Skogslik Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Mangler selv kun føste plata til Limbonic Art, som er en av de beste platene deres. Gleder meg til eg får tak i den! Ser ut til at nye plata dems er utsatt en måneds tid og. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Dette må være en av de beste Symfoniske black metal sangene noen gang. Jeg hører på nå, og det har du helt rett i. Har også fått summet meg til å sortere inn Slagmaur og hører på det - genial black metal! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har virkelig prøvd å komme inn i Limbonic Art, men greier det rett og slett ikke. Har hørt igjennom Moon in the Scorpio et par ganger den siste tiden. Synthen blir rett og slett for overkill. Altfor mye av den. Regner med det bare er en smakssak. Nei, kan strekke meg til DHG-Satanic Art. Mer keyboards enn det blir for mye. e:Slagmaur er konge, spesielt de to første Endret 3. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg er ikke så veldig glad i symfonisk black, for å være helt ærlig. Syntes ikke synthen passer inn. Men om dere har noe symfonisk black som skiller seg ut fra det vanlige, gjerne kom med forslag. Endret 3. juni 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Tartaros kan anbefales: http://www.youtube.com/watch?v=m2T0fCHZEQw Andre bra symfoniske bm-band er Sirius, Dissection, Diabolical Masquerade, Covenant, Troll, Gehenna, Emperor, Dødheimsgard og sikkert fler jeg ikke kom på... Endret 3. juni 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Aye. Jeg skal sjekke det ut så snart jeg får tid. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Vet ikke om det er mange her som allerede har hørt Sacramentum - Far Away From The Sun. Glimrende melodic black som har gitt ut 3 ganske sterke album, men likevel aldri har blitt spesielt kjent. Er absolutt på høyde med eldre Dissection. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hah. Lukk øynene dine og klikk på linken. Ble ganske overrasket selv når vokalene kom. :!: http://www.youtube.com/watch?v=ALPZG4GgDHE Endret 3. juni 2010 av Crippled Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. Ja, det er slik jeg vil ha det. Jeg liker å utforske underground ekstremmetall, og ingenting annet. Er det "Angry German kid" på Slagmaur - Will Sher Svain (ca 03:40)? Endret 4. juni 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. Jepp, alt som har over tusen visninger på youtube er ikke verdt å høre på. Hører også kun på metal, eneste sjangeren som er bra. Utforske verden sa du? Går kun utenfor leiligheten når jeg skal handle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. Jepp, alt som har over tusen visninger på youtube er ikke verdt å høre på. Hører også kun på metal, eneste sjangeren som er bra. Utforske verden sa du? Går kun utenfor leiligheten når jeg skal handle. Går ut for å handle? Pøh, jeg er så necro at jeg kjøper alt online!!11 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Går ut for å handle? Pøh jeg er så necro at jeg laster alt ned online!!11 Endret 4. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg er så hardcore at mamma handler online for meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Mp3, vinyl, tapes og Spotify. Spotify og mp3 er så innihelvetes praktisk. CD er et dritformat som unngås om den gitte utgivelsen ikke er å finne på vinyl eller tape. Rehearsals skal utelukkende høres på tape, selvfølgelig. sexrambo fagoattakk!!!1 i want to 7 inch Endret 4. juni 2010 av Acrid Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Wimp og vinyl, yo! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Wimp er for homoister og slike som peller paprikaen av grandisen. 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 google.com "site:mediafire.com artist - album" som gjelder. Helt klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå