Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iron Maiden:

New studio album THE FINAL FRONTIER is now confirmed for Monday 16th August.

 

A FREE download of a new track, El Dorado, will be available IMMEDIATELY

 

The full tracklisting for the album (total running time 76:35) is:

 

1. Satellite 15....The Final Frontier 8:40

2. El Dorado 6:49

3. Mother Of Mercy 5:20

4. Coming Home 5:52

5. The Alchemist 4:29

6. Isle Of Avalon 9:06

7. Starblind 7:48

8. The Talisman 9:03

9. The Man Who Would Be King 8:28

10. When The Wild Wind Blows 10:59

 

Dette kan jo bli spennende. :yes:

 

Jeg liker Maiden godt, men blir jo for h*lvete aldri ferdig med å sjekke ut diskografien slik de produserer album.

Lenke til kommentar

15 album? Det dekker du i en aktiv helg. Trykk play og nyt musikken.

Når jeg hører på (for meg) ny musikk liker jeg å gjøre det på en måte der jeg kan konsentrere meg om musikken. Altså ikke i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting (å trene går greit). Dessuten skal det jo flere gjennomhøringer til.

Lenke til kommentar

Nesjda, da gjør du som meg og Saxon diskografien. Sett på første plata når jeg startet WoW på formiddagen, og bare bytte til neste plate når den er ferdig, mens jeg spiller videre. Da føles det ikke som "bortkastet tid" å høre de "dårlige" platene også, de bare går unna av seg selv, og jeg oppdager godlåter jeg aldri har hørt før i samme farta.

 

Nå skal det jo sies at Maiden bare har et par "dårlige" plater, men det bør ikke være for vanskelig å høre gjennom alt. Når jeg først dediserer meg til et band, vil jeg høre ALT, ikke bare best of-platene men alt imellom de beste låtene også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nesjda, da gjør du som meg og Saxon diskografien. Sett på første plata når jeg startet WoW på formiddagen, og bare bytte til neste plate når den er ferdig, mens jeg spiller videre. Da føles det ikke som "bortkastet tid" å høre de "dårlige" platene også, de bare går unna av seg selv, og jeg oppdager godlåter jeg aldri har hørt før i samme farta.

Tilsvarende teknikk bruker jeg, selv om det ikke innebærer wow og ikke må innebære spilling. Ha musikken som bakgrunnsmusikk til jeg blir "kjent med den", deretter lytte skikkelig.

Lenke til kommentar

Nesjda, da gjør du som meg og Saxon diskografien. Sett på første plata når jeg startet WoW på formiddagen, og bare bytte til neste plate når den er ferdig, mens jeg spiller videre. Da føles det ikke som "bortkastet tid" å høre de "dårlige" platene også, de bare går unna av seg selv, og jeg oppdager godlåter jeg aldri har hørt før i samme farta.

 

Nå skal det jo sies at Maiden bare har et par "dårlige" plater, men det bør ikke være for vanskelig å høre gjennom alt. Når jeg først dediserer meg til et band, vil jeg høre ALT, ikke bare best of-platene men alt imellom de beste låtene også.

Ble introdusert til Kamelot her om dagen. Rett på nett for å skaffe meg Discography-samlingen deres (veldig lovlig, selvsagt), for så å sette alt i playlista og kjøre igjennom.

Hørt gjennom alle albummene deres tre ganger hittil. :)

Lenke til kommentar

Purified in Blood og Kvelertak i samme månede! Hvem gleder seg (ingen, dette er selvfølgelig for lite kvlt for diskmetalerne)?

Tenkt deg på Garage? Vurderer å ta turen på fredag. Bryr meg ikke om Regulations, men Kvelertak fenger bare mer og mer.

 

Tenker jeg stikker dit ja.

Lenke til kommentar

Jeg var på Kamelot-konserten på rockefeller som ble DVD/liveplate. Det var kos. Har ikke sett dem siden da. Det kom en annonsør ut på scenen før det startet og ba publikum lage ekstra mye liv nå, fordi det ble tatt opp og skulle bli dvd/plate av konserten. Omtrent som på tv-show med publikum i salen. *APPLAUSE* skilt som lyser opp når folka skal klappe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...