Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående.

 

Nåja, det var ikke sånn der jeg gikk på videregående hvertfall. Eneste jeg kan huske var en eller to på skolen som man kunne se hørte metal (da tenker jeg ikke på de som likte my chemical romance etc) og vi var vel rundt en 300 elever på skolen. Tror det kan ha noe med det Abigor sier, at folk ikke viser det på utsiden. Jeg eier ikke et eneste metal relatert klesplagg og jeg tror ikke noen kan se at jeg hører på den musikken jeg gjør.

 

 

Kunne aldri tenkt meg å gå med kort hår så lenge jeg hører på metall ^^

Lenke til kommentar

Nå er det dessverre mange som "vokser av seg" metall også, ihvertfall den ekstreme typen.

Hos meg er det annerledes. Er nå over 30 og hører stadig mer ekstreme greier.

 

Appropo ekstrem-metal:

Kjøpte Anaal Nathrakh - Eschaton i slutten av januar, og den satt som et skudd. Har nå også kjøpt "Hell is Empty All the Devils are Here" og "In the Constellation of the Black Widow". Det siste albumet er noe av det råeste jeg har hørt på lenge, tror Anaal Nathrakh smyger seg inn blant mine yndlingsband. Forsøker å oppdrive "Codex necro" for en anstendig pris, men har ikke lykkes til nå.

 

 

 

 

Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående.

 

Nåja, det var ikke sånn der jeg gikk på videregående hvertfall. Eneste jeg kan huske var en eller to på skolen som man kunne se hørte metal (da tenker jeg ikke på de som likte my chemical romance etc) og vi var vel rundt en 300 elever på skolen. Tror det kan ha noe med det Abigor sier, at folk ikke viser det på utsiden. Jeg eier ikke et eneste metal relatert klesplagg og jeg tror ikke noen kan se at jeg hører på den musikken jeg gjør.

 

 

 

Kunne aldri tenkt meg å gå med kort hår så lenge jeg hører på metall ^^

Wanna-be metal-heads :whistle: :

 

AnaalNathrakh.jpg

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Hehe!!

Vel, alt e etter kordan man selv føler seg :)

Noen føler seg vel med kort, andre med langt :D

Eg e metaller, har kort hår og kort skjegg, men hører på masse rart ja.

Noen blir tyngere med årene, noen vokser det av seg og andre blir der de e ;)

Det viktigste e at man føler seg vel med seg selv.

 

Og om langt og kort hår, ikke glem at randi fra Lamb of God lenge hadde meget kort hår.

Mange i Mastadon har kort hår ;)

hehe!!

 

Viktigste er at vi metaller holder sammen ;)

Lenke til kommentar

Javisst. De to karene er kjent i sverige som Brödrerna Hårdrock, er visst ofte intervjuet på TV. De regner seg som Sveriges største Iron Maiden-fans også, følger bandet rundt på turne i hele verden. Som en slags Barron Blod, bare på ordentlig ikke tull.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nope, er en gammal ørn fra Solberg som har gått tegneserieskole i USA hehe. Baksida er enda fetere! :O

Ah. Har vage minne om at du var ganske ram til å tegne på VGS. Harru link til myspacen?

 

Kan da fortsatt tegne, men fett å få noen andre til å gjøre det også! hehe

 

www.myspace.com/thrashcarniwhore

Lenke til kommentar

Nå er det dessverre mange som "vokser av seg" metall også, ihvertfall den ekstreme typen.

Hos meg er det annerledes. Er nå over 30 og hører stadig mer ekstreme greier.

 

Appropo ekstrem-metal:

Kjøpte Anaal Nathrakh - Eschaton i slutten av januar, og den satt som et skudd. Har nå også kjøpt "Hell is Empty All the Devils are Here" og "In the Constellation of the Black Widow". Det siste albumet er noe av det råeste jeg har hørt på lenge, tror Anaal Nathrakh smyger seg inn blant mine yndlingsband. Forsøker å oppdrive "Codex necro" for en anstendig pris, men har ikke lykkes til nå.

 

 

 

 

Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående.

 

Nåja, det var ikke sånn der jeg gikk på videregående hvertfall. Eneste jeg kan huske var en eller to på skolen som man kunne se hørte metal (da tenker jeg ikke på de som likte my chemical romance etc) og vi var vel rundt en 300 elever på skolen. Tror det kan ha noe med det Abigor sier, at folk ikke viser det på utsiden. Jeg eier ikke et eneste metal relatert klesplagg og jeg tror ikke noen kan se at jeg hører på den musikken jeg gjør.

 

 

 

Kunne aldri tenkt meg å gå med kort hår så lenge jeg hører på metall ^^

Wanna-be metal-heads :whistle: :

 

snip

 

Njaaaa, nå er jo kort hår ganske vanlig i grindcore sjangere n

 

Metalhair diskusjon ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...