loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) http://www.last.fm/user/meinhold/ Yay, vi har super Endret 25. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Visste ikke at det var fysisk mulig å høre på samme band over 1000 ganger i løpet av en uke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Visste ikke at det var fysisk mulig å høre på samme band over 1000 ganger i løpet av en uke. No prob det, har klart det med to forskjellige band i løpet av min tid på last.fm. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 I en uke med ekstremt mye arbeid å gjøre er det fullt mulig Og den tar også iPoden, pluss at jeg ofte streamer til skolen, og det blir også talt med. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.last.fm/user/meinhold/ Yay, vi har super Javisst har vi super! Visste du at jeg har hørt på Through My Words 144 ganger? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 I en uke med ekstremt mye arbeid å gjøre er det fullt mulig Og den tar også iPoden, pluss at jeg ofte streamer til skolen, og det blir også talt med. Hvis den streamer fra ipoden og så er det mer mulig, ja Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sikkert mange kredjegerar som lar iTunes stå på døgnet rundt for å få mange "lyttar" på Last FM. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.last.fm/user/meinhold/ Yay, vi har super Javisst har vi super! Visste du at jeg har hørt på Through My Words 144 ganger? Står 120 her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.last.fm/user/meinhold/ Yay, vi har super Javisst har vi super! Visste du at jeg har hørt på Through My Words 144 ganger? Står 120 her Last.fm er noe herk. Noen ganger så vil den ikke scrobble, noen ganger vil den ikke vite at jeg spiller av musikk i det hele tatt og for øyeblikke tså har den ødelagt hele "tidsystemet" så datoer og sånn er helt herpa. Bare se på minuttene på recently played Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aldri hatt problemer som det, jeg. Du bruker vel iTunes eller noe annet herk som det? Bruk MediaMonkey, anbefales på det varmeste/sterkeste/kaldeste/mørkeste etc. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mediamonkey er jo en selvfølge da! Trodde at nesten alle brukte det nå jeg! Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selv er jeg en ekstremt stor SX-fan, og jeg mener Paradise Lost er den sterkeste skiva. KVA? Du er ekstremt stor SX-fan, og meinar at Paradise Lost er den beste skiva? Den var ny. Kvifor meinar du dette? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Visste ikke at det var fysisk mulig å høre på samme band over 1000 ganger i løpet av en uke. No prob det, har klart det med to forskjellige band i løpet av min tid på last.fm. 1000 Dream Theater sanger er mye mer tid enn 1000 Radiohead sanger vil jeg si. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selv er jeg en ekstremt stor SX-fan, og jeg mener Paradise Lost er den sterkeste skiva. KVA? Du er ekstremt stor SX-fan, og meinar at Paradise Lost er den beste skiva? Den var ny. Kvifor meinar du dette? Hele Paradise Lost plata blir alt for lik etter min smak.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kva er egentleg poeng med dette Last.FM-tullet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Selv er jeg en ekstremt stor SX-fan, og jeg mener Paradise Lost er den sterkeste skiva. KVA? Du er ekstremt stor SX-fan, og meinar at Paradise Lost er den beste skiva? Den var ny. Kvifor meinar du dette? Jeg synes også den ble for ensformig med det første, men den vokste noe helt enormt på meg. Alle sangene er unik, vokalen er ekstremt god, riffene sitter akkurat som de skal og hele platen klaffer. Den har ekstremt god balanse, og er ikke kjedelig et sekund. Jeg sier ikke de andre albumene er dårlig, for all del - jeg elsker de også. Kva er egentleg poeng med dette Last.FM-tullet? Du aner ikke hvor mye ny, god musikk jeg har oppdaget. Hva er poenget med denne tråden? Endret 25. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kva er egentleg poeng med dette Last.FM-tullet? Gøy å se statistikk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så all musikk blir spela frå maskina eller iPod? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 .. hva mener du? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 .. hva mener du? For at dette skal bli registrert, må det da musikken blir spela frå PC eller iPod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå