Deadringer Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flere som skal på Karmøygeddon? Jeg hadde store planer om å dra for å se Wolf, men økonomien støtter ikke konsertønskene for øyeblikket dessverre. Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc Iron Maiden - The lonliness of the long distance runner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva synes folket om Kvist? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Et av nittitallets mest oversette/undervurderte band! Utrolig stemningsfull og grim musikk! Synd de bare ga ut ett album. Hadde potensial... For de som er interresert, sjekk ut "nye" bandet til Vergrimm; Xploding Plastix Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Et av nittitallets mest oversette/undervurderte band! Utrolig stemningsfull og grim musikk! Synd de bare ga ut ett album. Hadde potensial... Jepp. Det ene albumet er til gjengjeld jævlig kult. Bandmedlemmene er vel splitta rundt i forskjellige band, nå, eller? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I følge Encyclopedia Metallum: Tom Hagen - Bass, Vocals (Urd Verdaine og Skuld) Hallvard Wennersberg Hagen (aka Vergrimm) - Guitar, Keyboards (Dim Nagel, Xploding Plastix, Red Light District, The Electones, Urd Verdaine og Skuld) Endre Bjotveit - Drums (Dim Nagel, Urd Verdaine og Skuld) Trondr Nefas - Guitar (Urgehal, Beastcraft, In Lingua Mortua, live for Krypt, Styggdom, Svartekunst, Dim Nagel/Endezzma, Vulture Lord, Angst Skvadron, Bloodsworn) Angst Skvadron er fett! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Dødsengel - Deus Sol Invictus (sample) Features two unreleased tracks showing a somewhat new side of DØDSENGEL. More psychedelic and varied, introducing more atmosphere and depravity than ever. 2 songs, 35 minutes, exclusive for this tape release. Limited to 300 copies! Never to be repressed again! Become possessed and drown into the trancelike void of the sounds of ARKAIK! Zazas! Zazas! Nasatanada Zazas! Endret 21. april 2010 av Acrid Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Allerede bestilt, råbra sample Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc På jakt etter no' god treningsmusikk jeg òg, men ikke noe man kan jogge i takt med - funker dårlig med varierende tempo, downbeats osv. - har hørt Rammstein skal være en god pådriver, men har ikke fått prøvd selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen bra metalldokumentarer? Helst om BM… Har kun sett Metal: A Headbangers Journey, Until The Light Takes Us og Once Upon A Time In Norway… Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nrk sin er jo ikke så kjempe dårlig da.Selv om jeg ikke har vært noen stor del av gamle scenen, så jeg kan liksom ikke si om den er korrekt eller ikke. Det er lydverket sin black metal dokumentar. Hvis ikke har du jo "true norwegian black metal" med Gaahl. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Glemte å nevne den med Gaahl, sett den også. Sjekker nå ut en 40min dokumentar en kompis anbefalte. "Det Svarte Alvor". 4/4-deler ligger på youtube. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Den var jeg ikke noe glad i, så den når jeg skulle skrive særemnet mitt. Jeg foreslår fortsatt den til NRK lydverket når du har sett svarte alvor. Den ligger på youtube den også. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tja, Get Thrashed er vel grei. Jeg synes i alle fall den var bra, men regner med at det er fordi jeg er ung og dum. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 noen hørt den nye plata til Celeste? noe av det herligste svartmetallen noensinne laget. http://thatspunk.net/blog/2010/04/celeste-mortes-nees/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Oj, snakk om panserråtten lyd, da. Hører jo nesten ikke detaljer eller vokalen i all støyen fra gitarene og trommene..hm. Endret 22. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 vel, når man tar to av de styggeste genrene noensinne - screamo og black metal - og slår dem sammen, så blir det ganske GRÆWRWARGAAAAARRRRRRRRRRGHHWRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLWRAAAAAAAAA. helt nydelig, rett og slett. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hva synes folket om Kvist? En gang jeg var i Oslo i fjor høst, så jeg Kvist på Platekompaniet. Albumet var på tilbud, så det var jo ikke engang et valg, men jeg var overrasket over å se det på en av de sentrale hyllene, sammen med band og artister folk flest har hørt om. Noen bra metalldokumentarer? Helst om BM… Har kun sett Metal: A Headbangers Journey, Until The Light Takes Us og Once Upon A Time In Norway… "Satan rir media" for underholdningens skyld. Endret 22. april 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc På jakt etter no' god treningsmusikk jeg òg, men ikke noe man kan jogge i takt med - funker dårlig med varierende tempo, downbeats osv. - har hørt Rammstein skal være en god pådriver, men har ikke fått prøvd selv. Rammstein er råbra ja! Spesielt "du hast", faen som jeg springer når jeg hører den! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Arntor, Ein Windir fungerer ypperlig til jogging. Den har noen rolige partier, men den er så episk når den bygger seg opp og først tar av, så det passer flott. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Altaar konsert 20 mai, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå