Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så den, savner virkelig å se gutta spille i videoen egentlig, hele den storyline greia i filmen var bare overdrevent cheezy, virker som de har prøvd å spare på pengene her :p

gleder meg til å høre hele plata men syns bruce høres sliten ut egentlig, var liksom ikke den gode stemmen fra de tidligere men håper på å bli overraska

Lenke til kommentar

Vanskelig å høre låta skikkelig i den videoen, men litt standard låt, grei nok, synes El Dorado e bedre enn så lenge.

Litt skeptisk til produksjonen, bare meg som liker lyden på Brave New World best av dei "nye" platene?

Hvis du mener fra albumet etter Smiths og Dicks comeback, så ja. Helt klart. Men liker lyden på alle Maidens plater :love:

De to første har også røff og skarp lyd!

Lenke til kommentar

Haha! Så filmen In the Loop i går, som i seg selv var en ganske grei og morsom film. Men høydepunktet for min del var da en av hovedpersonene faktisk gikk til en Cannabis Corpse gig, som var omtrent lik scenen til Cannibal Corpse i Ace Ventura-filmen. Eneste forskjellen var at publikumet bestod for det meste av folk som ikke passer inn på en metallkonsert. Det er dritmorsomt å se hvor langt Cannabis Corpse faktisk går for å parodiere Cannibal Corpse. :D

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Noen andre som skal på in flames i morgen?

Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg ikke dratt uansett. Vil ikke støtte et sån band som har gått fra å være ekstremt rått til.. ja hva kan det kalles? Hørte litt på det nyeste albume på spotify, og det er rett og slett latterlig (Når du sammenligner med de gammle sangene).

Trist egentlig. Var In Flames som fikk meg inn i metall verden. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...