Tarell Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 HehE!!! Derfor e det ManOWar sier det så fint, som eg e HELT enig i. -Brothers of metal will never fall! -Stand and fight togheter, beneath a metal sky!!! Sprøsmål. E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige? Sier ikke alle er glansbilder, men iallefall det overvelmende flertallet.... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Det er nok bare deg, haha! Sjukeste påstanden jeg har lest på ei stund, min erfaring er stikk motsatt. Kanskje du har en fetish. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Er nok ikke bare deg, men jeg tror det er fordi jenter føler et visst press til å ha et visst utseende når de er metaljenter. De skal liksom se litt "nemi"-aktig ut, og bruker sikkert mye tid på å sminke seg og kle seg "riktig". Tarja i Nightwish sa hun var egentlig bare en vanlig musikkskolejente når hun ble dratt inn i bandet, men ble en "goth babe" etterhvert som hun skjønte at det forventes av jenter i metalmiljøet å se slik ut. Nå er det jo en STOR forskjell på emo og goth, gothere bryr seg mest om stil og er litt opphengt på 1800-tallets store kjoler og masse accessories, mens emojenter driter i det og ser ut som takras som ikke har klessmak whatsoever. Du ser lett forskjell på ei jente som har My Dying Bride som favorittband ift ei som har HIM. Endret 10. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvordan kan det ha seg at slike ting kommer opp? "Jenter fra miljø x ser y ut". :| Nesten like rart som "98% afroamerikanere hører på rap/hiphop"-uttalelsen som var her en stund tilbake. Det sagt, det er mange ugler og mange som ser bra ut. Akkurat som i resten av verden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har du farga håret? Heeeee Heeeeeeeee Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hihi, men får å si noe vettugt. Nå er fullengderen til Sarath gitt ut. Woho! Lenke til kommentar
Tarell Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe!! Vel, de fleste jentene eg kjenner e metallere eller gothere. Og de e ikke sånne typiske "utseende" først. Føler ikke noe press heller, de e litt for sterke og egenrådig for det Også litt av det som gjør dem så attrative Og alle jentene eg kjenner i miljøet e vakkre. Mye mere enn ellers i verden Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Og nei, Matsemann. Ikke takk gud. Feil tråd for et slikt uttrykk? *alle under samme kam* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige? Det er nok bare deg. De fleste metallkjærringer ser ut som noe katta aldri i sin villeste syrerus ville dra inn i huset. Men pga så legges det ekstra godt merke til de som ser bra ut og disse ser nok enda bedre ut på grunnlag av hvor forferdelig flertallet ser ut. Husk også at ei fin jente blir enda finere om hu har på seg f.eks ei Maiden-tskjorte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hihi, men får å si noe vettugt. Nå er fullengderen til Sarath gitt ut. Woho! Infos! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Spørsmålet er - skal jeg kjøpe Carniwhöre + Obliteration og Audiopain/Nekromantheon eller bare Carniwhöre? Hmm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Da kjøpes det. :> Tar det som en solid anbefaling. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 HehE!!! Derfor e det ManOWar sier det så fint, som eg e HELT enig i. -Brothers of metal will never fall! -Stand and fight togheter, beneath a metal sky!!! Sprøsmål. E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige? Sier ikke alle er glansbilder, men iallefall det overvelmende flertallet.... IMO: 8/10 er stygge som fy 2/10 er pene som fy Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Regner folket her inne Lumsk som metal ? Ikke at jeg bryr meg så mye, siden det er skamfett uansett. Alle tre albumene har sinn helt egen sjarm og er helt forskjellige. Ormin Lange - Trolltind - Lad Spille Med Vaar Over Jorden Lenke til kommentar
Tarell Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vel, vil si at 9/10 metall jenter e pene, iallefall de eg kjenner og vanker rundt med i Bergen HehE!!! Lumsk, de e metall. Folk-metal e det vel så fint det kalles Og ja, de e gode!!! Men gleder meg også til Volsupà kommer ut med sitt første "album" Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Yeah, da var foredraget om svartmetall over. Jeg gikk ganske bra langt over tiden, men læreren sa at han synes det var interessant, så antar det er veldig positivt. Han sa nå i stad at jeg var den hittil som hadde gjort det best, og han trakk ikke noe av det at jeg gikk litt over tiden, og at han lærte mye. Så fikk en del skryt, håper det gikk bra. Valgte å spille av første del av koldbrann av koldbrann og Stormblåst. Endret 11. mars 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå