Bytex Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Lurer på hvor lenge de har brukt Doctor Doctor (UFO) som siste tapelåt før konsertintro egentlig. Det har alltid vært sånn at de spiller masse random 70/80 tallsrock en times tid på tape, så blir det litt mørkere og Doctor Doctor kommer litt høyere, og da tar hele publikum av, for da veit alle at konserten begynner etterpå. Pluss at introen er veldig old school Maiden-ish, type Ides of March. Endret 12. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Å høre Doctor, Doctor sånn på en maidenkonsert er helt ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jepp, det slår nesten selve introen til konserten. Publikum går bananas når introen til DD kommer plutselig. I motsetning til arrangørene til AC/DC på Valle Hovin, som kjørte en pokker treig blues-CD i 75 minutter, også begynte den på repeat igjen og hele stadion buet for hver ny låt, også bare plutselig stille, så klippet de over til introen på storskjermene. Endret 12. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Snakker om Doctor Doctor og Iron Maiden http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Lege-skulket-for-aa-gaa-paa-konsert-1134180.html Legens fravær førte til at køene hopet seg opp på legevakten i Bergen sentrum i natt. En pasient med gallestein vred seg i smerter, men måtte pent vente på smertestillende. Ingen hadde tid til å ta seg av ham. Bare én lege var på jobb i tidsrommet fra klokken 22 til 01, etter det bt.no får opplyst. Den andre legen som skulle vært der, valgte i stedet å gå på konserten med Iron Maiden på Koengen. - Jeg ringte mange kolleger i går kveld. Alle sa nei til å steppe inn for meg, sier legen til bt.no. Er fanen sin det Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Docto Doctor er en av minge favoritt sanger, sang med på hele. Genial konsert. Alltid noen som vil klage over spillelisten, men har egentlig ingenting å klage over. Regn var bare deilig, når man står fremme hopper og synger med på alle sangene, så blir man sliten. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jau, husker når jeg var på den forrige konserten dems i oslo, Fy faen å varmt det var. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jau, husker når jeg var på den forrige konserten dems i oslo, Fy faen så bra det var. Fiksa skrivefeilen din Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Haha, hvis du først skal begynne å rette skrivefeil, kan du jo gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Han fiksa "Fy faen så varmt" til "Fy faen så bra" Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Ah, haha Så bare at det ble lagt inn en "s" der. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jau, husker når jeg var på den forrige konserten dems i oslo, Fy faen så bra det var. Fiksa skrivefeilen din Det er jo ikke nødvendig å skrive noe som er en selvfølge Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da var en fantastisk uke på Wacken gjennomført. Så forresten Sam Dunn intervjue sjefen for selve festivalen, og jeg møtte en som kjente han som sa at Sam hadde vært i Wacken siden 28 juli. Så da blir det nok en ny dokumentar kommende. Oj jeg fikk hilst på Sam Dunn når jeg var der Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da var limited edition tinbox-versjonen av nye Maidenskiva bestilt/reservert. Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Dang, skulle vært i spania Iron Maiden Sat 21 Spain - Valencia - Auditorio Marina Sur (support - Edguy) Digger Edguy også. Pluss at spansk publikum er sinnssyke. http://www.youtube.com/watch?v=6M-ldYQA9uo Endret 12. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jess! Anbefaler alle som liker heavy metal å sjekke ut bandet Impellitteri! Utrolig mye fett. Hørt på dem en time nå, og synes musikken er skambra! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nettopp begynt å høre på Hammerfall.. Utrolige saker! Ellers har jeg Metallica, Dream Theater, Iron Maiden og noe Megadeth i listen \m/ \m/ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noe Megadeth?!? Alt av Megadeth er jo bra! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Musikken er veldig bra, men takler bare ikke stemmen til Dave... Sorry, men det blir litt som å høre på en knirkende dør Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Musikken er veldig bra, men takler bare ikke stemmen til Dave... Sorry, men det blir litt som å høre på en knirkende dør Var ingen fan av denne i starten jeg heller, men nå som jeg er vant med den synes jeg den passer musikken veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå