Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aldri hørt om de jeg heller. Tysk thrash sier wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Holy_Moses Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Holy Moses kan ikke si at jeg likte vokalen akkurat.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Såg dei på Inferno for nokre år tilbake. Blei ikkje veldig imponert. Kanskje betre på skive. Men kjerringa bak mikrofonen hadde jaggu lyd i seg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 SSP var da en helt kurant sang. Hadde sett mer fram til Moses enn Metallica. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det forresten noen som har peiling på når flere band blir confirmed til Inferno? Slik det står nå er det egentlig kun Behemoth som frister.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det forresten noen som har peiling på når flere band blir confirmed til Inferno? Slik det står nå er det egentlig kun Behemoth som frister.. Kommer vel på løpende bånd, også er det sikekrt et masseslipp utpå våren en gang Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 fant denne jeg: "Our band announcements before the kick off party in January is expected to happen November 1st, December 1st and December 24th. Keep an eye out for the announcements on this website." Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det forresten noen som har peiling på når flere band blir confirmed til Inferno? Slik det står nå er det egentlig kun Behemoth som frister.. Hå-hå! Destruction og Overkill blir da grisefett! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Overkill er på lista? Nå gleder jeg meg litt mer. Destruction er ikke det store for meg, men skal selfølgelig få dem med meg Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Overkill er på lista? Nå gleder jeg meg litt mer. Destruction er ikke det store for meg, men skal selfølgelig få dem med meg Står på Overkills heimeside. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Uhu! Nå må jeg nesten skaffe meg nyeste plate deres! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Har hverken hørt Destruction eller Overkill, så lista bør bli mere imponerende enn så for min del. Men jeg har på følelsen av at vokalisten i Destruction bare gjør sånn WØØØWØWØWØWØWØØØØWØWØWØØØØØWØWØWØWØWØØØØØØ så fort han klarer i så mørkt stemmeleie som mulig..ikke min greie. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Destruction Overkill Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har hverken hørt Destruction eller Overkill, så lista bør bli mere imponerende enn så for min del. Men jeg har på følelsen av at vokalisten i Destruction bare gjør sånn WØØØWØWØWØWØWØØØØWØWØWØØØØØWØWØWØWØWØØØØØØ så fort han klarer i så mørkt stemmeleie som mulig..ikke min greie. Du så på jordet som du kan bli. Aldri hørt? Det er snakk om eit av verdas største thrashband. Ganske imponerande. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Åja, trodde vi snakka dødsmetall, jeg. BØØWØWØØWWØWWØWØWØWØWØ. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var fett på Wacken hvertfall! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Åja, trodde vi snakka dødsmetall, jeg. BØØWØWØØWWØWWØWØWØWØWØ. Kan kanskje være noko for deg. Kjør på med Infernal Overkill/Eternal Devastation dersom du likar thrash slik det skal låte. Sjekk ut Metal Discharge dersom du liker den popa og glatt. Evt. Thrash Anthems. Nyinnspelar av eldre låtar. Overkill MÅ du sjekke ut. Last ned Under The Influence og Taking Over. Thrash/Heavy/Power Metal på sitt ypperste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vet du hva, det skal jeg gjøre. Jeg digger gammel Sepultura, Metal Church og Kreator. Har bare ikke sjekka ut ALT i den genren. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 @Neslepaks Jeg veit at du har jævlig peiling på thrash. Hva er din absolutte favorittplate og absolutte favorittband av den sjangeren? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 @Neslepaks Jeg veit at du har jævlig peiling på thrash. Hva er din absolutte favorittplate og absolutte favorittband av den sjangeren? Slayer - Reign In Blood Slayer - Angel Of Death Favorittband er usikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå