boffeeen Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Nei, det er et ord som brukes for å beskrive (som regel) undersjangre. Akkuratt som metal. Deathmetal/deathcore, også videre. b-b: Joda, men det er litt som at jeg ikke vil at de skal kalles musikk, fordi de er så mye bedre enn (omtrent) all annen musikk. Vi kan uansett være enige om at de som ikke liker Converge er en gjeng sære dustekopper. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Min sjangerinndeling er bare 2 sjangre. Bra musikk, og dårlig musikk. Greiest sånn. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Min sjangerinndeling er bare 2 sjangre. Bra musikk, og dårlig musikk. Greiest sånn. Støtter den. Er så mye mindre å holde styr på da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Vi fikk live opptak fra en konsert vi gjorde for en stund siden jeg tenkte jeg kunne dele. Noe jeg vil nevne først er at bandet ikke var helt på topp (ikke alltid lurt og dele brus på øving><) og vi ikke helt hørte hverandre live. Uten om det så syntes jeg det ble ganske bra, dere for dømme selv, enjoy. http://dl.dropbox.com/u/6528161/efreet.mp3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Et tips for å høre hverandre på scenen er et såkalt "in-ear monitoring system". De fleste musikkbutikker kan hjelpe dere der. Kan fort bli dyrt, da, så det er best å bare kjøpe til de som trenger det mest, f.eks. vokalisten. Da kan dere ha f.eks. click track på øret så alle holder seg i takt..hører dere sliter litt med å spille i takt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Til de av dere som elsker svenske 'Vinterland' og aldrig fikk tak i førtse utgaven av 'Welcome My Last Chapter' plata så er denne utgitt på nytt nå av temple of darkness records. Endelig er denne og få tak i igjenn! http://www.youtube.com/watch?v=QZzvKc_XCPs Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Kult! Jeg har originalen, men uansett bra deal. Samme labelet gir også ut Ihsahn - After på dobbelvinyl, for de som liker sånt... Jeg har bestillt den i hvertfall Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Et tips for å høre hverandre på scenen er et såkalt "in-ear monitoring system". De fleste musikkbutikker kan hjelpe dere der. Kan fort bli dyrt, da, så det er best å bare kjøpe til de som trenger det mest, f.eks. vokalisten. Da kan dere ha f.eks. click track på øret så alle holder seg i takt..hører dere sliter litt med å spille i takt. Takker for tips, skal nevne det for bandet. Anulaibar: Har Behemoth - The Apostacy på vinyl, ikke fått sjangs til å høre den enda dog.. Endret 12. juni 2010 av Batnobbit Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Kult! Jeg har originalen, men uansett bra deal. Samme labelet gir også ut Ihsahn - After på dobbelvinyl, for de som liker sånt... Jeg har bestillt den i hvertfall Ihsan er digg. Må nok kjøpe det nye albumet til Ihsahn men jeg foretrekker CD. Virker som han har blitt litt mere voksen ettersom han blander jazz og metall. Endret 12. juni 2010 av perpyro Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Til de av dere som elsker svenske 'Vinterland' og aldrig fikk tak i førtse utgaven av 'Welcome My Last Chapter' plata så er denne utgitt på nytt nå av temple of darkness records. Knallskive. Har hørt lite fra dem i det siste, var de ikke godt i gang med et nytt album? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Joda det er planen vertfall. Skal vell mye til og overgå første plata, men blir spennende og se hva dem får til! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Lawless Darkness ligger ute på Spotify nå. Herlig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Skal ta en titt, forberede konserten i Frankrike :> Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Å helvete for en orgasmisk sang! http://www.youtube.com/watch?v=nrxmrS9FIzc&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Lawless Darkness ligger ute på Spotify nå. Herlig Vil også si at Gjenferdsel's "Varde" er på spotify nå, check it out! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Drit i det. Hør på Blood Ceremony. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Obli og Mongo Ninja på torsdag. Ekte menn drar dit! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Kom over den her på scream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå