2ore Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) min topp 5: 1. Immortal 2. Emperor 3. Darkthrone 4. Ved Buens Ende 5. Taake Edit: Til karen som ville ha stoner metal. Endret 11. mai 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 1. Burzum 2. Darkthrone 3. Immortal 4. Emperor 5. Limbonic Art Son ca vertfall. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Mens vi er inne på stoner- og black metal, er det noen som har noe "seig" BM å anbefale? Tenker i samme stil som eksempelvis Darkthrone - Quinessence, 1349 - Serpentine Sibilance, Burzum - Lost Wisdom. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Mens vi er inne på stoner- og black metal, er det noen som har noe "seig" BM å anbefale? Tenker i samme stil som eksempelvis Darkthrone - Quinessence, 1349 - Serpentine Sibilance, Burzum - Lost Wisdom. Kanskje faller i smak Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 1-Emperor (Anthems) 2-Gorgoroth(Antichrist) 3-Darkthrone Resten er jeg faen ikke sikker på. Immortal, Taake, KoK(Reclaim), Ragnarok, Mayhem, Enslaveds Eld, er mange gode platerog band gitt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Takk for mange fine svar (top 5 metulz), men jeg dreit meg egentlig ut, da jeg tenkte på beste album. Skrev litt feil. Så, hvis folk fortsatt gidder. Topp 5 beste norske BM-album? (Dette er litt mer interessant…) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er en umulig oppgave å rangere noe slikt, alt til sin tid. En dag kan Transilvanian Hunger passe perfekt mens Bergtatt svinger noe jævelig dagen etter. Kan da alltids prøve å mekke en liste, men fem album er altfor lite når det er så mange gode album. Akkurat i dag: Hvis Lyset Tar Oss Under A Funeral Moon De Mysteriis Dom Sathanas Mirium Occultum Diabolical Fullmoon Mysticism Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Tja... Limbonic Art - In Abhorrence Dementia Ulver - Bergtatt Satyricon - Rebel Extravaganza Fleurety - Min Tid Skal Komme Ved Buens Ende - Written In Waters vanskelig detta... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Får prøve selv (og som Vowels sier, en "atm"-liste). Ulver - Bergtatt Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Isengard - Vinterskugge Windir - Arntor Mayhem - De Mysteriis edit: hrmf Endret 11. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Emperor - In The Nightside Eclipse Immortal - At The Heart of Winter Burzum - Filosofem Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Gorgoroth - Pentagram Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Cypheron: En liten feil hos deg der, et band som ikkje passer helt inn med resten^^ Min liste nå om dagene: Dødsengel - Visionary Ulver - Bergtatt Immortal - Pure Holocaust Dødheimsgard - Kronet Til Konge Sarath - Siste indre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Cypheron: En liten feil hos deg der, et band som ikkje passer helt inn med resten^^ And what would that be? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Nokturnal Mortum er ukrainske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Nokturnal Mortum er ukrainske. Faen, glemte visst at det skulle vær norsk. facepalm osv, alt det der. Jaja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Heh, reagerte mer på at Windir er jall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Om jeg ikke tar feil har vi hatt denne diskusjonen Endret 11. mai 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Heh, reagerte mer på at Windir er jall. Har aldri fått taket på 1184 eller Likferd (og de andre har jeg ikke hørt noe særlig), men Arntor er jo et skikkelig mesterverk innen folk/viking/black metal-sjangeren. Post your top 5! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Krav at de er norske? Hm, vi får se. Har dessverre ikke hørt alt det jeg burde hørt, men. Akkurat nå: Mirium Occultum Bergtatt/Nattens Madrigal (regner de under ett, klarer ikke bestemme meg) Siste Indre Deathcrush Siste går til enten Transilvanian Hunger, Filosofem eller De Mysteriis. Kanskje litt vel standard, men jobber definitivt med horisonten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Kanskje litt vel standard, men jobber definitivt med horisonten. Er derfor jeg vil ha lister fra folk, hehe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Det er greit nok, blir litt mange tulleposter og listehoring av slikt. Mer konstruktivt om det er indirekte anbefalingsforespørsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå