Nebuchadnezzar Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 I HAVENT CLOSED MY EYES IN A LONG TIME For en ekstremt bra sang ^^ Tror jeg slenger opp noe ekstremt bra musikk her, nåde den som missliker denne musikken. Om noen gjør det såå kommer jeg til å snakke med mødrene deres. Eventuelt faren, om hvilken foreferdelig musikkoppdragelse haan har påført sine barn Gojira - Sirius http://www.youtube.com/watch?v=8lDcp_vD6HI Nazgul - Elficidium http://www.youtube.com/watch?v=f5By-5mLHk4 Summoning - Land of the Dead http://www.youtube.com/watch?v=8lDcp_vD6HI Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror du må ta en prat med mor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wut, er det noe galt med å bli oppdratt på Beatles, Rolling Stones og Iron Maiden nå også? Jeg har mere metalblod i årene enn du og alle kompisene dine tilsammen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wut, er det noe galt med å bli oppdratt på Beatles, Rolling Stones og Iron Maiden nå også? Jeg har mere metalblod i årene enn du og alle kompisene dine tilsammen. Godt sagt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wut, er det noe galt med å bli oppdratt på Beatles, Rolling Stones og Iron Maiden nå også? Jeg har mere metalblod i årene enn du og alle kompisene dine tilsammen. HAHAHAHAA!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Som liten hørte jeg så mye Kiss at jeg bæsja svart/hvite kabler til slutt. Jeg er forumets Joey DeMaio! Minus 20 kg bolemuskler. Endret 8. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Okey, ikke dra det for langt nå. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Som liten hørte jeg så mye Kiss at jeg bæsja svart/hvite kabler til slutt. Jeg er forumets Joey DeMaio! Minus 20 kg bolemuskler. Du er forumets drita Necrobutcher, full av piss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Phøh, Joey og Necro bryr seg heller ikke om hva andre sier om han. Neste gang er det meg Sam Dunn intervjuer drita på Wacken. Var jo ikke å forvente at sinna-tutte så selvironien der Vi ses vel på Rune Rudberg-konsert på Sir Winston 17/4? http://www.youtube.com/watch?v=VGKG6433R4E Endret 8. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Noen som kan tenke seg hva Gojira spiller i Arenaen? ...Crap? Badum-psssh! Neida, har egentlig ikke hørt noe særlig på de. http://www.youtube.com/watch?v=-6VWHQw_S6c Prepare to be blown away;o Endret 8. april 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Topp tre Ulver-album? Jeg vet det er mange fans her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er omtrent umulig å velge, så tar en med topp tre fra de første albumene og en når de gikk vekk fra metal: Bergtatt Nattens Madrigal Kveldssanger Perdition City A Quick Fix of Melancholy Teachings In Silence To siste her er EPer, men samme faen Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Blood Inside Perdition City De andre albumene er ikke kule nok for meg : / Til gjengjeld er begge de nevnte dritkule : ) i hvert fall noen av sporene Endret 8. april 2010 av No0en Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Topp tre må bli de 3 første Någenlunde lik rekkefølge som Vowels. Muligens Kveldsanger før Nattens Madrigal. Har en svakhet for slike koselige album. Endret 8. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg er ikke kul nok for de andre albumene : / Fixed. Endret 8. april 2010 av Anathema Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er ikke kul nok for de andre albumene : / Fixed. hø hø.. jeg må si at den var god :] Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Perdition City er en svulst, et Casio-electronica-infisert nu-jazz-helvete hvis pretensiøse ambisjoner bare overgås av dets totale mangel på kunstnerisk verdi. Enhver halvskolert musiker med en Jan Garbarek-LP i samlinga kunne ha prompa ut denne musikken i søvne. Det er pinlig. Det er en diabolsk smørje, der det ene grufulle, ukoordinerte øyeblikket slår ihjel det neste. Banalt, talentløst, misforstått, en irriterende malariamygg på kulturens sæggende rompeball. Ulver topp 3: 1) 2) Nattens Madrigal 3) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 1. Kveldssanger 2. Bergtatt Fasit er gitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Perdition City er en svulst, et Casio-electronica-infisert nu-jazz-helvete hvis pretensiøse ambisjoner bare overgås av dets totale mangel på kunstnerisk verdi. Enhver halvskolert musiker med en Jan Garbarek-LP i samlinga kunne ha prompa ut denne musikken i søvne. Det er pinlig. Det er en diabolsk smørje, der det ene grufulle, ukoordinerte øyeblikket slår ihjel det neste. Banalt, talentløst, misforstått, en irriterende malariamygg på kulturens sæggende rompeball. Ulver topp 3: 1) 2) Nattens Madrigal 3) What is this shit? Sammenligne Perdition City med en svulst, i så fall må det være en godartet en. Er enig med deg i det meste når det kommer til musikk, men dette kan jeg ikke la passere! Fix it! Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 er det bare jeg som synes blackmetalalbumene til ulver er ganske... middelmådige? eller er det kanske det som er poenget, garm-skrik(som forsåvidt er dritkult... i arcturus x D) og skitten gitaryd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå