CypheroN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tekstene hadde vært kule på slutten av 80- / starten av 90-tallet da Mayhem, Darkthrone og de gutta der starta og alt var tr00. Nå, tjue år etter, er det nesten litt rart at Troll lager sanger som heter "Alt for Satan," "At the Gates of Hell" og "Burn The Witch". Musikken fenger meg, men tekstene synes jeg ikke passer inn. Som en vis person sa i "Once Upon A Time In Norway": "Black Metal band nå om dagene, må ha en dose selvironi, hvis ikke fungerer det ikke."Apropos det, sitter jeg nå og hører gjennom A Blaze In The Northern Sky. Igjen. \m/ Om du trur tekstene til troll er 100% seriøse burde du gå og legge deg. Man vet aldri, men jeg regner ikke med det, nei. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Galar har kommet med nytt album! Sikkert ingen som har hørt om den bergenske trion før, men jeg liker virkelig klangen i musikken. Svartmetal med for det meste ren og mandig vokal. Ikke noe stygg nu-metal greier ^^ Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjøpte begge albuma deres for ei uke sia. Mer en godkjent, sistealbumet er kongebra! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har hørt det første albumet sikkert et titals ganger, reffrengene er så geniale. Skal anskaffe skiva snarest mulig ^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har hørt en del på The Great Misdirect fra Between the Buried and Me og Crack The Skye fra Mastodon i det siste. Faen så jjjjææævla bra. http://www.youtube.com/watch?v=rwm0mIaqVRU Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Disease, Injury, Madness er vill! Beste låta på TGM. Jeg måtte endre topplista mi over 2009 og sette BtBAM på 1. Mastodon måtte desverre degraderes. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 \o/ I dag kom Nattens Madrigal, Si Monumentum Requires, Circumspice og Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (alle på vinyl) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fra perverted taste? Venter på pakken min med Nattens Madrigal selv derfra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 \o/ I dag kom Nattens Madrigal, Si Monumentum Requires, Circumspice og Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (alle på vinyl) Ikke dårlig det der nei! Har dem kun på cd, merker jeg har lyst på vinylene også. @ Skogslik: Hvor lenge siden er det du fikk Belus i posten og fikk du mail fra Plastichead om at den var sendt? Har enda ikke hørt fra dem, begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fra perverted taste? Venter på pakken min med Nattens Madrigal selv derfra. Javisst, rød vinyl. Litt skuffet over coveret, men platen holder mål. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) \o/ I dag kom Nattens Madrigal, Si Monumentum Requires, Circumspice og Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (alle på vinyl) Ikke dårlig det der nei! Har dem kun på cd, merker jeg har lyst på vinylene også. @ Skogslik: Hvor lenge siden er det du fikk Belus i posten og fikk du mail fra Plastichead om at den var sendt? Har enda ikke hørt fra dem, begynner å bli utålmodig. Nei, man får aldrig mail fra dem når ting er sendt, ganske irriterende. Fikk den fredag 5 mars, altså en uke siden ca. Endret 13. mars 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) . Endret 13. mars 2010 av Jonke Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et av tidenes metal albumer kommer i ny utgave nå i slutten av mars!! Synd å måtte gå glipp av konserten hvor de spiller hele denne plata pluss mye mer, men dette er absolutt ingen dum erstatning. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Black Metal / Dark ambient - gratis musikk fra Haunted Klinik. Dark Night of Monstrosity 2010 anbefales! Endret 14. mars 2010 av Abigor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hører nå, Abigor. Virker lovende. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hva innebærer ny utgave av BWP? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tenker det er bonus live sanger, og som man ser alt. cover. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et bonusspor: The Leper Affinity (Live) Hele albumet i 5.1 og en halvtimes lang dokumentar om innspillingen av plata som aldri før har blitt vist. Og selvfølgelig ny innpakning (m/coveret jeg postet ovenfor). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Troll har et kompromisløst hat i sine titler og tekster, og det liker jeg. Merker at Burn The Witch har et merkelig perspektiv. Men tekstene er ikke å finne noen steder? Hørte et Ibsen-sitat i fjerde låta hvertfall. Kjøp skiva og se i bookleten. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et bonusspor: The Leper Affinity (Live) Hele albumet i 5.1 og en halvtimes lang dokumentar om innspillingen av plata som aldri før har blitt vist. Og selvfølgelig ny innpakning (m/coveret jeg postet ovenfor). Den skal jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå