Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Snart nytt Limbonic Art album! Noen som gleder seg? Sangtitler og cover her: http://www.metal-arc...e.php?id=271817 Skal bli spennende hvordan dette blir, håper det blir bra. Endret 13. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette var faktisk jævlig bra. Likte det mer enn de tidligere utgivelsene fra Ihsahn Det der var bare utrolig bra, tøft som fy. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Snart nytt Limbonic Art album! Noen som gleder seg? Sangtitler og cover her: http://www.metal-arc...e.php?id=271817 Skal bli spennende hvordan dette blir, håper det blir bra. Har forhåndsbestillt den og gleder meg veldig. Spent på hvordan det kommer til å låte, i og med at Morfeus er ute av bandet... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har aldri fått ordentlig taket på Limbonic Art. Har vurdert å kjøpe Moon in the Scorpio flere ganger, men er redd det symfoniske blir litt for mye for min smak. Får vel gi det en sjanse til nå som det blir nevnt her, så hvilket album anbefaler dere meg å starte med? Akkurat nå gleder jeg meg til å få skaffet Archgoat - The Aeon Of The Angelslaying Darkness Lp boxen, ser sweet ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Moon In The Scorpio er ikkje dårlig valg, leter fortsatt etter denne. Epitome of Illusionser og In Abhorrence Dementia er begge fine og begynne med. Archgoat boksen skal rett inn her til meg og! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg kan og rangere litt.. 1. Moon in Scorpio. Førsteskiva, ganske symfonisk, men også veldig "ond"/okkult stemning. 2. In Abhorrence Dementia. Det mest symfoniske albumet deres. Inneholder klassikeren kjent fra diverse bm-dokumentarer. Kanskje min favorittlåt av bandet.3. Epitome of Illusions. Re-inspilling av materiale fra demoene deres. Dette er materiale fra før Moon in Scorpio, og har litt samme stemingen som førsteplata. Litt mer "necro2 lyd. 4. Ad Noctum Dynasty of Death. Den hardeste, mest ekstreme utgivelsen til dags dato. Her er det mye blast-beats og høy tempo. Litt nedtonet på det symfoniske 5. Legacy of Evil. Comeback-plata. Ikke på høyde med tidligere bragder, men absolutt et verdig comeback 6.The Ultimate Death Worship. Deres mest eksperimentelle plate. Mye Ambient etc. Aldri fått helt taket på den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 MITS og IAD er de eneste jeg har hørt med Limbonic Art..fantastisk artsy metall. Vanskelig å sette i bås med alle de laaaaaaaaaaaaaaaange ambient synthpartiene med bare skumle lydeffekter, plutselige blastbeat og scream partier, og masse synth igjen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ah, debuten er kanskje litt vanskelig å skaffe? Er så møkk å lete rundt på Ebay etc. Tror kanskje jeg går for en av de andre i så fall. Når jeg får råd Nå er hvertfall Ulver billetter kjøpt, så om noen vil møtes å ta en pils els før konserten er det bare å sende pm e: Så ikke de to siste postene før nå, takker for fin "miniguide". Fikk litt bedre oversikt. Endret 13. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Moon In The Scorpio er litt vanskelig og finne ja. Skal du ha den mest necro lyden så skaffer du deg 1995 og 1996 demo opptakene, utgitt på cd og lp for en måneds tid siden. Elsker dem selv vertfall Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, Kyrck driver jo å gir ut demoene på LP og CD. Relativt necro i forhold til albumene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hehe ja, har både 1995 og 1996 på LP. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ser ut som Kyrck står på ja, kjøpte den Inflabitan skiva derfra for ikke så lenge siden. Har enda ikke kommet, men fikk brev i posten for noen dager siden om at den er stoppet i tollen. Må styre med å sende inn personnr og greier. Kjipt Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Jeg kjøpte den første, når den kom. Vet ikke om det var 96 eller 95, men den forsvant hvertfall fort ut av huset igjen. Klarer meg fint med "Epitome of Illusions" jeg.. Endret 13. mai 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det var nok 1995. Den ble utgitt i 2009. Syns den har litt sjarm, hehe. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Å, var på Keep Of Kalessin i går, Si hva dere vil, men den konserten var faen meg bra, fikk til og med obsidian til å signere russebuksa mi Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Var også på den konserten. Var ganske gode greier. To av kameratene mine hoppa opp på scenen og klinte til. Artig. Prata med kara i bandet etterpå, og de synes visst sånt er kult. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 De hoppa opp på scenen og klinte, sa du? Og dette liker bandet? Huff a meg... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, så de som hoppa opp på Scena, Tror ikke Crew folka var så jævlig happy med de, han som sto forran måtte jo gå å be dem om å enten gå ned fra forsterkeren eller stativet hele tiden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 De hoppa opp på scenen og klinte, sa du? Og dette liker bandet? Huff a meg... :--D Ja, så de som hoppa opp på Scena, Tror ikke Crew folka var så jævlig happy med de, han som sto forran måtte jo gå å be dem om å enten gå ned fra forsterkeren eller stativet hele tiden Vi prata med crewet til KoK etter konserten, og de synes visst sånt er artig. Derfor de ikke blei kasta av første gangen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Spiller de noe fra Reclaim EPen? Den er jo ikke så halvgæren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå