CypheroN Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ulver i Operaen-biletter bestilt! GLEDER meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Skal dit selv, men har ikke kjøpt billetter enda. Vet du om det er mange igjen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, det var ganske mange igjen. Og angående PMen: We'll see. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan jo sjekke ut nye platene til Sarath og Dødsengel som kom i år. Latterlig bra begge to Den støttes, gir virkelig nytt liv til norsk BM. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har nesten spilt Mirium Occultum daglig etter jeg fikk den, er så vanvittig digg den skiva. Håper den blir gitt ut på vinyl også e:Nvm, fant dette: Also available on Double LP (April 2010) from Terratur Possessions Endret 6. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Svartediket ser jo interessant ut Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Neh, holder meg unna det. Tullete opplegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Enlighten me. Er ikke altfor engasjert i black metal miljøet Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Det er ikke jeg heller det, er kun min egen mening. Synes ikke musikken er noe bra og bare det å lage en "black metal musikal" synes jeg er unødvendig. Gjør det ikke noe bedre at Gaahl er med i en av rollene. Nei, jeg styrer glatt unna. Endret 7. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er vel ikke altfor stor fan av musikken jeg heller. Er mer mystikken og historiene som interesserer meg da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Da kunne dem heller ha skrevet en bok om historien, black metal musikal er jo dømt til og bli ræva. Endret 7. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Er vel musikken som tiltaler folk, ikke hvem som ofrer hamstrer til djevelen bak kirka hver lørdag eller ikke. Endret 7. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ser ikke hvordan den er dømt til å bli ræva Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) For min del er jeg ganske sikker på at dette kommer til å være ræva for meg. Jeg er ikke spesielt interessert i musikaler generelt og når jeg i tillegg ikke liker musikken som skal bli spilt sier det seg selv at dette kommer til å bli en kjedelig combo. Nå har ikke jeg satt meg skikkelig inn i historien om "svartediket", men jeg har fått inntrykk av at det er like spennende og mystisk som Harry Potter. Ikke spesielt interessant For ordens skyld understreker jeg igjen at dette er min egen mening og jeg kan godt skjønne at musikalen appellerer til folk. Endret 7. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ser ikke hvordan den er dømt til å bli ræva Dette er min mening,om andre finner det intresangt er jo bare bra det! Men personlig så blir det nok svært labert. Ser bare ikkje helt hvordan black metal og musikal kan passe og bli noe bra, men som sagt er det i mitt hode. Endret 7. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Armanenschaft - Psychedelic Winter Anbefales, god helg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=v3s_SbCNfC0 Helvete som jeg gleder meg til Time Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Armanenschaft - Psychedelic Winter Anbefales, god helg Det det var rått! http://www.youtube.com/watch?v=AlupRATWkm0 Wtf, hvor kommer slikt fra? Endret 8. mai 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Wtf, hvor kommer slikt fra? Finner altså! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ikke kun finnene som har galemetallfolk. http://www.youtube.com/watch?v=2L-urjwrgPw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå