2ore Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Bassisten i Slipknot ble visst funnet død på hotellrommet sitt i dag. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Slemt å si "Jaja, var jo bare bassisten i Slipknot"? Uansett: Jaja, var jo bare bassisten i Slipknot. Edit: Veit du hva dødsårsaken var? Endret 24. mai 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Regner med at det var overdose. Karen har visst vært i rehab før og blitt tatt for besittelse av narkotika flere ganger i følge blabbermouth. Jaja, var jo bare bassisten i Slipknot. Hadde derimot vært Peter Tägtgren.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, okay. Regnet nok med det var noe sånt. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nja, har alltid beundret for at Paul viser han er "the bass" i Slipknot. Han headbanga ikke, han bodybanget som en tung elefant. Cool style i must admit, men så har jeg ikke hatt så negativt syn på nu-metal bandet gjennom 7-8 år siden jeg har covra de live som tenåring, stor mann nå så kanskje på tide med alt det nye pisset som kommer av de. Det rare var i kerrang der han quotet: "Somebody is getting killed soon.." Skulle ha sagt gonna die Endret 25. mai 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Haha Fantastisk beskrivelse: "Han headbanga ikke, han bodybanget som en tung elefant." Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Stikker å driter. Er mer interessant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Aldri hørt på bandet, og blir vel aldri å gjøre det heller. Endret 25. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Slipknot er fett, og at han er død er kjipt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Har alltid likt slipknot så det er veldig synd, det som er litt synd med Slipknot er at vi ikke får noe "personlig" forhold til noen av medlemmene slik som vi gjør i div. andre band fordi de er så mange og de blir upersonlig med maskene. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Lurer på hvem som er neste på metal døds-lista. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Bah.. Nå kommer resten av skoledagen til å bli fylt med Slipknot. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Stikker å driter. Er mer interessant. Hvem var det som ikke hørte på dem på sein barneskole/tidlig ungdomsskole? HÆ?! Det var UGGHHH på den tia. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Altid trist med dødsfall, men føler ikkje akkurat noe personlig tap. Aldrig likt dem. Husker på ungdomsskulen, var en venn som var helt hekta på dem og skulle jo selvfølgelig ha meg til og like dem. Nyttet ikkje, holdt meg heller til Slayer og den slags Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 I min seine ungdomsskole (1993) fantes ikke noe slipknot, og jeg hørte på Images & Words m/ Dream Theater, Guns'n'Roses og Fear of the Dark. Ispedd litt Nirvana siden det var det hotteste hotte for tiden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg fant det ganske trist i og med at når jeg var liten så var Slipknot kongene. Så, jeg lekte alltid bassisten (var før Lowa) så dette er triste nyheter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Stikker å driter. Er mer interessant. Samme tenker jeg når det kommer 20 youtubefilmer på en side. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 I min seine ungdomsskole (1993) fantes ikke noe slipknot …Mhm, men så quota jeg ikke ditt innlegg heller, bestefar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker og hører på bra musikk uavhengig av hvor gammel jeg er jeg. Det er fett det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Nå tror jeg heller temaet var at Slipknot generelt er et fjortis/ungdomsfenomen. Jeg vil tro at flertallet på en Slipknot konsert vil være ungdommer med farget svart hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå