Vowels Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Digger nye skiva, Salute To The Iron Emperors. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Finnes det kulere riff? Fasitsvar: Nei, mest trolig ikke. http://www.youtube.com/watch?v=xMmdR5PYQIw Jeg har sikkert hørt over hundre riff som er kulere. Men kult var det! skal sjekke dette bandet litt nærmere. Hørte bare riffene. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Finnes det kulere riff? Fasitsvar: Nei, mest trolig ikke. http://www.youtube.com/watch?v=xMmdR5PYQIw SÅ kule var de da ikke. Må inrømme jeg har hørt stiligere riff før. Men det var ikke ille. Takk for tipset, forresten. Hadde ikke hørt Wolf før. Endret 27. juni 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Tenkte jeg bare skulle nevne at nå har Heretic Disciples (bandet jeg spiller i) Lagt ut et live klip fra forrige konserten vår 29 mai. Jeg er i allefall veldig fornøyd, men det er jo live, så da gikk jo ikke alt helt perfekt. Kan også nevne at dette opptaket er gjort i fra lomma til en fyr, så gitarene er litt lave, men ellers er det faktisk ganske god kvalitet. Vi tenkte vi skulle prøve å stikke i studio i løpet av sommeren. http://www.myspace.com/thehereticdisciples Sangen heter Når Uvitenheten Faller Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Epic my friend. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Finnes det kulere riff? Fasitsvar: Nei, mest trolig ikke. http://www.youtube.com/watch?v=xMmdR5PYQIw Likte gitaren i den nederste, men så ikke heelt det spesielle. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Herregud så fett Mystifier er. Anbefaler å høre igjennom de tre første skivene. Alt ligger på Spotify, neger black metal fra Brazil. Hihi Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Mystifier er knall ja! Har kun hørt Wicca som anbefales på det sterkeste! Få se og sjekke ut litt mer selv og. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Wicca er veldig god ja, men tror jeg setter Göetia bittelitt over den. Synes den skiva er det beste de har gjort. Har enda tilgode å høre demoene, noen som vet om de er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Har sett lenge på den 'Baphometic Goat Worship' boksen, tror det blir kjøp av den med tiden. Mye snadder i den! http://www.metal-archives.com/release.php?id=221472 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Sjæl! Har sett den til rundt 80euro, så er ikke så altfor ille. Må dog vente litt med å kjøpe den, er så mye annet snadder som kommer fremover nå så må prioritere litt med hva jeg kjøper. Lenke til kommentar
NurielNorge Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg tenker på Amazon eller eBay er det ikke så dyrt ## reklame fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 29. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Eneste CDen jeg har kjøpt i hele år: Gorgoroth - Antichrist. Måtte ha den etter å ha kjøpt en Gorgoroth - Antichrist-T-skjorte som jeg hadde på mens jeg nynna på Lady GaGa på vei til grilling i parken med familien. Min ettårige sønn hadde ofc på seg sin Led Zeppelin-skjorte Ellers blitt lite musikk i det siste, flyter på gamle minner. (?!?!?!?</care>) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Nynne på GaGa er aldri en dum ting. Kjipt med lite musikk, kommet masse bra på metalfronten allerede i år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Er personlig hekta på Kamelot for tiden. Har ikke hørt på noe annet i en måneds tid nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hva synes folk om Kvelertak da? Personlig digger jeg det! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Årets norske, minst. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Helt middelmådig skive synes jeg. Satt veldig bra i starten, men ble kjedelig etter et par runder. Terningkast 4 :!: Årets norske? Aldri! Synes Burzum, Sarath og Dødsengel gruser den lett. e:Skrev litt mer tull Endret 30. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hva synes folk om Kvelertak da? Personlig digger jeg det! Det lille jeg har hørt av den var ikke særlig interessant. Litt for kjedelig for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå