Lycantrophe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Helvetes 18årsgrenser. =/ Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Dendagen du blir 18 kommer du til å være glad dem er der Endret 25. november 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det får jeg høre hver gang. Og jeg tror på det. Men Ahab kommer -nå-. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er nok ikke siste konserten til Ahab... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er Laid To Rest av Lamb of God. Jeg har filmen på PC-en. Jeg spolte til 4:30 og hørte sangen og jeg sjekka lyrics med google og det er den. edit: Hører på Rush - Spirit of The Radio atm. Fikk akkurat tips om det fra en kis som har peiling på prog og sånt. Jeg har aldri hørt på Rush før, men jeg synes det er knall allerede! Har du hørt: Dream Theater Symphony X Riverside Liquid Tension Experiment Yes Derek Sherinian IQ Porcupine Tree Opeth - Damnation Jeg har en eller flere skiver av alle de der unntatt: IQ Symphony X Riverside Yes Da kan jo en eller annen (du?) anbefale en skive av de IQ - Subterranea Symphony X - V The New Mythology Suite Riverside - Rapid Eye Movement (er den eneste jeg har hørt med de) Yes - kommer ikke på noen av platene deres Glemte å nevne Circus Maximus og Pagan's mind i farta. To norske progmetal band. Hva heter den sangen som Arch Enemy synger i a headbangers journey? Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Arch Enemy - Silent Wars Tusen takk for anbefalingene Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Arch Enemy - Silent Wars Tusen takk for anbefalingene Takk skal du ha. Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Drit i Rapid Eye Movement frå Riverside. Høyr dei 2 første heller. Etter du har lytta gjennom dei 100 gongar, så kan du våge deg på REM. Og av Symphony X; The Odyssey. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Drit i Rapid Eye Movement frå Riverside. Høyr dei 2 første heller. Etter du har lytta gjennom dei 100 gongar, så kan du våge deg på REM. Og av Symphony X; The Odyssey. Hva heter de to første platene til Riverside? Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Out of Myself og Second Life Syndrome. To flotte rolige progplater. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flere enn meg som elsker den nye skiva til High on Fire? Skiva er rett og slett enorm! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Blitt helt hekta Slayer - Raining Blood etter en del gaming på Guitar Hero 3. Er egentlig ikke så glad i Slayer i utgangspunktet, men er det noen andre sanger av dem som jeg bør sjekke ut som er i samme stil som Raining Blood? Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heile Reign in Blood-plata sjølvsagt. Ei av dei beste platene nokonsinne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Angel of Death er en av tidenes beste metallåter! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 The Antichrist, og resten av Show No Mercy! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 The Antichrist, og resten av Show No Mercy! Jeg har hørt litt på den. Den er veldig rølpete, men holder mål allikevel. Første Slayer-låta jeg hørte var Flesh Storm fra Christ Illusion og etter det har jeg elska Slayer. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kreator var rå på HITS. Utrolig god vokalist! Its time to raise, THE FLAG OF HATE! Lett me spell it for you; H-A-T-E! Mille er sjef! Han var heilt elektrisk på HITS. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Blitt helt hekta Slayer - Raining Blood etter en del gaming på Guitar Hero 3. Er egentlig ikke så glad i Slayer i utgangspunktet, men er det noen andre sanger av dem som jeg bør sjekke ut som er i samme stil som Raining Blood? Skeltons of Society og Seasons in the Abyss. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selv er jeg en ekstremt stor SX-fan, og jeg mener Paradise Lost er den sterkeste skiva. For min del er det likestilt med Systematic Chaos fra Dream Theater, og er årets album Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hadde ikke du en fin last.fm loathsome? Jeg mener at du posta den en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå