Vowels Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Husk å ta med kniv. Det enkleste er pistol Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Så nettopp på Until The Light Takes us. Sjukt dårlig. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen her som har vært på Hellfest? Er det mye som spiller samtidig? har hørt rykter om dårlig service og Arrangering.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan vel ikke være værre enn Wacken, der 5-6 band spiller samtidig hele tiden så man MÅ gå glipp av noen for å se andre. Er man heldig er det svartmetallkonsert på scenen ved siden av powermetal-scenen, så man hører litt vræling derfra hele tiden også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke no egen powermetal scene på wacken. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke no egen powermetal scene på wacken. Alle powermetal band spiller på "True Metal Stage", gjør de ikke det? Lenke til kommentar
Patton Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke no egen powermetal scene på wacken. Alle powermetal band spiller på "True Metal Stage", gjør de ikke det? Haha Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Så nettopp på Until The Light Takes us. Sjukt dårlig. Var mye vi visste fra før av, Varg Vikernes/Euronymous og det greiene der. Alt dette har jeg sett i både Once Upon A Time In Norway (film om Mayhem generelt), og det der jo t.o.m deler om dette i Metal: A Headbangers Journey. Men delen om Fenriz var til tider interessant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Husker ikke hva alle scenene het, var der i 1999. Men jeg opplevde powermetal-konsert rett ved siden av svartmetall-scenen, og det var litt slitsomt. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Så nettopp på Until The Light Takes us. Sjukt dårlig. Var mye vi visste fra før av, Varg Vikernes/Euronymous og det greiene der. Alt dette har jeg sett i både Once Upon A Time In Norway (film om Mayhem generelt), og det der jo t.o.m deler om dette i Metal: A Headbangers Journey. Men delen om Fenriz var til tider interessant. Ja, men vil konkludere med at journey er veldig negativ mot BM forhold til det positive i UTLTU. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Det er jo mye pga inntrykket Dunn fikk av de norske karene da. Intervjuet med drita fulle Mayhem på Wacken er jo legendarisk. Og Gaahl som skulle leke Mørkets Overherre nede i en kjeller med stearinlys og bare si SATAN! spontant. Klart mannen fra Canada tenker "hva er det for slags tullinger i denne scenen i Norge?", imot å bli invitert til Ronnie James Dio sitt palass for å intervjue han hjemme. Endret 20. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Har allerede begynt å glede meg som faen til Trondheim. Kjører Seventh King of Edom EPen for full guffe. Good stuff e:leif Endret 20. april 2010 av Vowels Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dunn: blablabla Gaahl: Satan....... Gaahl: ***Kristian... you are a genius*** Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har allerede begynt å glede meg som faen til Trondheim. Kjører Seventh King of Edom EPen for full guffe. Good stuff e:leif Er den EPen og få tak i nå? Har faktisk ikkje hørt noe av dette bandet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hmm, det er jeg ikke sikker på. Kjøpte EPen og tapen hos Tour de Garde for en stund siden. Aner ikke om de har fler igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takk, ser dem har den i lista si enda, så sender dem en mail. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dunn: blablabla Gaahl: Satan....... Gaahl: ***Kristian... you are a genius*** Lenke til kommentar
Tarell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flere som skal på Karmøygeddon? Forresten, hvis dere kjenner noen som spiller synth eller noe lignende i Bergen, hør om de vil spille i et band, og ta kontakt med meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Skal dit ja, bor bare 20 min unna så. Får bare håpe band ikkje må avlyse. Endret 21. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen som har noe skikkelig jogge metal? Slikt som inspirerer, man kan kanskje jogge i takt med etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå