Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Flere som skal på Karmøygeddon?

Jeg hadde store planer om å dra for å se Wolf, men økonomien støtter ikke konsertønskene for øyeblikket dessverre.

 

Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc :p

Iron Maiden - The lonliness of the long distance runner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge Encyclopedia Metallum:

Tom Hagen - Bass, Vocals (Urd Verdaine og Skuld)

Hallvard Wennersberg Hagen (aka Vergrimm) - Guitar, Keyboards (Dim Nagel, Xploding Plastix, Red Light District, The Electones, Urd Verdaine og Skuld)

Endre Bjotveit - Drums (Dim Nagel, Urd Verdaine og Skuld)

Trondr Nefas - Guitar (Urgehal, Beastcraft, In Lingua Mortua, live for Krypt, Styggdom, Svartekunst, Dim Nagel/Endezzma, Vulture Lord, Angst Skvadron, Bloodsworn)

 

Angst Skvadron er fett!

Lenke til kommentar

Dødsengel - Deus Sol Invictus (sample)

 

Features two unreleased tracks showing a somewhat new side of DØDSENGEL. More psychedelic and varied, introducing more atmosphere and depravity than ever.

2 songs, 35 minutes, exclusive for this tape release. Limited to 300 copies! Never to be repressed again!

Become possessed and drown into the trancelike void of the sounds of ARKAIK! Zazas! Zazas! Nasatanada Zazas!

Endret av Acrid
Lenke til kommentar

Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc :p

På jakt etter no' god treningsmusikk jeg òg, men ikke noe man kan jogge i takt med - funker dårlig med varierende tempo, downbeats osv. - har hørt Rammstein skal være en god pådriver, men har ikke fått prøvd selv.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om Kvist?

En gang jeg var i Oslo i fjor høst, så jeg Kvist på Platekompaniet. Albumet var på tilbud, så det var jo ikke engang et valg, men jeg var overrasket over å se det på en av de sentrale hyllene, sammen med band og artister folk flest har hørt om.

Noen bra metalldokumentarer? Helst om BM… Har kun sett Metal: A Headbangers Journey, Until The Light Takes Us og Once Upon A Time In Norway…

"Satan rir media" for underholdningens skyld.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc :p

På jakt etter no' god treningsmusikk jeg òg, men ikke noe man kan jogge i takt med - funker dårlig med varierende tempo, downbeats osv. - har hørt Rammstein skal være en god pådriver, men har ikke fått prøvd selv.

Rammstein er råbra ja! Spesielt "du hast", faen som jeg springer når jeg hører den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...