Dr. Jacoby Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kult med noe nytt fra Opeth! Dunderbeist har sluppet en del nytt siden sist, merk sangen "Shields Aligned". Forbinder ikke Dunder med power, men dette var svært nære. Og svært TØFT. http://open.spotify.com/track/2OuZV5juRltYznGR9KLMiw Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dunder er jævla fengende! Rovmord EP'n er feit! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Anngående mange metal fans og om antallet synker. Jeg kan si at jeg forventa at det var utrolig få her, men min oppfatning av hvor stort metal miljøet her i byen er fikk jeg når Enslaved spilte. Da var hele metal undergrunden i Kongsberg og så på Brodern sa at han hadde sett Samoth sitte oppe i baren også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er greit metallmiljø i drammen, kongsberg og bygdene rundt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jau, det er det. Å herregud! Jeg har fått så jævlig sansen for koldbrann nå. http://www.youtube.com/watch?v=9Cw-bQ7sdHo Det er så jævlig deilig den blast beat delen 1:05 og utvoer. elsker den. Endret 9. mars 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er greit metallmiljø i drammen, kongsberg og bygdene rundt. Mye emokids i Drammen. Skammer meg til tider... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nå ha hvertfall emokidsa blitt jaget vekk fra bussholdeplassen utenfor Magasinet/McDonalds. Slipper å se HIM-skjorter og katteører hver gang jeg går forbi lengre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Å, ikke nevn katteører opplegget. Er nesten like flaut som såpebobleblåsingen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er det en ting jeg hater mer enn blitzere så er det EMOs... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Mye emokids i Drammen. Skammer meg til tider... Disse burde hoppe i elva. En emokid er en emokid for mye. HIM-skjorter og katteører Ikke få meg til å spy. Slikt gjør meg uvel. En hel "kultur" basert på "stakkars meg, jeg har det forferdelig, derfor kler jeg meg som en jævla idiot, hører på søppel og skader meg selv"-prinsippet er dømt til å suge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Katteører? :!: Takk Gud for at jeg bor på landet! Lenke til kommentar
Tarell Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe!!! Ikke hakk for mye på emo-kiddene. De kan ikke noe for det. Når de hører på band som faller i "poser" kategorien så kan det ikke gå noen annen vei Du vet. "No matter how many times you cover Metallica and Iron Maiden, you still suck" bandene Emo, like goth, but for loosers Emo, no matter how hard you try, you'll still just a brat. Emo, metal light, without the intellegent members. Emo,....... No more razers? I'll have to kill myself.... En liten oppsummering av dem? Hehe!! Noe som faktisk e litt morsomt å gjøre, hvis man går alene eller flere metallere sammen, ser en samling med emo-kids, stopp litt opp, se på dem, pek og le HARDT!!!! Få med dere reaksjonen deres. De ser rart på oss metallere uansett, så når vi peker og ler, da kommer "bimbo" oppførselen deres fram :D:D Prøv, ofte hysteriskt morsomt å se kordan de reagerer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jepp. Emokidsa i Drammen er rett og slett tragiske. Heldigvis holder de til et par meter unna Jernia, om de så skulle gå tomme av razorblades Og nei, Matsemann. Ikke takk gud. Endret 10. mars 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Patton Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå ha hvertfall emokidsa blitt jaget vekk fra bussholdeplassen utenfor Magasinet/McDonalds. Slipper å se HIM-skjorter og katteører hver gang jeg går forbi lengre. Jeg syntes den første HIM-plata ikke var så verst da den kom ut, men jeg mistet interessen i HIM etter plate nummer 2. Så de har kastet seg på emo-bølgen, ja? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det verste er vel spredningen av metalcore og deathcore og alle mulige avarter av disse retarderte sjangrene(untatt BMTH, som er fett - meg=hykler) blandt det som kunne blitt bra metalfolk. kidsa har aldri rett.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ush ja, det finnes mye ufyselig metalcore. Mtp hvor stor sjangeren har blitt og det kun finnes et godt band sier vel sitt. Når det bandet også har begynte å bli kjedelig er det lite håp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Haha, kidsa utenfor magasinet var jo et syn, de. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Metalcore er rimeligt trasigt ja. Både det og emo utviklingen burde brennes på bå. Endret 10. mars 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Appropå metalcore... http://www.youtube.com/watch?v=c9wc03FW2Uo Fjorårets beste skive! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Enig i siste påstand, LueDotten. Men Metalcore? Greit nok at de trekker en del inspirasjon derfra, men gruppen i seg selv passer bedre i en eller annen progressiv leir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå