Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I så fall trekkes Dødsengel og Burzum tilbake. Sarath står, han ga også ut første fullengder i år på lik linje som Kvelertak. Poenget mitt var uansett at jeg ikke ser på Kvelertak som årtes norske skive eller nykommer, kjære <3

 

På tide med mer Watian lytting, Waters of Ain er så fin

Lenke til kommentar

De to Dies Irae-versjonene kan legge seg når Quorthon kommer på banen!

 

 

 

Even the heavens shall burn when we are gathered Now when the flames reach for the sky Dies Irae Etter mange år lærte jeg at dette originalt er innspirert av klassisk: The Wizard's Last Rhymes is based on the New World Symphony composed by Antonín Dvořák. En annen fun fact er at Queen of the Dark Horizons fra samme EP er basert på Goblin - Phenomena! Forumet har virkelig gått adundas i det siste...

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Om du ikke vil ha forandring på det, hvorfor vil du da ha metal band som spiller?

Det jeg mener er at jeg vil at på en måte skal være et cover, gjerne at de legger til noen ting, men jeg har liksom ikke lyst til at de skal lage en ny sang bassert på verket hvis du skjønner.

 

BTW; Hva synes folka om sånne epic prate deler? Ala feks:

http://www.youtube.com/watch?v=tcJYGJL7zXA&playnext_from=TL&videos=HfjG1DpTUms 2:30

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Er på en måte enig, kan bli overly epic, men synes også det kan være utrolig fett hvis det er gjort riktig.

 

For å komme med et annet spørsmål, hva synes dere om triggere og slikt, altså at man jukser med instrumentene o.l.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk den delen der kan være litt fet. Men samtidig så har jeg sett den live, og den var mye fetere da, når han står med håret ute i publikum, så nærma at du kan ta på han, samtidig så dekker alt håret hans for ansiktet. Nei, det var fett. Men, jeg er ikke helt enig med eksempelet, men jeg ser hvorfor du bruker det som eksempel.

 

Oi oi, var ikke det klippet jeg tenkte på, synes han gjorde det bedre her i byen når jeg så dem.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...