Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri fått ordentlig taket på Limbonic Art. Har vurdert å kjøpe Moon in the Scorpio flere ganger, men er redd det symfoniske blir litt for mye for min smak. Får vel gi det en sjanse til nå som det blir nevnt her, så hvilket album anbefaler dere meg å starte med?

 

Akkurat nå gleder jeg meg til å få skaffet Archgoat - The Aeon Of The Angelslaying Darkness Lp boxen, ser sweet ut.

Lenke til kommentar

Jeg kan og rangere litt..

 

1. Moon in Scorpio. Førsteskiva, ganske symfonisk, men også veldig "ond"/okkult stemning.

2. In Abhorrence Dementia. Det mest symfoniske albumet deres. Inneholder klassikeren

kjent fra diverse bm-dokumentarer. Kanskje min favorittlåt av bandet.

3. Epitome of Illusions. Re-inspilling av materiale fra demoene deres. Dette er materiale fra før Moon in Scorpio, og har litt samme stemingen som førsteplata. Litt mer "necro2 lyd.

4. Ad Noctum Dynasty of Death. Den hardeste, mest ekstreme utgivelsen til dags dato. Her er det mye blast-beats og høy tempo. Litt nedtonet på det symfoniske

5. Legacy of Evil. Comeback-plata. Ikke på høyde med tidligere bragder, men absolutt et verdig comeback

6.The Ultimate Death Worship. Deres mest eksperimentelle plate. Mye Ambient etc. Aldri fått helt taket på den.

Lenke til kommentar

Ah, debuten er kanskje litt vanskelig å skaffe? Er så møkk å lete rundt på Ebay etc. Tror kanskje jeg går for en av de andre i så fall. Når jeg får råd :D

 

Nå er hvertfall Ulver billetter kjøpt, så om noen vil møtes å ta en pils els før konserten er det bare å sende pm

 

e: Så ikke de to siste postene før nå, takker for fin "miniguide". Fikk litt bedre oversikt.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

De hoppa opp på scenen og klinte, sa du? Og dette liker bandet? Huff a meg... :tease:

:--D

 

Ja, så de som hoppa opp på Scena, Tror ikke Crew folka var så jævlig happy med de, han som sto forran måtte jo gå å be dem om å enten gå ned fra forsterkeren eller stativet hele tiden :p

Vi prata med crewet til KoK etter konserten, og de synes visst sånt er artig. Derfor de ikke blei kasta av første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...