thadon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lamb of God - 11th Hour ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvem er det som har introsangen til Metal: A Headbangers Journey? Iron Maiden - The Number Of The Beast Ikkje så rart du ikkje visste det. Forholdsvis ukjent låt. Enda merkeligere med tanke på at Ustedalen har skrevet albumguiden. Det er for all del ikke The Number Of The Beast jeg snakker om. Sangen starter 4:30 minutter ute i filmen, rett etter at fyren sier "I'm gonna take you into the world of heavy metal". Da begynner sangen, du får presentert filmtittelen, de som har laget den og du får rett å slett servert en fin liten intro. Laid To Rest - Lamb of God Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) -Slettet. Nai.- Minner bare på Skid Row igjen Endret 24. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Det er Laid To Rest av Lamb of God. Jeg har filmen på PC-en. Jeg spolte til 4:30 og hørte sangen og jeg sjekka lyrics med google og det er den. edit: Hører på Rush - Spirit of The Radio atm. Fikk akkurat tips om det fra en kis som har peiling på prog og sånt. Jeg har aldri hørt på Rush før, men jeg synes det er knall allerede! Endret 24. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Rush er guder. Anbefaler 2112, Moving Pictures og Hemispheres Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Legger ballene på blokka og spør hva dere syntes om denne egenkomponerte logoen? Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. hmmh, mye tull her. Får la den ligge som vedlegg siden jeg er litt nabb. art___t_vkuk_7_final.bmp Endret 25. november 2007 av Ministry Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. Da ville eg lagt instrumenta på hylla umiddelbart. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Det er Laid To Rest av Lamb of God. Jeg har filmen på PC-en. Jeg spolte til 4:30 og hørte sangen og jeg sjekka lyrics med google og det er den. edit: Hører på Rush - Spirit of The Radio atm. Fikk akkurat tips om det fra en kis som har peiling på prog og sånt. Jeg har aldri hørt på Rush før, men jeg synes det er knall allerede! Har du hørt: Dream Theater Symphony X Riverside Liquid Tension Experiment Yes Derek Sherinian IQ Porcupine Tree Opeth - Damnation Endret 25. november 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. Da ville eg lagt instrumenta på hylla umiddelbart. Er det alt du klarer av frekkheter? Tror sannelig du kan få en demo i posten jeg, signert og alt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. Da ville eg lagt instrumenta på hylla umiddelbart. Er det alt du klarer av frekkheter? Tror sannelig du kan få en demo i posten jeg, signert og alt. Du legg hovudet på hoggestabben. Da får du tåle eit lite kakk. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 dårlig ironi over nettet er egentlig litt vrient. Vet ikke med deg, men jeg sitter her og gliser. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 dårlig ironi over nettet er egentlig litt vrient. Vet ikke med deg, men jeg sitter her og gliser. Har vel med kva slags person det kjem frå. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Haha, jeg legger meg. Sov søtt. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. Da ville eg lagt instrumenta på hylla umiddelbart. Er det alt du klarer av frekkheter? Tror sannelig du kan få en demo i posten jeg, signert og alt. Må nok si meg enig med Neslepaks - men send gjerne demoen, heheheh. Var litt dumt navn og, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Tror egentlig bandet aldri kommer til å bli like bra som logoen, og det sier kanskje sitt. Starter du et band med den holdningen der er det dømt til å gå til helvete. "Logoen" likte jeg ikke i det hele tatt. Bruk litt mer en fem minutter i paint neste gang, ok? Endret 25. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er Laid To Rest av Lamb of God. Jeg har filmen på PC-en. Jeg spolte til 4:30 og hørte sangen og jeg sjekka lyrics med google og det er den. edit: Hører på Rush - Spirit of The Radio atm. Fikk akkurat tips om det fra en kis som har peiling på prog og sånt. Jeg har aldri hørt på Rush før, men jeg synes det er knall allerede! Har du hørt: Dream Theater Symphony X Riverside Liquid Tension Experiment Yes Derek Sherinian IQ Porcupine Tree Opeth - Damnation Jeg har en eller flere skiver av alle de der unntatt: IQ Symphony X Riverside Yes Da kan jo en eller annen (du?) anbefale en skive av de Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Om du er på vei inn i proggen kan du også ta en titt på Camel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sitter å ser på Kreator sin konsert fra Wacken 05. Fy faen som jeg gleder meg til å se dem live til neste år. Og Iron Maiden. Det blir genialt! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kreator var rå på HITS. Utrolig god vokalist! Its time to raise, THE FLAG OF HATE! Lett me spell it for you; H-A-T-E! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jasså. Ahab til Betong. Virker som noe jeg burde få med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå