Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah gode gamle Seb ja. Jeg hadde en dongerijakke som var dekket med Skid Row-merker.

Fyren er bare utrolig bra vokalist, og også helt batshit loco i hodet når det gjelder å være morsom. Har turnevideone til Skid row (Oh say can you scream og Roadkill), fyren bare får folk til å le konstant, selv om de ikke skjønner engelsk engang. Skikkelig goofball.

 

Youth Gone Wild var en perfekt beskrivelse på SR på slutten av 80-tallet.

 

Også har han den perfekte miksen av rasp og renhet i stemmen, pluss at han gir 200% på scenen uansett. Pluss han har minst like mange blodharry "metal warrior" uttalelser som Joey i Manowar i pressen :)

 

Her er en morsom versjon av YGW fra Japan in 1992. Han er rå med publikum, showmann til fingertuppene. Utrolig bra at bandet klarer å henge med når han stopper opp hele tida i starten.

 

 

Bra sceneshow ja, men synes Sebastian leverte en relativt ræva vokalprestasjon. Og det burde egentlig si sitt om den fyr'n.

 

Roadkill og Scream er jævla morsomme. Tar meg langt tilbake hver gang.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg egentlig? De fikk spille i Japan, foran titusener i Rio de Janeiro, over hele verden. De levde sex, drugs and rock and roll litt for hardt..Seb sier selv han ofte var drita full på scenen selv under store konserter, så pitchen var litt "off". Når du ser på Roadkill og ....Scream ser du jo egentlig bare en gjeng kompiser på guttetur. Han sang dritbra på skiver men litt værre live alt etter som dagsformen tror jeg. Noen liveopptak er dritbra (18&Life fra Rio på Roadkill f.eks.), mens andre er helt på trynet surt.

 

Her tror jeg han er ganske edru, for han synger hvertfall bra.

 

Lenke til kommentar

Har ekstremt lyst til å komme meg på Inferno, men vet ikke hvordan det blir ang. jobb. I påsken så er det utrolig mange folk oppe på Geilo, og jeg tviler på at jeg har fått fri for å dra på konserter.

Allikevel, Overkill får meg til å få lyst til å slutte på jobben og reise dit bare for å se dem. Det er kanskje verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...