Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes mildt sagt det er ræva, har fått nok av Shagrath, Frost, King og resten av gjengen. Hva er poenget med å lage en "supergruppe" sammensatt kun av kjente black metallmusikere? Hadde de ikke vært populære fra før hadde dette bandet blitt oversett til de grader. Max uoriginalt, er det greiene her som ødelegger norsk black metal.

e:Leif, skrev Sarath i stedet for Shagrath. Skam!

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Hahaha! Kommer jo på nå at det er satyr og fenriz, noe jeg aldri får inn i hodet..

Føler det er deja vu her nå, har opplevd det at jeg har trodd det er fler album, men er kanskje fordi jeg har 2..

Men så er jo cd-hylla mi nesten bare i den sjangeren da. Fra Glittertind til skinhead musikk av en eller annen grunn jeg ikke aner hvorfor jeg har kasta..

Lenke til kommentar

Synes mildt sagt det er ræva, har fått nok av Shagrath, Frost, King og resten av gjengen. Hva er poenget med å lage en "supergruppe" sammensatt kun av kjente black metallmusikere? Hadde de ikke vært populære fra før hadde dette bandet blitt oversett til de grader. Max uoriginalt, er det greiene her som ødelegger norsk black metal.

Kunne ikke sagt dette bedre selv. Norsk Black metal trenger nytt blod :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg forholdvis "ny" til black metal(hørt i ca 3-4 år på ekstrem metal), men jeg syntes at Iskald var ett ganske friskt pust når det gjelder deres Revelation of Reckoning Day. Elsker den platen, herlig stemmning, god oppbygning og veldig gode tekster.

Apropo supergrupper, har en liten svakhet for I, Rock'n roll Immortal :love:

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt dette bedre selv. Norsk Black metal trenger nytt blod :)

artikkel relatert :p

http://avantgarde-metal.com/content/beyond2.php?id=102

http://avantgarde-metal.com er forresten en ganske kul side :new_woot:

Endret av No0en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...