Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor folk skal slutte å høre eller like et band fordi en ny generasjon oppdager bandet..Som om jeg plutselig skulle nekte å digge Iron Maiden fordi det er endel unger på konserter i 2010. Vi var jo selv unge når vi oppdaget bandene.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor folk skal slutte å høre eller like et band fordi en ny generasjon oppdager bandet..Som om jeg plutselig skulle nekte å digge Iron Maiden fordi det er endel unger på konserter i 2010. Vi var jo selv unge når vi oppdaget bandene.

Det har noe med at Slipknot byttet stil å gjøre. Det har ikke Maiden gjort på samme måte. Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Det er jo litt kjipt da. Se for deg metalheads på en Slayer konsert som blir erstattet med whiny svarthåra/kledde, hår-i-trynet emoer. Menmen, who am i to judge

Slayer hadde med Slipknot under The Unholy Alliance i 04 med fri aldersgrense. Men da var det ansett som: Å faen! Slayer, Slipknot og Mastodon!

 

Ja Petter, mainstream shit.

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

Noen som ser frem til nye Nidingr?

 

Første Black Metal Bandet på Jester-labelen noensinne. Det må jo bli bra! Kristoffer Rygg bidrar også på vokalfronten, og coveret ser ut som noe Ulver kunne kommet med på 90-tallet.

 

o2810340.jpg

Nidingr - Wolf-Father

Tracklist:

01. Fafnismol

02. Baldrs Draumar

03. Reginsmol

04. Voluspo

05. Hymiskvitha

06. Lokasenna

 

Pressemelding fra Jester Records:

Sorry for the silence. We've been high.

 

But we have decided to get back to work and release a black metal record, of all things. It just kicks so much ass!

 

NIDINGR is back after a 5 year hiatus, with Wolf-father, a theme-album based on Norse mythology. NIDINGR already enjoys an elevated status among the connoisseurs up here, and this new release will solidify all of that and more. Nidingr's main man is Teloch whose many undertakings include GORGOROTH, 1349, UMORAL, OV HELL etc. Just you wait.

 

Smakebiter på deres myspace:

http://www.myspace.com/nidingr

Lenke til kommentar

Humm..det nærmeste jeg kommer doom er vel Candlemass eller St. Vitus anno 1990. My Dying Bride anno 93-96 også. Liker ikke typen evoken der vokalisten gurgler så dypt han klarer, mens trommisen nesten sovner mellom hvert skarptrommeslag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...