Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående.

 

Nåja, det var ikke sånn der jeg gikk på videregående hvertfall. Eneste jeg kan huske var en eller to på skolen som man kunne se hørte metal (da tenker jeg ikke på de som likte my chemical romance etc) og vi var vel rundt en 300 elever på skolen. Tror det kan ha noe med det Abigor sier, at folk ikke viser det på utsiden. Jeg eier ikke et eneste metal relatert klesplagg og jeg tror ikke noen kan se at jeg hører på den musikken jeg gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg og de jeg henger med ser man det på i allefall. alle har langt hår untatt to, gjerne skjegg, jeg går som regel kled i svart, gjerne en band t-skjorte, de som ikke har langt har går også i svart og med bandklær. Men jeg ser jo hva dere mener, det er ikke så få man ser det på lenger.

Lenke til kommentar

Fet kveld i går. Troll releasefest med konsert. Også varma jaggu Whip opp også :D

 

Ey, nice. Fikk mail fra Duplicate Records i går om at Carniwhöre EP kommer denne måneden? Ikke dårlig.

 

Carniwhöre skal kjøpes.

 

 

Igjen nevner jeg ulver. Noen som har tenkt på / allerde skaffet "Nattens Madrigal"? Lurer fælt på om jeg skal kjøpe. Og burzums nye skive må også skaffes.

Min er på vei. :>

Lenke til kommentar

NWOBHM-gamliser som meg tynnes ut i rekkene (og i håret) ja.

Nwobhm is the shit.

 

Nå er det liksom emo-generasjonen som skal "ta over" med sin whine-rock og små-suicidale/sutrete tekster om tapt kjærlighet.

Huff hvor skal dette ende..

På sykehuset med kutt nedover armene. Sutrete møkkaunger.

Lenke til kommentar

Da skal eg sette på Belus her. Kommer sikkert tilbake med noen ord om en times tid!

 

Edit: Etter første runde så er dette definitivt Burzum. Veldig fornøyd etter en runde og det må jo være bra. Skal nok kose meg endel med denne fremover.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Bare for å trekke opp i noe som står tidligere her.

Ferre og ferre metalheads?

Hvilke byer holder dere til i?

 

I Bergen der eg bor og i oslo der eg kjenner folk så e det masse metallere.

Ikke alle e synlige, som det ble skrevet tidligere.

Langt fra alle går med "Gorgoroth-stil" hele tiden heller.

Så det er mange av oss, men kanskje ikke så synlige som man skulle tro.

 

Og det man må huske, er på skolenivå, iallefall barne, ungdom og videregående, er det virkelig så mange som tør å skille seg ut?

Er det virkelig så mange som tør å vise kem de e?

Husker iallefall min tid på skolen, da var eg eneste metalleren.

Da min lillesøster gikk på samme skolen (annen linje) da var det ca 40% av elevene som var metallere i en eller annen variant.

Så tror det der går litt i bølger.

 

Hvis man ser på det folketallet som dukker opp på konserter, da har du alt fra folk som akkurat e gammel nok til folk som har vært metallere i halv annen livstid ;)

Så det er mange av oss, og det blir flere og flere av oss, men som sagt, kanskje vi ikke e like synlige som før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...