Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småkjip nyhet, han virka som en oppegående og sympatisk kar. Håper de ikke legger opp.

 

Hører gjennom platene deres på ny i dag, begynner å bli noen år sia sist. Førsteskiva deres er drit fra ende til annen, og Iowa går på trynet halvveis uti, men tittelsporet er grovt fett, helt innihelvetes mørkt og klaustrofobisk.

Vol. 3 er fortsatt knasegod tvers gjennom. Hørte såvidt på All Hope is Gone da den kom, men det var definitivt en nedtur.

Lenke til kommentar

Har alltid likt slipknot så det er veldig synd, det som er litt synd med Slipknot er at vi ikke får noe "personlig" forhold til noen av medlemmene slik som vi gjør i div. andre band fordi de er så mange og de blir upersonlig med maskene.

Joda, det finnes flere unmasked dvd'er, sjekk ut Subliminal Verses sin f.eks. Det blir et personling forhold med maskene, du nerder litt mer om anonymiteten.

 

Jeg fant det ganske trist i og med at når jeg var liten så var Slipknot kongene. Så, jeg lekte alltid bassisten (var før Lowa) så dette er triste nyheter.

Iowa, men ja.

 

 

Nå tror jeg heller temaet var at Slipknot generelt er et fjortis/ungdomsfenomen. Jeg vil tro at flertallet på en Slipknot konsert vil være ungdommer med farget svart hår.

Jepp, jeg hatet at andre oppdaget det mer å mer når de laget "myke sanger" i nyere album. Det ble en kjempe emo-faktor rundt det.

 

Småkjip nyhet, han virka som en oppegående og sympatisk kar. Håper de ikke legger opp.

 

Hører gjennom platene deres på ny i dag, begynner å bli noen år sia sist. Førsteskiva deres er drit fra ende til annen, og Iowa går på trynet halvveis uti, men tittelsporet er grovt fett, helt innihelvetes mørkt og klaustrofobisk.

Vol. 3 er fortsatt knasegod tvers gjennom. Hørte såvidt på All Hope is Gone da den kom, men det var definitivt en nedtur.

De har alltid hatt noen nedturer i alle album vil nå jeg påstå.

 

Nå føler jeg at jeg støtter de litt for mye. Men har jo hatt et ganske bra forhold til Slipsknut, har jo mick sin signatur gitar, + merchandise. Det meste er jo fra tenårene, i etterkant har jeg holdt en god distanse. Det er synd såklart, de kan ta en i percussion til å hamre litt strenger ja.

Håper bare ikke det kommer et album fullt av sorg å grin etter dette.

 

In April 2010 it was announced that Paul Gray had joined HAIL!, the supergroup featuring mainstays Tim "Ripper" Owens (Beyond Fear, Yngwie Malmsteen, ex-Judas Priest, Iced Earth), David Ellefson (Megadeth), Paul Bostaph (Testament) and Andreas Kisser (Sepultura). He was supposed to replace the group's original member, David Ellefson.

 

Så, whina nok. Fortsett på Jex Thoth og Björk :)

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

Nå tror jeg heller temaet var at Slipknot generelt er et fjortis/ungdomsfenomen. Jeg vil tro at flertallet på en Slipknot konsert vil være ungdommer med farget svart hår.

Jepp, jeg hatet at andre oppdaget det mer å mer når de laget "myke sanger" i nyere album. Det ble en kjempe emo-faktor rundt det.

 

Jeg tror Slipknot hadde hatt en eldre fanbase om de bare hadde droppet maskene. Og fått litt system på det. Live ser de ut som en gjeng sauer som har forvillet seg bort. (antagelig meningen, men jeg finner det idiotisk.)

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Jeg tror Slipknot hadde hatt en eldre fanbase om de bare hadde droppet maskene. Og fått litt system på det. Live ser de ut som en gjeng sauer som har forvillet seg bort. (antagelig meningen, men jeg finner det idiotisk.)

Nå er vel maskene faktisk en god grunn til dere suksess da, mener jeg. Det var jo derfor mange sjekka dem ut, når de var yngre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...