Bytex Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dimmu-bashing er sooooo last century, lizzom. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 For All Tid og Stormblåst har tross alt noen gode låter, men helhetlig er ikke skivene så altfor gode. Svært sjeldent at jeg hører på dem. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns det nye Avenged Sevenfold-albumet er sterkt. Det har jo lekket nå, noen dager før release. Men jeg blir vel gjerne lynsja, hengt, steina og skutt for å si dette, i og med at alle på Diskusjon.no hater Avenged Sevenfold. +1 (Men så har jeg alltid vært Avenged Sevenfold fan da...) Må og si at selv om jeg er stooor The Rev fan, så må jeg innrømme at jeg synes Portnoy gjorde en meget god jobb på trommene, og det var mer groove og generelt bedre spilling når han spilte. (Så er det jo en grunn til at han var forbildet til The Rev da... ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Det som irriterer alle på forumet er at du påstår "alle" hater bandet ditt, som om vi faktisk BRYR oss om musikken, mens vi egentlig ikke kunne brydd oss mindre. Endret 28. juli 2010 av Bytex Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det som irriterer alle på forumet er at du påstår "alle" hater bandet ditt, som om vi faktisk BRYR oss om musikken, mens vi egentlig ikke kunne brydd oss mindre. Snakker du til meg? Jeg mente +1 på at albumet var bra, jeg driter en lang i om folk her inne hater dem, hver sin smak. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Syntes For All Tid og Stormblåst er to veldig overvuderte album, mine to favoritt plater er Enthrone Darkness Triumphant og Puritanical Euphoric Misanthropia (mest pga nostalgia). EDT er jo en vanvittig bra Sympfonisk Black Metal skive, som har veldig bra låtmatriale og produksjon. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns det nye Avenged Sevenfold-albumet er sterkt. Det har jo lekket nå, noen dager før release. Men jeg blir vel gjerne lynsja, hengt, steina og skutt for å si dette, i og med at alle på Diskusjon.no hater Avenged Sevenfold. +1 (Men så har jeg alltid vært Avenged Sevenfold fan da...) Må og si at selv om jeg er stooor The Rev fan, så må jeg innrømme at jeg synes Portnoy gjorde en meget god jobb på trommene, og det var mer groove og generelt bedre spilling når han spilte. (Så er det jo en grunn til at han var forbildet til The Rev da... ) Portnoy gjorde faktisk ikke en så stor jobb. Han fulførte bare det som Rev ikke rakk å gjøre ferdig før han døde. Det meste på albumet er spilt av The Rev... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Etter det jeg vet, så er trommene skrevet av The Rev, men han har ikke spilt inn noe, utenom en demo av Nightmare. Har ikke hørt at det er han som spiller, har du kilde? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Etter det jeg vet, så er trommene skrevet av The Rev, men han har ikke spilt inn noe, utenom en demo av Nightmare. Har ikke hørt at det er han som spiller, har du kilde? Jeg leste det en plass ja. skal se om jeg finner det, men har ikke tid nå... Der sto det iallefall at Portnoy fulførte det The Rev ikke fikk gjort ferdig før han døde. For de hadde opptakt og alt det der av spillingen til Rev som de skulle bruke, Portnoy skulle gjøre ferdig de manglede delene. Men skal se om jeg finner det jeg Nå fant jeg det. Har du dagbladet fra igår? Står på side 42 der. Hvis du ikke har avisa tilgjenglig nå, kan jeg skrive hele artikkelen her da? Den nye plata fikk terningkast 5 der Endret 28. juli 2010 av robbsi Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har nok ikke den avisen, så hvis du vil kan du skrive Men jeg fant en artikkel der det stod at The Rev spilte inn en demo til alle sangene og at Mike Portnoy brukte disse demoene til å bygge videre på og deretter spille inn de ferdige versjonene (http://www.rocksound.tv/features/article/avenged-sevenfold-nightmare-first-review). Han sa visstnok og at han prøvde å holde seg så mye til disse demoene som mulig, for å ikke gå vekk fra det The Rev skrev. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Nye albumet virker KONGE så langt. Koser meg nå ^^ Endret 28. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Leste på nwn at Dødsengel-Visionary blir utgitt på vinyl 2 august. Hurray Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Maiden på onsdag noen som skal ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Stemmer det! Må se og skaffe meg den, selv om jeg har den på cd og. Ment til Vowels sin post. Endret 28. juli 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Skal ha Visionary på vinyl. Og skal på Maiden. Hurra. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Maiden på onsdag noen som skal ? Håper du ikkje stiller på Koengen på Onsdag, det er fremdeles 2 uker til Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har syykt lyst på Maiden, men så er det så langt og så dyrt for meg Men jeg mistenker at de kommer tilbake allerede nesteår, og da SKAL jeg se Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Seff skal man på Maiden, tradisjon det Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper Koengen blir like bra som Valle Hovin 2008, det var en sykt bra konsert Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har nok ikke den avisen, så hvis du vil kan du skrive Men jeg fant en artikkel der det stod at The Rev spilte inn en demo til alle sangene og at Mike Portnoy brukte disse demoene til å bygge videre på og deretter spille inn de ferdige versjonene (http://www.rocksound.tv/features/article/avenged-sevenfold-nightmare-first-review). Han sa visstnok og at han prøvde å holde seg så mye til disse demoene som mulig, for å ikke gå vekk fra det The Rev skrev. Tror du har rett i det du sier. Det ble spilt inn demo av the Rev på elktriske trommer, men de hadde ikke begynt å ta opptak ennda. Sån det var. Leste det på denne linken som jeg fant på hjemmesiden til A7X: http://www.latimes.com/entertainment/news/music/la-et-avenged-sevenfold-20100729,0,3218212.story Les halt, var bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå