Abigor Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Beherit - The Oath Of Black Blood er et perfekt bilde for BM. Marduk - Plague Angel har et såpass bra cover at det også ble brukt til omslag av Nasjonalsatanisten. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Übertøft! Øl, whisky og NA. Hail! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Var jo litt tøft det der. Må sjekkes ut nærmere. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kan det være Epica? Har aldri hørt noe av dem, men har sett bilde av dem i et blad jeg kjøpte for en liten tid tilbake. Totally Off Topic: De var jeg backstage med for et par uker siden *stolt* Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 vet ikke om det er bevis men sendte en PM med Destruction på men ser de ikke på forsiden ennda, mulig jeg ikke lagde riktig mal eller noe? Jaja jeg overlever nok Heisann, Om du har sendt inn et band som enda ikke har dukket opp er det nok utelukkende fordi du ikke har fulgt malen nøye nok. (Dette forekommer ganske ofte, og jeg sender alltid en "copy + paste" melding tilbake der jeg oppfordrer til å se førstepost og rette seg etter malen.) Når folk kommer med en liste på 10 band uten URL koder m.m blir det veldig mye ekstra arbeid for meg å måtte kode inn dette. Oppdatering av førstepost er avhengig av at folk sender inn band. Selv legger jeg inn de jeg personlig vil anbefale, men dette holder jo ikke tråden kontinuelig oppdatert. Send inn anbefalinger, vær nøye med oppsett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hoho, snakk om et "moderatorhøflig"-svar. Nå begynner jeg å bli lei av å vente på play. The Berzerker skiva har ikke kommet enda, og jeg er ganske spent på om det hele var et godt impulskjøp, eller et dårlig et. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nokon andre som har høyrd Duobetic Homunkulus? Death metal-band med Wokis og Petr Svoboda frå !T.O.O.H.!. Rimelig sprekt. Fyrste demoen ligg til (offisiell) nedlastning her: http://www.dh.mysteria.cz/en/CMS.html Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Noen her inne som hører på Dethklok? Endret 24. november 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det blir liksom ikke helt impulskjøp når man må vente i ukesvis, nei..tar litt av piffen, liksom. Når plata endelig kommer gidder man ikke bry seg likevel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen her inne som hører på Dethklok? Jepp, gjør det til tider. Ganske artig band, men man går fort lei av det hele. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hoho, snakk om et "moderatorhøflig"-svar. Takker. Du veit, innerst inne er jeg en høffelig fyr. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Altars finnes og som bakgrunn. Bruk tile/fliselegg: Slike flis skal eg få på baderomsveggane. He he he he ... tror kone-mor hadde myrdet meg hvis jeg hadde gjort det, men utrolig fet desktoppbakgrunn var det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Mhm. Endret 24. november 2007 av stakan Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Folk her som hører på Gamma Ray? Kongebra Power Metal fra Tyskland Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen her inne som hører på Dethklok? Japp har Deluxe Editon Albumet og har sett alle episodene av programmet Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Folk her som hører på Gamma Ray? Kongebra Power Metal fra Tyskland Gamma Ray er trivelig power metal ja. Mener at det var Kai Hansen som startet Gamma Ray etter han sluttet i Halloween. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Svartmetall: Anphetamekhan Ikke superbra, men ganske fett til tider. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Folk her som hører på Gamma Ray? Kongebra Power Metal fra Tyskland Gamma Ray er trivelig power metal ja. Mener at det var Kai Hansen som startet Gamma Ray etter han sluttet i Halloween. Har nok rett der Jeg hørte mye mer på de før, på ungdomskolen og slikt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Svartmetall: Anphetamekhan Ikke superbra, men ganske fett til tider. Det var ikke dårlig! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hoho, snakk om et "moderatorhøflig"-svar. Nå begynner jeg å bli lei av å vente på play. The Berzerker skiva har ikke kommet enda, og jeg er ganske spent på om det hele var et godt impulskjøp, eller et dårlig et. Jeg er jævlig lei av å vente på cdon nå. Bestillte konserter fra Kreator, og Amon Amarth på dvd, men de har ikke sendt varene enda - omtrent ei uke etter bestilling. I tillegg glemte jeg å endre adressen innpå der, slik at pakken blir sendt til foreldrene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå