Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Penis gjelder. Spesielt min. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Penis gjelder. Spesielt min. word. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 og slike som peller paprikaen av grandisen. USH!!! Paprika på grandis er sjef! Akkurat som rosiner på grøt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Grandis uten paprika må være tidenes største fail. Føffaen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Grandis og junkfood generelt er superfail. Skitten mat Hva synes dere forresten om nye Beherit plata? Fikk den her om dagen. Må si jeg var ganske skeptisk, men for et herlig comeback. Tommel opp x3 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen andre som skal på Gojira i Bergen? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skulle gjerne, men det er nok litt for langt unna. Svarti Loghins nye album er forresten faktisk ganske bra, spesielt for de som både liker Lifelover og Alcest Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var Angry German kid fant jeg ut. http://www.youtube.com/watch?v=v3hH5alFnSc Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er det alltid dårlig lyd på rockefeller og er bartenderne alltid besserwissere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen år siden jeg var på rockefeller sist, men aldri hatt inntrykk av at det var et sted med dårlig lyd nei, snarere tvert i mot. Ingen erfaring med bartenderne Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Skulle gjerne, men det er nok litt for langt unna. Svarti Loghins nye album er forresten faktisk ganske bra, spesielt for de som både liker Lifelover og Alcest Ganske bra? Eller bare fu**ing album of the year contender? Har forresten 2 fysiske kopier av albumet, så om noen er interessert i en byttehandel er det bare å komme med mulige bytteobjekter. Er en digipak og det er forseglet. Endret 6. juni 2010 av SirUstinov Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen andre som skal på Gojira i Bergen? Ja! Toget fra Oslo, en fin liten langhelg, Gojira, så hjem igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er det alltid dårlig lyd på rockefeller og er bartenderne alltid besserwissere? Lyden på rockefeller har alltid vært relativt bra når jeg har vært der. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen andre som skal på Gojira i Bergen? Så de som oppvarming for Metallica. Ikke all verdens, egentlig. Da synes jeg andre oppvarmingsbandet, Fear Factory, leverte bedre. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Iron Maiden: New studio album THE FINAL FRONTIER is now confirmed for Monday 16th August. A FREE download of a new track, El Dorado, will be available IMMEDIATELY The full tracklisting for the album (total running time 76:35) is: 1. Satellite 15....The Final Frontier 8:40 2. El Dorado 6:49 3. Mother Of Mercy 5:20 4. Coming Home 5:52 5. The Alchemist 4:29 6. Isle Of Avalon 9:06 7. Starblind 7:48 8. The Talisman 9:03 9. The Man Who Would Be King 8:28 10. When The Wild Wind Blows 10:59 Dette kan jo bli spennende. Endret 7. juni 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva synes folket om El Dorado? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Liker den ganske godt, jeg! Litt No Prayer for the Dying-aktig, på en god måte altså. Link til de som ikke kommer inn på siden. http://www.mediafire.com/?lgdyinnfvnm Endret 7. juni 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det kan da ikke være Eddie på coveret? Uansett, vokalen virka litt rar uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Men morsomt med noe nytt fra Maiden! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mitt gamle favorittband! Liker at coveret er old-school, til tross for at Eddie ser litt rar ut. Gleder meg til å høre El Dorado når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Nå gleder jeg meg til å høre ElDorado, Maiden er et av mine eldste og øverste yndlingsband Vokalen virker litt mørkere på en måte, som sagt tidligere i tråden, vanskelig å sette fingeren på det. Høres litt ut som han tvinger vokalen litt ut på en måte. Men samtidig tror jeg det kommer til å høres mer normalt ut når det blir spilt live. Ellers, jævlig awesome! Endret 8. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå