Lycantrophe Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 The king for a thoooooooousand yeeears. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fengende sang, men jeg likte ikke tittelen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Introene til Satelite 15 ... The Final Frontier og El Dorado er ALTFOR drøye. I tillegg har plata noen småcheesy sangtitler, som "The Man Who Would To Be King". . Nei, nei, spesielt ikke El Dorado Satellite 15s intro er dritfett spør du meg, det eksploderer jo når det melodiske begynner. Låttittelen på en låt kan godt være "I shat in the dish washer", for min del så lenge musikken er fet, og teksten er bra. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hehe, jo. Det virker bare som om de prøver for hardt, på en måte. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Utrolig synd at det aldri kom ut et nytt album da de reformerte i 2006. Edit: Viser seg at Nergal fra Behemoth har fått leukemi og står uten donor. http://www.metalsucks.net/2010/08/24/nergal-has-leukemia/ Endret 24. august 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Synd med Nergal. Virus er aboslutt å anbefale og sjekke ut i og med at det på mange måter er reinkarnasjonen av VBE. De har et album på trappene som blir slipt i høst/vinter; The Agent That Shapes The Desert Endret 24. august 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vet det er veldig lite "tr00" og like Cradle of Filth, men poster alikvel den nye singelen. http://www.youtube.com/watch?v=l1-lORrSU4U Jeg savner den gamle mørke atmosfæren, men jeg gleder meg som en unge til den nye platen for det om. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så akkuratt svartediket. Syntes det var virkelig bra. Noen andre som har sett det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Utrolig synd at det aldri kom ut et nytt album da de reformerte i 2006. Edit: Viser seg at Nergal fra Behemoth har fått leukemi og står uten donor. http://www.metalsuck...l-has-leukemia/ Trist det der, håper han klarer seg! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hehe, jo. Det virker bare som om de prøver for hardt, på en måte. På hva da? De siste 5 låtene er jo så chill Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vet det er veldig lite "tr00" og like Cradle of Filth, men poster alikvel den nye singelen. http://www.youtube.com/watch?v=l1-lORrSU4U Jeg savner den gamle mørke atmosfæren, men jeg gleder meg som en unge til den nye platen for det om. jeg er lite opptatt av å være tr00, men Cradle of Filth har vært ganske dårlig ganske lenge. føler at Damnation and a Day var høydepunktet deres, og at alt etter har vært skuffende. Damnation and a day er herlig episk, og bra med trykk i. nydelig produksjon er det óg. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Snakker vi tidlig som i gothic-dødsmetall growling, litt melodiøs dødsmetallgrowling som Shades of God, eller Icon/Draconian Times raspete cleansynging? tenkte hovedsaklig på Lost Paradise og Gothic. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 jeg er lite opptatt av å være tr00, men Cradle of Filth har vært ganske dårlig ganske lenge. føler at Damnation and a Day var høydepunktet deres, og at alt etter har vært skuffende. Damnation and a day er herlig episk, og bra med trykk i. nydelig produksjon er det óg. Likte faktisk Godspeed on the Devil's Thunder. Syntes den var ganske episk og selve helheten var fantastisk, men det som kom mellom Damantion og Godspeed er ikke akkurat noe å skryte av. Hører igjennom den nye sangen igjen, syntes den bare blir beder og bedre, damevokalen er episk. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Unikt! kulere cover enn album. Solefalds Red For Fire & Black For Death er forøvrig det feteste jeg har hørt i denne genren. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hehe, jo. Det virker bare som om de prøver for hardt, på en måte. På hva da? De siste 5 låtene er jo så chill Jo, men de første blir altfor mye, og stemmen til Bruce blir tidvis for anstrengt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jaja, jeg er i allefall sterkt uenig Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, det virker som jeg er ganske alene om synspunkene min. Alle jeg har snakket med synes det er et kanonalbum. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Alle låtene er mine øyne svært kreative, og de lengste låtene er fantastisk bra oppbygd. Melodiene er breathtaking spør du meg. WTWWB er et mesterverk. Trodde aldri vi fikk en slik Maiden-låt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå