Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har virkelig prøvd å komme inn i Limbonic Art, men greier det rett og slett ikke. Har hørt igjennom Moon in the Scorpio et par ganger den siste tiden. Synthen blir rett og slett for overkill. Altfor mye av den. Regner med det bare er en smakssak. Nei, kan strekke meg til DHG-Satanic Art. Mer keyboards enn det blir for mye.

 

e:Slagmaur er konge, spesielt de to første

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. :hmm:

Ja, det er slik jeg vil ha det. Jeg liker å utforske underground ekstremmetall, og ingenting annet.

 

Er det "Angry German kid" på Slagmaur - Will Sher Svain (ca 03:40)?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. :hmm:

Jepp, alt som har over tusen visninger på youtube er ikke verdt å høre på. Hører også kun på metal, eneste sjangeren som er bra. Utforske verden sa du? Går kun utenfor leiligheten når jeg skal handle.

Lenke til kommentar

Lurer noen ganger om dere hører bare på underground thrash/black-metal, uten å utforske verden.. :hmm:

Jepp, alt som har over tusen visninger på youtube er ikke verdt å høre på. Hører også kun på metal, eneste sjangeren som er bra. Utforske verden sa du? Går kun utenfor leiligheten når jeg skal handle.

Går ut for å handle? Pøh, jeg er så necro at jeg kjøper alt online!!11

 

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mp3, vinyl, tapes og Spotify. Spotify og mp3 er så innihelvetes praktisk. CD er et dritformat som unngås om den gitte utgivelsen ikke er å finne på vinyl eller tape.

Rehearsals skal utelukkende høres på tape, selvfølgelig.

 

sexrambo fagoattakk!!!1 i want to 7 inch

Endret av Acrid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...