Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anngående mange metal fans og om antallet synker. Jeg kan si at jeg forventa at det var utrolig få her, men min oppfatning av hvor stort metal miljøet her i byen er fikk jeg når Enslaved spilte. Da var hele metal undergrunden i Kongsberg og så på :p Brodern sa at han hadde sett Samoth sitte oppe i baren også.

Lenke til kommentar

Mye emokids i Drammen. Skammer meg til tider...

Disse burde hoppe i elva. En emokid er en emokid for mye.

HIM-skjorter og katteører

Ikke få meg til å spy. Slikt gjør meg uvel. En hel "kultur" basert på "stakkars meg, jeg har det forferdelig, derfor kler jeg meg som en jævla idiot, hører på søppel og skader meg selv"-prinsippet er dømt til å suge.

Lenke til kommentar

Hehe!!!

Ikke hakk for mye på emo-kiddene.

De kan ikke noe for det.

Når de hører på band som faller i "poser" kategorien så kan det ikke gå noen annen vei :D

Du vet. "No matter how many times you cover Metallica and Iron Maiden, you still suck" bandene ;)

Emo, like goth, but for loosers ;)

Emo, no matter how hard you try, you'll still just a brat.

Emo, metal light, without the intellegent members.

Emo,....... No more razers? I'll have to kill myself....

En liten oppsummering av dem? ;)

Hehe!!

Noe som faktisk e litt morsomt å gjøre, hvis man går alene eller flere metallere sammen, ser en samling med emo-kids, stopp litt opp, se på dem, pek og le HARDT!!!!

Få med dere reaksjonen deres.

De ser rart på oss metallere uansett, så når vi peker og ler, da kommer "bimbo" oppførselen deres fram :D:D:D

Prøv, ofte hysteriskt morsomt å se kordan de reagerer ;)

Lenke til kommentar

Nå ha hvertfall emokidsa blitt jaget vekk fra bussholdeplassen utenfor Magasinet/McDonalds. Slipper å se HIM-skjorter og katteører hver gang jeg går forbi lengre.

Jeg syntes den første HIM-plata ikke var så verst da den kom ut, men jeg mistet interessen i HIM etter plate nummer 2. Så de har kastet seg på emo-bølgen, ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...