Vowels Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvilken liste? Om du tenker på doom anbefalingene er det fordi Dream Theater ikke er doom og det er møkk. Beherit-Engram på vinyl kan pre ordres nå btw! Limitert til 1000 kopier. http://www.svartrecords.com/shoppe/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tenkte på det Alastor spurte om tidligere, om musikkanbefalninger. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ja, enig. Noen anbefalinger, anyone? Gjerne litt doom-ish. Swallow The Sun og Insomnium eidt: Ahab var nevnt ja Endret 25. april 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nortt ja, det kan virkelig anbefales! Ahab må og nevnes! Første plata spessielt er et mesterverk. Juppz, Ahab er konge! Har begge platene i hylla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 April 24th, 2010:The Insense-monster is about to wake up after some months in wintersleep. Our new record is all complete and shortly ready to be unleashed. We have just started rehersals, and a brand new setlist has taken form. Some shows have been added. Management is up and go, and we are exited to enter a new chapter. So stay tuned, more news will follow... www.insense.no/ Gleder meg ^_^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Noen som hører på Lord Wind her? Ypperlig Medieval Times/Folk/Ambient-musikk. (Det er One-Man-bandet til Rob Darken fra Graveland for dere som ikke vet…) Endret 25. april 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Medievil? Mener du medieval? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hadde aldri sett ordet før. Noen som vet noe om hva Sigh pusler med for tiden? Edit: Nevermind, de slapp ny i januar. Hadde passert meg. :| Endret 25. april 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Noen som hører på Lord Wind her? Ypperlig Medieval Times/Folk/Ambient-musikk. (Det er One-Man-bandet til Rob Darken fra Graveland for dere som ikke vet…) Lord Wind ja! Har første plata, og liker den veldig godt! Men nå er eg Graveland fan og da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Medievil er faktisk en spillserie på Playstation 1. Kan lastes ned på playstation network på PS3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Medievil er faktisk en spillserie på Playstation 1. Kan lastes ned på playstation network på PS3 Og den er fucking awesome. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Japp, det er et veldig bra spill, masse gode minner. Men nå er eg Graveland fan og da Har kun hørt "Thousand Swords" (deres mest kjente album?) og ble ikke så veldig imponert. Er Carpathian Wolves eller The Celtic Winter noe å gå videre med? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) 'In The Glare Of Burnign Churches' og 'The Celtic Winter' demoene er begge knall black metal. Du bør sjekke det ut! På og etter Thousend Swords skiftet det stil til mer pagan metal, noe eg liker veldig godt. Endret 26. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har kommet til ett punkt der jeg trenger ny musikk, noen band jeg har hør ten del i det siste: Gojira, Finntroll, Anaal Nathrakh, Gorgoroth, Communic, Enslaved, Iskald. En del forskjellig med andre ord, bare fyr løs med noe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Opeth! http://www.youtube.com/watch?v=lk6Q4FpW-sY Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Har kommet til ett punkt der jeg trenger ny musikk, noen band jeg har hør ten del i det siste: Gojira, Finntroll, Anaal Nathrakh, Gorgoroth, Communic, Enslaved, Iskald. En del forskjellig med andre ord, bare fyr løs med noe. Et tips når man trenger musikk, sjekk Last.fm-siden til de nevnte bandene, "related artists". Mye tull, men kan finne gull også. Anbefaling fra meg: Aaskereia Endret 26. april 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har kommet til ett punkt der jeg trenger ny musikk, noen band jeg har hør ten del i det siste: Gojira, Finntroll, Anaal Nathrakh, Gorgoroth, Communic, Enslaved, Iskald. En del forskjellig med andre ord, bare fyr løs med noe. Litt forskjellige plater som jeg setter veldig stor pris på selv. Hører selv på mye av det du hører på. Acid Bath - When the Kite String Pops - Sludge metal Kalisia - Cybion - Progressive/Symphonic/Industrial/Melodic Death Metal ( :!: ) Ved Buens Ende - Written in Waters - Avant-garde/post-black metal Alcest - Écailles de lune - Black Metal/Shoegaze ColdWorld - Melancholie² - Ambient Black Metal Augury - Concealed - Tech/prog death metal Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Takker for mange gode forslag, skal sjekkes ut Har hørt om noen av bandene, men desverre ikke på dem så det var vell på tide. Har hørt på Opeth, men har bare platen Deliverance, fant den en gang for en billig penge. Har du noen favorittplate av dem så bare fyr løs. Sjekker også ut Last fm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Alcest - Écailles de lune - Black Metal/Shoegaze For en fin kombo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå