Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet ikke om det er bevis men sendte en PM med Destruction på men ser de ikke på forsiden ennda, mulig jeg ikke lagde riktig mal eller noe? Jaja jeg overlever nok :)

Heisann,

Om du har sendt inn et band som enda ikke har dukket opp er det nok utelukkende fordi du ikke har fulgt malen nøye nok. (Dette forekommer ganske ofte, og jeg sender alltid en "copy + paste" melding tilbake der jeg oppfordrer til å se førstepost og rette seg etter malen.)

Når folk kommer med en liste på 10 band uten URL koder m.m blir det veldig mye ekstra arbeid for meg å måtte kode inn dette. Oppdatering av førstepost er avhengig av at folk sender inn band. Selv legger jeg inn de jeg personlig vil anbefale, men dette holder jo ikke tråden kontinuelig oppdatert.

Send inn anbefalinger, vær nøye med oppsett :)

Lenke til kommentar
Folk her som hører på Gamma Ray? Kongebra Power Metal fra Tyskland :)

2127219.jpg

Gamma Ray er trivelig power metal ja. Mener at det var Kai Hansen som startet Gamma Ray etter han sluttet i Halloween.

Har nok rett der :) Jeg hørte mye mer på de før, på ungdomskolen og slikt.

Lenke til kommentar
Hoho, snakk om et "moderatorhøflig"-svar.

Nå begynner jeg å bli lei av å vente på play. The Berzerker skiva har ikke kommet enda, og jeg er ganske spent på om det hele var et godt impulskjøp, eller et dårlig et.

Jeg er jævlig lei av å vente på cdon nå. Bestillte konserter fra Kreator, og Amon Amarth på dvd, men de har ikke sendt varene enda - omtrent ei uke etter bestilling.

I tillegg glemte jeg å endre adressen innpå der, slik at pakken blir sendt til foreldrene mine :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...