Osecia Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Men mange av de mistet interessen når de ble eldre? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Mange mistet interessen når fjortissemoer tok over fanbasen fordi Slipknot begynte med myke sanger som Vermilion pt. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor folk skal slutte å høre eller like et band fordi en ny generasjon oppdager bandet..Som om jeg plutselig skulle nekte å digge Iron Maiden fordi det er endel unger på konserter i 2010. Vi var jo selv unge når vi oppdaget bandene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor folk skal slutte å høre eller like et band fordi en ny generasjon oppdager bandet..Som om jeg plutselig skulle nekte å digge Iron Maiden fordi det er endel unger på konserter i 2010. Vi var jo selv unge når vi oppdaget bandene. Det har noe med at Slipknot byttet stil å gjøre. Det har ikke Maiden gjort på samme måte. Endret 26. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Det er jo litt kjipt da. Se for deg metalheads på en Slayer konsert som blir erstattet med whiny svarthåra/kledde, hår-i-trynet emoer. Menmen, who am i to judge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 De fleste band bytter stil en gang eller 2, de fleste pleier å gjøre det etter at de har hatt en hit eller 2 fra tidligere og de vil gå mer mainstream. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Det er jo litt kjipt da. Se for deg metalheads på en Slayer konsert som blir erstattet med whiny svarthåra/kledde, hår-i-trynet emoer. Menmen, who am i to judge Slayer hadde med Slipknot under The Unholy Alliance i 04 med fri aldersgrense. Men da var det ansett som: Å faen! Slayer, Slipknot og Mastodon! Ja Petter, mainstream shit. Endret 26. mai 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som ser frem til nye Nidingr? Første Black Metal Bandet på Jester-labelen noensinne. Det må jo bli bra! Kristoffer Rygg bidrar også på vokalfronten, og coveret ser ut som noe Ulver kunne kommet med på 90-tallet. Nidingr - Wolf-Father Tracklist: 01. Fafnismol 02. Baldrs Draumar 03. Reginsmol 04. Voluspo 05. Hymiskvitha 06. Lokasenna Pressemelding fra Jester Records: Sorry for the silence. We've been high. But we have decided to get back to work and release a black metal record, of all things. It just kicks so much ass! NIDINGR is back after a 5 year hiatus, with Wolf-father, a theme-album based on Norse mythology. NIDINGR already enjoys an elevated status among the connoisseurs up here, and this new release will solidify all of that and more. Nidingr's main man is Teloch whose many undertakings include GORGOROTH, 1349, UMORAL, OV HELL etc. Just you wait. Smakebiter på deres myspace: http://www.myspace.com/nidingr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Likte riffingen veldig, men ikke helt vokalen..Burde vært lysere. Men pokker for noen deilige gitarharmonier. Mange snodige ting på myspacen. " Sleik balla mi Horten Cock City Norge" Endret 26. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Akkurat vokalen synes jeg minner mer om death enn black, men jeg synes det bare gjør det mer særegent. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Encoffination Fet Doom/Death fra USA, får tak i nye fullengderen her(tape). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hinsides mongo! Fy faen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Haha, fantastisk. Hvordan er det mulig og stille opp på noe slikt? Endret 26. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Haha, fantastisk. Hvordan er det mulgi og stille opp på noe slikt? Cash. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Da var Debuten til Como Muertos kommet i spilleren! Gleder meg til å få fyra opp B&W'ene og skru lyden til smertefull når naboen er dratt imorgen http://www.youtube.com/watch?v=e1oPb7lHJNg Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) noen som hører på doom her inne da? har hørt mye på Gallhammer i det siste. griserått band. blanding av doom metal, black metal og crust punk. http://www.youtube.com/watch?v=XcAIhWKGb_o Endret 27. mai 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Skal jeg være helt ærlig falt det ikke helt i smak. :| Mangler noe i akkordsammensetningen. Kom seg litt etterhvert, men langt igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 noen som hører på doom her inne da? Drone/doom! Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 drone og doom er tingen ja. gått litt i Sunn O))), Boris, Bethlehem, Dolorian, Gallhammer, Nortt, Donkelheet etc i det siste. og litt shoegaze, emo og hip-hop da. men mest doom og drone. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Humm..det nærmeste jeg kommer doom er vel Candlemass eller St. Vitus anno 1990. My Dying Bride anno 93-96 også. Liker ikke typen evoken der vokalisten gurgler så dypt han klarer, mens trommisen nesten sovner mellom hvert skarptrommeslag. Endret 27. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå