2ore Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-11123906 Jordison is noted for simultaneously playing two bass drums :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når Phil Collins kommer på niendeplass sier det nok om hvor seriøst den listen der kan bli tatt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så du mener Collins skulle vært lengre opp eller ned? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Det snodige er jo at over 100000 har stemt frem den lista. Det er ikke noe en journalist har laget ut fra egne preferanser. Har Slipknot så mange fans i UK? Husker emo-ungene grein og raget i dagesvis på forumene til Kerrang! når Machine Head vant pris for beste metalband istedet for My Chemical Romance Endret 30. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Joey er jo uten tvil verdens beste trommis - fordi han har så kul maske. Azz. Endret 30. august 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så du mener Collins skulle vært lengre opp eller ned? Han burde ikke være på noen slik liste. Det snodige er jo at over 100000 har stemt frem den lista. Om det er hvermannsen som har stemt er ikke resultatet overraskende. Hadde tankten min sett en video av maks mekker bak et roterende trommesett ville hun, slik som alle randoms, trodd han var en trommeslager i verdensklasse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så du mener Collins skulle vært lengre opp eller ned? Han burde ikke være på noen slik liste. What? Trodde selv du mente med ditt forrige innlegg at han skulle høyere opp. Greit at du er metaldude, men Collins er da en respektert trommis? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KU2bOYiBX28&feature=related Dette er et stykke fantastisk tromming. Og Collins med langt hår:P Tar spesiellt av rundt 1:30. Tar heller Genesis på sitt mest progga fra 70-tallet enn noe av Slipknot sin whinemetal. Dette er et liveklipp, bare en merkelig video i starten. Er Collins som spiller trommer. Det geniale med Collins er at han var vokalist og trommis, men på konserter på 70-tallet var det alltid to trommesett på scenen. Ett Collins spilte på og et med en backup-trommis som fylte ut lyden eller tok over når Collins sprang frem og tok mikrofonen. Så sang Collins et vers eller et refreng, og sprang tilbake til trommesettet og bare hoppa inn i en obskur prog-trommesolo i sync med den andre trommisen. Begge trommisene spiller samtidig rundt 2:50 her. Og en fantastisk performance av Tony Banks på synth såklart. Endret 30. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Greit at du er metaldude, men Collins er da en respektert trommis? Han var for en god beta år siden, men vil nå ikke påstå han noen gang har hørt hjemme på noen topp ti over verdens beste noe som helst. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mine favoritter er nå uansett Gene Hoglan eller Dave Lombardo Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så du mener Collins skulle vært lengre opp eller ned? Han burde ikke være på noen slik liste. What? Trodde selv du mente med ditt forrige innlegg at han skulle høyere opp. Greit at du er metaldude, men Collins er da en respektert trommis? Jeg trodde han i allefall mente lengre ned i stedet for ikke i det hele tatt. Synes han fortjener en plass. Men nummer 9, kan nok diskuteres. Synes f.eks. early drummer Neil Peart er mere innflytelsesrik enn Collins. For å ikke glemme trommisen i Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg diger Genesis og Phil Collins. Men for sånne lister vil det jo alltid uansett være mer en popularitetskonkurranse. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Buddy Rich > alle andre. jazztrommiser generelt > andre trommiser. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er heldigvis altfor fyllesjuk til å få post-HITS depresjoner. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En av mine favoritter er Mario Duplantier, syntes er usedvanelig presis og han spiller veldig tight. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 For å sitere en kompis som er blod-fan av Slipknot. "Jeg kan forstå han havnet på lista, men som nr.1?" Jeg er selvsagt uenig med lista. Mike Portnoy burde jo fått førsteplassen. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Joey Jordinson er den definitivt beste trommisen på den lista, med Dave Grohl på andreplass. men lista er som alle andre "beste blablabla noensinne" lister. dritdårlig, og full av middelmådige mainstream-bandmedlemmer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Avenged Sevenfold Announces Headline European Tour Nov. 18 Copenhagen, Denmark Amager Bio Nov. 19 Malmo, Sweden KB Nov. 20 Stockholm, Sweden Arenan Nov. 22 Helsinki, Finland Ice Hall Nov. 24 Oslo, Norway Sentrum Scene Flybillett tur retur oslo er allerede bestillt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 så de når de varma opp for maiden på lerkendal, var ikke det feteste bandet live... ikke på plate heller i mine øyne (ører) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 En av mine favoritter er Mario Duplantier, syntes er usedvanelig presis og han spiller veldig tight. Tight indeed. Trudde jeg skulle drite på meg når de spilte i Bergen. Uansett, mainstream vinner som man ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå