Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Denne gjør det for meg: http://www.youtube.com/watch?v=SZ0eEpDjyKY Vokalistene er Andre Matos (ex-Angra) og Tobi Sammet (Edguy) Det bare lyser gladhet fra de to som vokalsparrer med hverandre på slutten av en vellykket konsert (fra DVD Shamaan - Ritualive) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vil ha musikk som jeg smiler og er lykkelig når jeg hører på den. Alla mye av musikken til Glittertind. Noen forslag?Vet ikke om jeg vil kalle det klisjefylt så det er kansje ikke hva du leter etter, men Torche får meg alltid i godt humør. http://www.youtube.com/watch?v=mukQLTEMGeQ Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Kanskje ikke klisje, men rimelig cheesy og glad avant-garde. Hele Imaginary Sonicscape er i hvertfall verdt å sjekke ut! http://www.youtube.com/watch?v=odwbwzN5xZU Endret 2. april 2010 av Crippled Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mkVwA__Fk9g Endret 3. april 2010 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da var Inferno over! Knall som alltid! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Highlights? Spilte Ihsahn noe Emperor-materiale eller bare sologreier? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ingen Emperor nei, men Jørgen Munkeby dukka værtfall opp på et par sanger. Er jævli førnøyd med festivalen. Traff mange hyggrlige folk, fikk hilsa på mange band, og musikken og stemninga på di konsertene jeg var på var fantastisk! Skal se om jeg fikk noen brukbare bilder slenge opp når jeg har samlet meg litt. 4 dager med festival, fyll og faenskap er ikke like lett på kroppen som det engang var Highlights for meg: Death Angel! Sto frammers å skreik stemmen min ut av ledd. Venter fortsatt på at den skal komme tilbake. Fikk veldig god kontakt med bandet, og er meget fornøyd med låtvalget. Fikk til og med høre en ny låt! Demonic resurrection. God lyd, bra band. bra sangvalg. Como Muertos. Ganskje ukjent fransk band, er skuffet over oppmøtet men kan vel ikke forvente så mange på dagens første John Dee band. Det var uansett god energi på di første radene(som besto av folk jeg tvinget til å komme) Marduk. Eller mer nøyaktig når vokalisten fra Primordial dukket opp og sang duett. Mayhem. Fikk en veldig fin plassering rett nedfor necrojørn, og er godt fornøyd med låtvalget. Litt pyro kombinert med 320kg kjøtt, samt en attila i lilla prestekostyme klarte godt å lage stemning. Enda bedre stemning ble det når han kom ut på scena med et digert kors og noen bødler og messiah. Han ble festa på korset helt i front på scenen der han bare sto å gliste og hostet blod på publikum mens messiah sang Pure Fucking Armageddon. Eneste kjipe var han som sto ved siden av meg fikk et stort stykke okseribbein i øyet. Exumer. Thrash som thrash skal være. Litt slapt publikum men bandet var langt fra slapt. Litt moshing ble det også. Belphegor og Taake skuffet egentlig litt. Kult når Nattefrost dukket opp på scena sammen med høst, men fikk fremdeles ikke helt den store opplevelsen. Fant meg jaggu en Carniwhöre EP også Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ooo hvor fant du den? Haha Mongo Ninja var superknall! Og Eyehategod var også grisefett!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Broren min snakket om at han fikk noe i huet på Mayhem konserten Han fortalte om festivalen, ble så sjalu, han hadde invitert Gaahl på nachspiel, truffet bassisten i KoK, snakket med stian fra Windir osv. Er grønn av misunnelse akkurat nå xP Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ja både gaahl og mange andre artister var mye på hotellet. fikk hilsa på Gaahl, Ihsahn, Death Angel, Dave Cunt, Pete evil og Samoth Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fadern, da gikk jeg glipp av Inferno igjen. Vil se Eyehategod Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det knulla i øra. De sa de skulle prøve å komme tilbake snart da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tviler ikke, rått band. Får håpe at de kommer tilbake da, har en tendens til å gå glipp av metal konserter. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fikk akkurat Amon Amarth: Wrath of the Norsemen i posten. Herlig live-DVD! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ja dæven, så det hos en kompis en gang en smule beruset. Dritfett live, jaggu meg bestille sjæl! Btw, Gjenferdsel er ute med "Varde". Er releasekonsert på lørdag Iudex har sin egen BM sjappe. Endret 6. april 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ny Watain låt ute nå. Slettes ikke dårlig http://www.youtube.com/watch?v=IrOfvhFiq6E 7” picture vinyl including insert and sticker, limited to 1300 copies worldwide. Available on CD which comes exclusivly with April 2010 issue of Sweden Rock Magazine, including Bathory's "The Return of Darkness and Evil" replacing the Death SS cover. Tatt fra metal-archives Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som kan tenke seg hva Gojira spiller i Arenaen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som kan tenke seg hva Gojira spiller i Arenaen? ...Crap? Badum-psssh! Neida, har egentlig ikke hørt noe særlig på de. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Der landet "Anaal Nathrakh - The Codex Necro" i posten Cmdistro sendte også en gratis-cd, "Phazm - Hate At First Seed". Aldri hørt om før, er det noe bra? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som kan tenke seg hva Gojira spiller i Arenaen? Eg har inga aning, men håpar verkeleg på Where Dragons Dwell og The Art Of Dying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå