Skogslik Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hører aldrig på musikk fra pcn, bare cd og lp Tenkte bare det hadde vert greit på jobben, men da får eg fortsette med spotify der, men det mangler mye! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Mamma Anoreksia. Nervosas beste. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har løst det problemet med å ha både CDspiller, LPspiller og PC koblet til forsterkern. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Litt short notice, men bandet mitt skal spille på fjellparkutaket i flekkefjord på fredag. Vi spiller en slag sProg/thrash, har veldig vanskelig med og forklare hvordan det høres ut. Andre gode band kommer også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er desverre feil side av landet for min del prog/thrash høres kult ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 NY SANG UTE PÅ MYSPACE! Link i signaturen min. Ugh! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 7" er bestilt :> Kommer når resten av vinylene er klare. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kommer ikke over hvor god trommisen i Gojira er. Mario er helt sykt presist. Gojira skal spille på parkenfestivelen i år. Er ikke noen her som har erfaring med å dra på wacken? Jeg og en kompis vurderer å dra. Men trenger litt inspill fra noen med erfaring. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sier bare Hellhammer azz. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hellhammer er sikkert myyyye kjekkere enn trommisen i gojira også. Med øyesminken sin og det lange, tykke, men også fluffy håret. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg stemmer for Tobias Gustavson fra Vomitory. Den mannen er en gud blant trommeslagere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kommer ikke over hvor god trommisen i Gojira er. Mario er helt sykt presist. Gojira skal spille på parkenfestivelen i år. Og varme opp for Metallica her i april. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Stemmer for Derek Roddy, Dave Haley og George Kollias. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Kommer ikke over hvor god trommisen i Gojira er. Mario er helt sykt presist. Gojira skal spille på parkenfestivelen i år. Og varme opp for Metallica her i april. Synd. Bodø er alt for langt unna. Og Metallica er ikke det beste jeg liker akkurat. Endret 26. mars 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det ble lagt ut ekstrabilletter til Metallica i går eller noe, så du har jo muligheten til å se Gorjira og så bare gå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Njaa. Ikke verdt det egentlig. De spiller nok kun 3-4 sanger kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Pappa bor ca 50 meter fra parken Reiser gjerne 8 timer med buss for å se Gojira. Como Muertos! Oppdaga det nylig mens jeg hørte gjennom bandene som skal på inferno, og merkelig nok det det jeg gleder meg mest til på Inferno! http://www.youtube.com/watch?v=e1oPb7lHJNg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Njaa. Ikke verdt det egentlig. De spiller nok kun 3-4 sanger kan jeg tenke meg. Det skal du ikke si. Kun Gojira er annonsert som oppvarmingsband hittil, og drar de nok i gang muligens en 8-10 låter. Men fortsatt ikke argument om du ikke liker Metallica.. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Ingen som har lest siste nyhet? Har ikke sett i boken selv ennå, men er det et pr-stunt fra greven? Såvidt jeg vet så er det mange som ser feil på BM, ivertfall i A headbangers journey. Endret 26. mars 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hellhammer er sikkert myyyye kjekkere enn trommisen i gojira også. Med øyesminken sin og det lange, tykke, men også fluffy håret. Alle vet jo at Frost er kjekkest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå