig jeg kommer inn anyway, til og med mulig det blir backstage også Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (...) Hørte nettopp en ny Enslaved-sang, The Beacon på Pyro. Grutle var veldig sinna, men utenom det synes jeg det faktisk var kjedelig. Håper å få tak i nyinnspilling av Jotunblod som er bonuslåt til det nye albumet. Samples fra hele skiva: http://www.amazon.co.uk/Axioma-Ethica-Odini/dp/B003ZY259W/ref=sr_shvl_album_1?ie=UTF8&qid=1283349199&sr=301-1 Jeg har trua Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio Nov. 19 Malmo, Sweden KB Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt Skal nok dit Blir et lite problem hvis det er 18'års grense da, men mulig jeg kommer inn anyway, til og med mulig det blir backstage også[i/] Og hvem skal du ligge med for å få til det? Håper heller ikke det blir 18 års grense altså. Tipper billetter kommer på mandag. Det gjør i alle fall det på Billettservice sine søstersider i Sverige og Finland. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og hvem skal du ligge med for å få til det? Håper heller ikke det blir 18 års grense altså. Tipper billetter kommer på mandag. Det gjør i alle fall det på Billettservice sine søstersider i Sverige og Finland. Hvis det blir 18 års grense ender vi opp bakerst i "salen" da Må ikke ligge med noen Har bare en kammerat som har en far, som jobber på sentrum scene eller noe i den duren Noen her som skal på Taste of Chaos i november? Jeg har fått billetten min hverfall Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Billettene legges ut mandag ja ser det ut til. kl 09.00 Burde ikke bli noe trøbbel å få billetter. Aner ikke om det er 18 år, men jeg tror egentlig sannsynligheten er lav med tanke på "klientellet" som hører på A7X . Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva blir det neste, 18års grense på barne-tv? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Papa Roach og Disturbed på ToC? Neitakk:w00t: Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva blir det neste, 18års grense på barne-tv? Kan godt forstå 18 år hvis det er ølsalg eller noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva blir det neste, 18års grense på barne-tv? Rimelig patetisk svar. Jeg synes det er et drittband uten like, men sånne kommentarer er rett og slett idiotisk. Folk liker forskjellig musikk, slik er det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 På Sentrum Scene var det 18 nede og fri aldersgrense oppe forrige gang jeg var der, sånn mtp ølsalg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva blir det neste, 18års grense på barne-tv? Kan godt forstå 18 år hvis det er ølsalg eller noe. Ikke egentlig. Folk under 18 kan gjerne få et armbånd som viser at de er under 18, ergo selgerne ser det og sier fyfy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Snitt snitt, vi har saks. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 A7X uten ølsalg høres trist ut, trenger rimelig høy promille for å overleve en hel låt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Innholdet er nå greit, bare en fjortis-satanist som skal imponere vennene sine med hvor satanistisk og "Storm"-nasjonalist han klarer å være. Shagrath var jo ikke gamle karen i 1995. Det som undrer meg mest er hvorfor bandet kalles Dimmu Bogir hele veien. "Silehoz-vocals". Å skulle holde et sånt sehvortøffjeger-intervju mot Dimmu Borgir anno 2010 er like dumt som alta-væringene som saksøkte Troll for plata Drep De Kristne 15 år etter den ble utgitt og glemt. Endret 2. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå