Ustedalen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Musikken må bli spilt på PC-en for å få registrert hva slags sanger du har spilt, ja! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jepp. Du laster ned en plugin som du installerer. Hvor spiller du ellers av musikken din? Ustedalen: Et par mp3-spillere er også støttet, Creative, iPod osv. Endret 25. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jepp. Du laster ned en plugin som du installerer. Hvor spiller du ellers av musikken din? Ustedalen: Et par mp3-spillere er også støttet, Creative, iPod osv. Eg brukar eit stereoanlegg. Kva er da vitsen med å kjøpe CDar? Endret 25. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg spiller alle mine CD-er på pc-ene mine som er koblet opp mot et 7.1 annlegg Jeg kjøper mange, mange CD-er. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For å vite at du har den fysisk, samleobjekt osv osv Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Og ikke minst for å støtte artisten(e)? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Konge band, konge tekst... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 L'Acephale Black metal/ambient. Litt sprikende ideologi bak bandet, virker som de prøver å omfatte "alt" innen okkultisme, spiritisme og tradisjonalismet. Men pytt. Gøyalt gjort å beskrive Kenneth Grant som en "thelemic prankster". Mord Und Totschlag-plata er bestilt. Gleder meg til å høre mer på dette. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Glintmanz erru noe Velvet Cacoon man du?? ? ????? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som har hørt Kalmah? Drit bra Melodisk Death Metal band jeg fikk øyene opp for i dag. Anbefales! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Både og. Genieve er bra, mens resten stort sett er drit. Skal komme nytt album om ikke lenge. "And on the subject of Velvet Cacoon, the band is a total fraud. Nothing about it holds any importance. The "How the Last Day" demo isn't even us. It's Miranda Lehman from Portland. (check the Wiki site). "Dizzy" isn't us. It's "My Violent Ego". Nothing is us. "Northsuite" was recorded in 3 hours and sold to a fake label who paid us enough for rent and substances. That's why its so terrible. We're utter bastards. We have no respect for anything. Now we're beginning the campaign to show just what we've done. We are walking examples of what far too many drugs will do. They make you crave havoc. They make you want to turn the world upside down while laughing like a maniac. And now the soft afterglow sets in. VC is winding down. One last album. One final collection. And the damn thing isn't even recorded yet. Maybe we'll just steal it too. I must tell you that our correspondence will not continue much longer. I'm going to make a clean break - you'll know when the moment hits. You'll know exactly what I mean too. First, I must convince the world that I am nothing special or intelligent, nor was Velvet Cacoon. If there was discussion about us before, I can only imagine what is about to come. Feel free to spread this letter." Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Noen som har hørt Kalmah? Drit bra Melodisk Death Metal band jeg fikk øyene opp for i dag. Anbefales! Selvsagt, husker jeg hørte ekstremt mye på Black Waltz når jeg gikk på ungdomsskolen Endret 25. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har selv bare hørt sisteskiva, men den er nokså tøff. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gleder meg no sinnsykt til The Allseeing I skiva nå. Den er i mixern og skal være ferdig og i salg om noen måneder. HAILZ! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Håper på å få hørt noen smakebiter til helga. Stortrua! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aye! Har hørt promo av ei låt. Er helt sjeft. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det blir knall! Fortsatt bitter etter den jævla konserten med de det ikke ble noe av fordi vokalisten hadde tatt én øl. Møkka rusfrie ungdomsklubb. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det blir knall! Fortsatt bitter etter den jævla konserten med de det ikke ble noe av fordi vokalisten hadde tatt én øl. Møkka rusfrie ungdomsklubb. haha, alkotesten de absolutt alle? de må nu ha tapt litt penger på det da.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aldri hørt Dark Funeral før i dag, og det var et utrolig tøft band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå