Ickz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Den får jeg gratis med min VIP-billett til konserten dems i Stockholm i påsken *mobbe* Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som skal på Oslo We Rot, 24 April ? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det russiske one man black metal bandet Stielas Storhett har sluppet ny EP ved navnet "SKD" Samples er oppe på myspace siden: Stielas Storhett ANBEFALES!! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hører nå, Abigor. Virker lovende. Det er ikke vokal på albumet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Merket det. Savner det litt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som skal på Oslo We Rot, 24 April ? Vurderer det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Samme her, kan ikke akkurat klage over bandene som kommer. Jævelig bra saker. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg fikk Abigor's "Fractal Posessions" i posten i dag(i går), og koser meg med den. Nå venter spent jeg på "Time Is The Sulphur...". Noen som har har hørt Blacklodge-delen av prosjektet? Vurderer og gå til anskaffelse av den òg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Som Beavis sa det så utrolig bra: That sounds like it would come out of Godzilla's butt http://www.youtube.com/watch?v=oI1gaQCrRBE Endret 16. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg fikk Abigor's "Fractal Posessions" i posten i dag(i går), og koser meg med den. Nå venter spent jeg på "Time Is The Sulphur...". Noen som har har hørt Blacklodge-delen av prosjektet? Vurderer og gå til anskaffelse av den òg. Har ikke så stor kjennskap til Abigor, eneste jeg har hørt endel på er Fractal Possession og den er helmax. Har ikke hatt tid til å høre "Time Is The Sulphur..." enda Lenke til kommentar
Tarell Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vokalisten hadde sikkert halsbetennelse så sangene ble uten Men musikken e jo helt ok da Men sprøsmål til folket. Hvilket type metall e favoritten? Viking? Folk? Death? Black? Prog? Eller noe annet? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Progressive death metal doom metal extreme metal folk metal Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Amesoeurs er så latterlig bra! http://www.youtube.com/watch?v=rnIpYNiSRjs LYTT! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dream Theater og Iron Maiden har turne i USA sammens. Hvorfor er jeg nordmann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fordi du vil ha gratis health care, regner jeg med. Vi slipper å punge ut $2000 for å brekke foten. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Amesoeurs er så latterlig bra! Sjekk ut Aclest, tror kanskje det vil falle i smak. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vokalisten hadde sikkert halsbetennelse så sangene ble uten Men musikken e jo helt ok da Men sprøsmål til folket. Hvilket type metall e favoritten? Viking? Folk? Death? Black? Prog? Eller noe annet? Er veldig glad i Thrash og vanlig / klassisk / NWOBHM metall. Prog er også fett, men har ikke satt meg så veldig inn i det. Husker jeg var veldig glad i Powermetall på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vokalisten hadde sikkert halsbetennelse så sangene ble uten Men musikken e jo helt ok da Men sprøsmål til folket. Hvilket type metall e favoritten? Viking? Folk? Death? Black? Prog? Eller noe annet? Black. Var death-gutt før, men nå føles det bare kjedelig i forhold. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Progressive death metal doom metal extreme metal folk metal Faen. Glemte old skool BM Dream Theater og Iron Maiden har turne i USA sammens. Hvorfor er jeg nordmann. Ville heller bodd i England enn USA når det gjelder musikkfestivaler osv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Flott kjøp du har gjort der Skogslik! Spiller minst en av de Katharsis skivene der daglig, går aldri lei. Siste låta på World Without End er verdt albumet alene. Fikk forøvrig Belus i dag, så nå spilles det for full guffe. Slettes ikke dårlig, men litt uvant med vokalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå