Ed Hunter Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Alltid stort med ny Maiden plate, at dei drar i progressiv retning er jo ikkje meg imot. Gleder meg til å få høre ferdig resultat, spent på produksjonen og vokalen til Bruce.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kom nettopp over Evig Natt. Virker som bra saker. http://www.myspace.com/evignattband Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Greit cheesy bandnavn, Evig Natt. Skrudde fort av når den kvinnelige vokalen kicka inn, hihi. Blitt greit hekta på Seven Chalices plata til Teitanblood. Repeat, repeat! http://www.youtube.com/watch?v=ofsej3rEceQ&feature=related Endret 6. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Teitanblood <3 Håper dem har noe nytt på gang snart, har vertfall vert rykter om det. Endret 6. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Smått irriterende at den går for så høye summer på Ebay allerede, ser ut som jeg må ta til takke med cden Endret 6. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Var heldig og fikk tak i lpn selv ikke så lenge etter den kom ut. Sjekk ut Proclamation og viss det ikke er kjent, ganske mye likheter med Teitanblood. (Noen av de samme band medlemmene) Endret 6. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Mer Teitanblood er ikke feil. Har du hørt noe mer om nye Nocturnal Blood forresten? Lå en ny låt ute på hellsheadbangers før hvertfall, men finner den ikke nå Takk for Proclamation anbefaling, har ikke hørt dem. Skal sjekkes ut Endret 6. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ikke noe mer nytt nei. Siste var at den skulle komme ut nå i løpet av August. Får bare håpe det fremdeles stemmer, men frykter det er blir utsatt :/ Endret 6. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hør på Jex Thoth. L8r. Opptatt med BORIS. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hør på Jex Thoth. I has. Is nise! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Likte det der! Fin og avslappende musikk. Skal definitivt sjekke det ut mer! Endret 6. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen her som kan fortelle lit om konsertlokalene på Betong? Stor/liten scene? bar inne i lokalet? bra lyd? etc.. Vurderer sterkt å ta turen ned i desember for å se Death Angel, Kreator og Exodus.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den konserten vil jeg også på. Er vel dessverre 18-årsgrense der. Skulle vært et år eldre nå. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Frister faktisk veldig å dra på den konserten, ettersom jeg har fyller 18 noen få dager før konserten. Har hatt veldig lyst til å se Kreator og Exodus i lang tid nå. Får sjekke ut Death Angel i løpet av uka! Eneste problemet jeg har er at de fleste vennene mine ikke hører på metall og misliker det sterkt generelt, så blir spennende å se om jeg finner noen å dra med. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Noen her som kan fortelle lit om konsertlokalene på Betong? Stor/liten scene? bar inne i lokalet? bra lyd? etc.. Lite sted, så liten scene. Bar i samme rom som scenen, helt stort sett OK lyd. edit: Men absolutt en av mine favorittkonsertsteder likevel. Veldig intim og koselig plass. Endret 9. august 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Kor er Betong egentlig? Har prøvd å søke på nettet/1881, men å finne ett sted der gateadressen står er vanskelig Fetteren min flyttet nettopp til København, tror det blir en langhelg der, Trashfest 2010 først i København Mandag også Betong på tirsdag Også Helloween/Stratovarius på Torsdag Endret 9. august 2010 av Dragavon Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Høres flott ut! foretrekker små innendørs scener. Spesielt hvis det skal thrashes! Har faktisk ikke sedd Exodus før så det blir spennende, er bare litt Kjipt det ikke er Zetro på vokal da. Kreator og Death Angel bruker å levere gode konserter. Får bare håpe stemmen til Mille ikke er helt borte by now Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Frister faktisk veldig å dra på den konserten, ettersom jeg har fyller 18 noen få dager før konserten. Har hatt veldig lyst til å se Kreator og Exodus i lang tid nå. Får sjekke ut Death Angel i løpet av uka! Eneste problemet jeg har er at de fleste vennene mine ikke hører på metall og misliker det sterkt generelt, så blir spennende å se om jeg finner noen å dra med. Yo bro! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kor er Betong egentlig? Chateau Neuf/Studentersamfundet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå