wingeer Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Dette var faktisk jævlig bra. Likte det mer enn de tidligere utgivelsene fra Ihsahn Det der var bare utrolig bra, tøft som fy. Med 8 strenger på gitaren blir det nesten automatisk kult. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Spiller de noe fra Reclaim EPen? Den er jo ikke så halvgæren Aner ikke. Har ikke veldig peiling på KoK, kun noe fra Armada. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Ser ut som Kyrck står på ja, kjøpte den Inflabitan skiva derfra for ikke så lenge siden. Har enda ikke kommet, men fikk brev i posten for noen dager siden om at den er stoppet i tollen. Må styre med å sende inn personnr og greier. Kjipt Send mail bare, funka for meg. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Har inntrykk over at folk flest ikke syns noe om de to siste skivene til KoK, selv synes jeg de har en helt unik stemning og lydbilde, noe som kun bidrar posetivt. At mange mislikte deres MPG stunt skjønner jeg egentlig litt, men det var jo bare morsomt, bedre enn rybakk iallefall. Har latt den nye skiva synke litt inn nå, den var litt opp og ned i grunn. Men alt i alt, en helt grei skive. Endret 13. mai 2010 av Mildir Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Armada var kjip, de to siste har jeg ikke hørt. Reclaim er OK. Mens Agnen og Through Times of War er relativt bra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hvilke album av Arcturus vill dere anbefale? Har egentlig ingen erfaring med dette bandet, men føler eg må sjekke det ut. Endret 13. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Enten Aspera Hiems Symfonia eller La Masquerade Infernale. Aspera er black metal albumet deres, i stil lignende tidlig Gehenna, Covenant osv. La Masqerade er vel regnet som deres beste album, og er mye mer avantgarde. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Er ikke den mest bevandrede i Arcturus' musikk, men mener The Sham Mirrors er et bra utgangspunkt, da jeg tror det er deres mest kjente og verdsatte verk og min personlige favoritt. Endret 13. mai 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 The Sham Mirrors er vel Arcturu's beste. Selv er jeg også veldig fan av Sideshow Symphonies. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Er ikke den mest bevandrede i Arcturus' musikk, men mener The Sham Mirrors er et bra utgangspunkt, da jeg tror det er deres mest kjente og verdsatte verk og min personlige favoritt. Må si meg enig i den. Eller, alt fram til the Sham mirrors burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Aspera Hiems... er lettspist "ekstremmetall" av typen Covenant var på Nexus Polaris. Så tok de av og reiste til Mars. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Takk, skal se nermer på dem! Lenke til kommentar
Patton Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 La Masquerade Infernale var en stund mitt absolutt favorittalbum. Nå hører jeg mer på Aspera Hiems Symfonia og The Sham Mirrors. Sideshow Symphonies satt aldri helt (Garm er savnet voldsomt). Egentlig kan du ikke gjøre feil med noen av de 3 første albumene. The Sham Mirrors er kanskje et bittelite hakk mer solid enn de to andre, men har ikke sangen "The Chaos Path". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Nevermind. Endret 14. mai 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Her i huset er det bare The Sham Mirrors som snurrer fra tid til annen. Gode sanger kombinert med både Garm og Ihsahn kan ikke gå galt! Nightmare Heaven, Kinetic og Radical Cut er favorittene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som har hørt om Dragonland før, og eventuelt har noen plater å anbefale. Likte veldig godt introen og refrenget på denne sangen her, og lurer på om det enoen som veto m de har noe mer kult. http://www.youtube.com/watch?v=BbbzPPOsUKY&playnext_from=TL&videos=HFmbQsYEGwE Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Høpp, kommer med ett kanskje litt uortodoks spørsmål nå. Skal mekke en liten serie med bilder som skal representere diverse metalsjangere, enten for skøy / læring evt noe å gjøre på skolen de siste ukene.. Så om folk kunne gitt meg noen ord som beskriver musikken (Type: Powermetal = Drager, riddere, store fjell | Thrash - Svette, Blod, Aggresjon etc) til diverse sjangere så hadde det vært veldig beleilig for min del. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Black: Hat, antikristendom Death: Død, moshing Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Thrash: Langt hår, dongerivest med patcher. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hvilke album av Arcturus vill dere anbefale? Har egentlig ingen erfaring med dette bandet, men føler eg må sjekke det ut. hvis jeg må velge en favoritt må det nesten bli sham mirrors, men la masquerade og sideshow er fortsatt fantastisk bra, hibernation sickness complete fra symphonies og chaos path fra masquerade er favoritter. mange er ikke like glade i vortex som gram, men ikke la det stoppe deg fra å høre symphonies, den er bra. (i den grad arcturus kan kalles bra, i min bok kalles det godlike) hvis du er veldig fan av vanlig blackmetal kan kanskje Aspera Hiems Symfonia vere noe, men selv synes jeg den er kjedelig i forhold til det andre. de har også en dvd, shipwrecked in oslo, helt på høyde med de andre albumene Endret 15. mai 2010 av No0en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå