Vowels Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er tre min gåavstand fra t-banen på majorstua til Chateau Neuf. Umulig å ikke finne lokalet. Som Nyhus sier er det helt grei lyd, men jeg liker også at scenen og lokalet er ganske lite noe som gir en mye bedre konsertopplevelse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Blir deprimert av å lese alle som skal. Exodus og Death Angel er to av mine favorittband. Kreator og Suicide Angels er jo en bonus. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nettopp vært på wacken, og der var det mye fett! Slayer, Kampfar, Iron Maiden, Endstille, Debauchery, Cannibal Corpse. Desverre hadde noen kristne sadister satt Slayer til å spille på nøyaktig samme tid som 1349. Hva skal man si til det? 1349 har jo som vane å covre Slayer live. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Slayer over 1349 ANY day. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kor er Betong egentlig? Chateau Neuf/Studentersamfundet Takk, da vet eg kor det er Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 ooh ser ut som om Iron Maiden - The Final Frontier endelig har lekket ut på nett nå er spørsmålet, klarer jeg å vente på at cdn kommer i postkassa neste uke? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Siste Watain er faen meg suveren. Litt av en opptur etter den tragisk dårlige Sworn... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 ooh ser ut som om Iron Maiden - The Final Frontier endelig har lekket ut på nett nå er spørsmålet, klarer jeg å vente på at cdn kommer i postkassa neste uke? Det greide ikke jeg laster ned albumet i skrivende stund. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Siste Watain er faen meg suveren. Litt av en opptur etter den tragisk dårlige Sworn... Waters of Ain låta er verdt skiva alene. Men ja, som du sier gruser denne Sworn til de grader Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gleder meg til jeg får henta platespilleren min slik at jeg kan høre den på vinyl istedenfor spotify som nå. Huhei. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Siste Watain er faen meg suveren. Litt av en opptur etter den tragisk dårlige Sworn... Waters of Ain låta er verdt skiva alene. Men ja, som du sier gruser denne Sworn til de grader Seriøst? Då må jeg skaffe skiva, er personlig veldig stor fan av Sworn. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 ooh ser ut som om Iron Maiden - The Final Frontier endelig har lekket ut på nett nå er spørsmålet, klarer jeg å vente på at cdn kommer i postkassa neste uke? Det greide ikke jeg laster ned albumet i skrivende stund. ble for stor fristelse for meg også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vel, vent hvertfall med anmeldelser til plata er tilgjengelig for oss som vil støtte bandet og ikke laste ned skiva. Så slipper vi "spoilers". Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Siste Watain er faen meg suveren. Litt av en opptur etter den tragisk dårlige Sworn... Waters of Ain låta er verdt skiva alene. Men ja, som du sier gruser denne Sworn til de grader Seriøst? Då må jeg skaffe skiva, er personlig veldig stor fan av Sworn. Seriøst, ja. Tror jeg ga 200kr for vinylutgaven og det var lett verdt pengene. Veldig gjennomført layout Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vel, vent hvertfall med anmeldelser til plata er tilgjengelig for oss som vil støtte bandet og ikke laste ned skiva. Så slipper vi "spoilers". Det at man laster ned betyr nå vel ikkje at man ikkje kjøper gjør det vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) I 99% av tilfellene, jo. Jeg gidder ikke kjøpe ei plate jeg har hørt 20 ganger på PC'n først, bare for å få enda en støvsamler i cd-hylla. Endret 10. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Siste Watain er faen meg suveren. Litt av en opptur etter den tragisk dårlige Sworn... Waters of Ain låta er verdt skiva alene. Men ja, som du sier gruser denne Sworn til de grader Seriøst? Då må jeg skaffe skiva, er personlig veldig stor fan av Sworn. Seriøst, ja. Tror jeg ga 200kr for vinylutgaven og det var lett verdt pengene. Veldig gjennomført layout Støtter den, vinyl utgaven er rålekker. Og plata i seg selv er veldig god! Endret 10. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bruker å forhåndsbestille album på vinyl. Helst før det blir tilgjengelig på Internett. På den måten klarer jeg lettere å ikke laste ned. Elsker det å sette på ei plate og høre mens jeg blar gjennom bookleten og studerer artworket. Det gjør første gjennomlytting mye bedre. Husker godt når jeg endelig fikk "Morgana Lefay - Grand Materia" på dobbel LP i en nydelig gatefold. Inni var det en historie som fulgte handlingen i sangene, og forklarte det hele litt bedre en tekstene. Bare det gjorde hele opplevelsen tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da var The Final Frontier gjennomhørt. Skal høre det senere i kveld også for å få låtene til å synke litt mere inn. Konklusjon: Et vanvittig bra album! Gutta er kreative og skriver 10, låter, og alle 10 er bra! Melodiene er så nydelige! Soloene er så herlige! Riffene er så kule! Nei fyfaen. Elsker Iron Maiden 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå