2ore Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 I love the Power Glove... It's so bad! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Isis sier takk for seg: http://isistheband.blogspot.com/2010/05/isis-has-reached-end_18.html Litt kjipt, men de har i det minste gitt ut mange gode album opp igjennom årene. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Kjipt, uten tvil! Men som du sier, ISIS har gjort sitt! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Kjipt at de gir seg. De kunne godt hold på lengre, da de ikke har laget noe dårlig studioalbum, men heller noen helt fantastiske! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Det blir uansett spennede å se hva bandmedlemmene gjør eterpå, blir sikkert en del andre band som oppstår etter hvert. Aaron Turner spiller forresten i USBM-supergruppa Twilight, ikke akuratt det beste bandnavnet vil jeg si, men ganske bra saker. Kom faktisk med ny plate i år. Endret 19. mai 2010 av Ziltoid Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Austere har også gitt seg! http://www.youtube.com/watch?v=IRsofblEK3A Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Synd, en gruppe eg liker veldig godt :/ Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Haha hva faen Skogslik, har du Wrath Attack?! Er noen kompiser/gamle band medlemmer av meg + vokalist og trommisen i Gjenferdsel som spilte der :!: Så du de her kanskje? Endret 19. mai 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg kjøpte også Wrath Attack sin EP for noen år siden, tror jeg averterte dem på forumet da også. De sendte med to fine buttons/flaskeåpnere også med WA logo på. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Men i svarte til profilering da! Snakka med trommisen nå på fb, trodde de var long gone bortglemt.. Ja, har EP, åpner og button selv. Edit, har noe på lur. Endret 19. mai 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Det er fortsatt mulig å kjøpe Carniwhöre - Rising Up sammen med Audiopain/Nekromantheon 7" og Obliteration - Nekropsalms til en redusert pris! Send mail til [email protected] for å bestille! Det koster 225kr for alle tre, eller så kan du kjøpe kun Carniwhöre til 50kr! Tilbudet gjelder ut Mai! ...Tror jeg! DO IT OR DIE!!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Haha hva faen Skogslik, har du Wrath Attack?! Er noen kompiser/gamle band medlemmer av meg + vokalist og trommisen i Gjenferdsel som spilte der Så du de her kanskje? Ja, kjøpte den for lenge siden, fett som bare det Var vell Bytex sin reklamering som var årsaken. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Det er fortsatt mulig å kjøpe Carniwhöre - Rising Up sammen med Audiopain/Nekromantheon 7" og Obliteration - Nekropsalms til en redusert pris! Send mail til [email protected] for å bestille! Det koster 225kr for alle tre, eller så kan du kjøpe kun Carniwhöre til 50kr! Tilbudet gjelder ut Mai! ...Tror jeg! DO IT OR DIE!!!! Når sendes de ut? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Over til noe helt annet, noen her som liker Rammstein ? Jepp. Det er elsk å trene til! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Noen andre som har tenkt seg på Altaar og Årabrot i kveld? Tror det blir fun http://www.blaaoslo.no/arrangementer/20100520_arabrot/ e: Slang inn en bestilling jeg Tuttebobo Lyc: Står Shipping early June, så er nok ikke så lenge til. Endret 20. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Isis sier takk for seg: http://isistheband.blogspot.com/2010/05/isis-has-reached-end_18.html Litt kjipt, men de har i det minste gitt ut mange gode album opp igjennom årene. Nå ble jeg skikkelig lei meg, fikk aldri sett de live. hoooooooooooooreeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 noen her som så mayhem på torget i trondheim i går? skulle likt å vært der å sett de men er desværre i en helt annen del av europa for tia :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå