Nebuchadnezzar Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har ikke fått hørt det, men anmeldelsene er heller labre. Tror jeg skal sjekke det ut snart. Gris har heldigvis planlagt 6 album, hvorav et av de er et dobbeltalbum, jeg gleder meg. Synd jeg ikke finner informasjon når neste albumet kommer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Stemmer det ja, dem hadde jo en haug med album dem skulle lage. Håper det neste ikke er så langt unna. Fantastisk bra band. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Når det gjelder band som er lingende Gris finner man mye i fransk\canadisk. Om jeg ikke tar helt feil så syntes jeg blant annet Sombres Forêts, Miserere Luminis og Lantlôs ligner en del. HVA? Har de planlagt 6 album? Vet i alle fall at de er godt i gang med L'Alchemisté. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Om GrisSi la grandeur des choses que peut accomplir une ame pure etait devoilee aux yeux de tous, nul ne la remarquerait. Car les couleurs d’une telle apparition seraient telles d’innombrables myriades de teintes inconnues de l’homme des cites, si belles qu’elle aveuglerait les sots de son vivace éclat. L’ame qui tend vers cette toile eurythmique est par ailleurs capable de discerner des formes qui annoncent ce vers quoi elle exhalera ce qu’il y de vil en elle et deviendra un esprit comble et veritable. Gris est ce que nous pouvons entrevoir de ces miraculeux fractals. Il est la rive d’un nouveau continent ou nous voulons amarrer. Il est la fregate qui nous permettra d’y acceder. Il est un phoenix que nous devons apprivoiser et enfourcher pour nous rendre au fond de cette aquarelle dont nous ne voyons que le somptueux cadre. Il suit à chacun de ses chapitres, le parcours de l’ame humaine à travers les étapes de la délivrance. Il est l’equilibre entre toutes les forces et vibration qui nous submergent, il est la liberte spirituelle, il est un chemin de fer qui ne comporte aucune route: il nous faut les construire sans croyances pre definies. Gris est agnostique de pour tout ce qui nous caresse et tout ce qui nous égratigne. Nul ne sait si nos visions sont erronees, nul ne sait si elles sont véraces. Chacun a un coeur de fer terni par la peur et le vide, à chacun de construire son chemin de fer puisqu’il en est le train. Gris est donc le bois, et la sueur avec quoi nous batissons notre voie. Il est la formule avec laquelle nous transformerons nos propres coeurs en or. Six albums, dont le dernier double, sont prévus. Ensuite, nous disparaîtront... NOS ALBUMS SONT DISPONIBLES VIA SEPULCHRAL PRODUCTIONS... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- If the greatness of everything a pure soul can accomplish was unveiled to all, nobody would even notice, for the colors of such an apparition would be myriads of hues unknown to the man of the cities, so beautiful that they would blind fools by their vivid brightness. The soul that is drawn to this eurhythmic web is able to discern shapes heralding how it will shed the vileness lurking inside to become a fulfilled and true spirit. Gris is what can be glimpsed from these miraculous fractals. It is the shore of a new continent where we want to land, as well as the vessel that will carry us there. It is a phoenix that must be tamed and ridden to plunge into the depths of this painting of which we only see the sumptuous frame. It follows, through each of its chapters, the pathway of the human soul through each stage of deliverance. It is the balance between all forces and vibrations overwhelming us, the essence of spiritual freedom, a railway without a path, as one must be built without predefined beliefs. Gris is agnostic for all that caresses and scratches us. None know if our vision is corrupted or true. Within each of us lies a heart of iron tarnished by fear and emptiness, and each of us must build his own pathway since he is his own train. Thus, Gris is the wood and sweat with which we build our path, as well as the formula that will allow us to transform our own hearts into gold. Six albums, and the last is double, are planned. Then, we will disappear... OUR ALBUMS ARE AVAILABLE VIA SEPULCHRAL PRODUCTIONS... Myspace Editor Sakset fra myspacen, takker skal titte på de gruppene. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Gris skal tas i nærmere ettersyn. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nei skulle du ha sett Miserere Luminis og Gris har laget en plate sammen, denne må høres. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Litt støymusikk for interesserte, Nyogthaeblisz http://www.youtube.com/watch?v=FA9HQw3JPl4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jeg syns det nye Avenged Sevenfold-albumet er sterkt. Det har jo lekket nå, noen dager før release. Men jeg blir vel gjerne lynsja, hengt, steina og skutt for å si dette, i og med at alle på Diskusjon.no hater Avenged Sevenfold. Lastet nettop ned albumet og hører på det nå (Det må jo være lovlig, jeg har jo allerede betalt for albumet) *edit* Ser nå på at det er de tidligere Avenged-albummene som inneholdt skriking og gurgling, og at stilen har forandret seg. Får titte på det nyeste nye da når jeg kommer hjem. Kanskje jeg blir positivt overrasket. What's the verdict? EDIT: Jeg likte introen på Natural Born Killer Endret 26. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Verdict er at jeg glemte helt av det. Skal legge av en liten notis på mobilen som sier ifra når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er faktisk litt screaming i en av sangene på det nye albumet. En positiv overraskelse Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er faktisk litt screaming i en av sangene på det nye albumet. En positiv overraskelse Det er litt screaming på flere sanger på det nye albumet. Men ikke så kraftig alltid da. Egentlig ikke så overraskende. De er jo opprinnelig et screamingband, og grunnen til at de sluttet(ikke sluttet, men måtte gå over til mer normal vokal) var fordi Shadows fikk beskjed fra legen om at stemmen ville ryke viss han fortsatt med screamingen. Dette var under konserttouren med det første albumet deres som hovedsaklig var screaming. Derfor ble han bedt om å ta en lengre pause så stemmen ikke skulle få mer skade. Er ikke helt sikker, men et år etter denne perioden annonserte han at det neste albumet ville bli et delvis screaming og normal syngealbum(waking the fallen), og at det albumet som kom etter de(city of evil) ville bli et helt rent syngealbum. Så nå har han jo vært veldig lenge uten å screame. Kan jo putte inn noen scream-parti her og der uten å skade stemmen da. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 All That Remains kommer med nytt album snart! Kataklysm kommer med nytt album snart! Trivium er i skriveprossess kommer med nytt album "snart"! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 ayayay Trivium! Finnes det et kjedeligere og mer uoriginalt band der ute mon tro? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 ayayay Trivium! Finnes det et kjedeligere og mer uoriginalt band der ute mon tro? mange! jeg liker trivium jeg... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 usj trivium ja. kjedlige greier syns jeg. så en sånn misinterped lyrics sak av låta deres "pull harder on the strings martyr" på youtube en gang og jeg hører bare ikke den faktiske teksten. i refrenget hører jeg boat, rudder, strange mountain, stomp ukraine, flesh, gaspain, white redeye, its just the way you piss. klarer ikke å høre den faktiskte teksten om jeg ikke leser den samtidig Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Apropo nye album, noen som vet når nye Dimmu Borgir kommer? Hørt at det var ferdig mastret. Cradle of Filth kommer også med ett nytt, mener på og huske at de skulle gi det ut på Nuclear Blast, rett meg om jeg tar feil her. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Her har du litt info om Dimmu Borgir sitt nye album: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=142781 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Er skeptisk. Stemmen til Shagrath blir verre for hvert år som går.edit: Det at de tourer med Korn sier LITT om dette megacheesy tr00 kvlt black metal bandet /troll Endret 28. juli 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jepp, er ikke så altfor begeistret for Dimmu egentlig. Snakker vi overkill av synth? Om noen er interesserte i å kjøpe en uspilt In Sorte Diaboli cd for en billig penge er det bare å sende PM. Fikk den uheldigvis til jul for et par år siden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Svært lite trua selv, har vert Dimmu Borgir fan siden jeg starter og høre på metal, men tviler på at den nye her blir noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå