Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten spilt Mirium Occultum daglig etter jeg fikk den, er så vanvittig digg den skiva. Håper den blir gitt ut på vinyl også

 

e:Nvm, fant dette: Also available on Double LP (April 2010) from Terratur Possessions :dribble:

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Det er ikke jeg heller det, er kun min egen mening. Synes ikke musikken er noe bra og bare det å lage en "black metal musikal" synes jeg er unødvendig. Gjør det ikke noe bedre at Gaahl er med i en av rollene. Nei, jeg styrer glatt unna.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

For min del er jeg ganske sikker på at dette kommer til å være ræva for meg. Jeg er ikke spesielt interessert i musikaler generelt og når jeg i tillegg ikke liker musikken som skal bli spilt sier det seg selv at dette kommer til å bli en kjedelig combo. Nå har ikke jeg satt meg skikkelig inn i historien om "svartediket", men jeg har fått inntrykk av at det er like spennende og mystisk som Harry Potter. Ikke spesielt interessant

 

For ordens skyld understreker jeg igjen at dette er min egen mening og jeg kan godt skjønne at musikalen appellerer til folk.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan den er dømt til å bli ræva

 

Dette er min mening,om andre finner det intresangt er jo bare bra det! :)

Men personlig så blir det nok svært labert. Ser bare ikkje helt hvordan black metal og musikal kan passe og bli noe bra, men som sagt er det i mitt hode.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...