Vowels Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har aldri hatt sansen for Manowar eller Avenged Sevenfold, men måtte jeg velge mellom å høre på et av bandene hadde jeg lett valgt Manowar. Tror jeg fikk med meg et kvarter av konserten til Avenged Sevenfold på Hove og det var mildt sagt ikke imponerende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg fikk dem raskt med meg når de varma opp for maiden, noe av det var greit, og fengende, men jeg kan jo si at jeg fikk mest ut av maiden den kvelden. Ikke så veldig overraskende det da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fet kveld i går. Troll releasefest med konsert. Også varma jaggu Whip opp også Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Betyr det at vi kanskje får høre nye sanger på konserten i august, da? Tror ikke det er kanskje en gang. Les resten her. Takk for svar. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har aldri hatt sansen for Manowar eller Avenged Sevenfold, men måtte jeg velge mellom å høre på et av bandene hadde jeg lett valgt Manowar. Tror jeg fikk med meg et kvarter av konserten til Avenged Sevenfold på Hove og det var mildt sagt ikke imponerende. De skal ha et poeng for den "rockstar" looken hvor de og utnevner seg selv som superduper-soloister. Antagelig har ikke fanbasen (som er gjennomsnittlig 16 år); sett noe mer heavy enn de nei. Tror noen nevnte noe med "de svake" her? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 A7X er et band jeg overhodet ikke klarer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 skaterfags & scene kids. neeeh. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Siden alle her inne hater A7X, så bank noe inni skallen som er bedre da vel? Men ikke Manowar Edit: Den eneste som ikke har hatt noe imot dem er Perrern Endret 7. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Attack attack. Spøk til alvor, Cryptopsy er sikkert helt i din gate. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fet kveld i går. Troll releasefest med konsert. Også varma jaggu Whip opp også Ey, nice. Fikk mail fra Duplicate Records i går om at Carniwhöre EP kommer denne måneden? Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 tok litt lenger tid en først anntatt pga trykk, men er på vei nå ja! 50 spenn + porto om dere bestiller fra duplicate Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Zoro her er litt god metal.. Om du vil ha noe i samme gate som det skvipet du hører på kan du prøve disse gruppene. Og ja dette er bare min personlige mening åpenbart... Legger de i spoiler jeg, for å skåne øynene til metalfans Trivium, Korn, Bullet for my Valentine, Green day, Killswitch Engange, All that Remains, As I lay duying, Him, 5 Finger Deathpunch, Linkin Park, Slipknot, Limp Bizkit, System of a Down, Clawfinger, Lostprophets, Drowning pool, Papa Roach og Godsmack. Selv liker jeg godt eldre KE og første albumet til SOAD Og et godt tips om du vil diskutere nu-metal er ikke dette tråden for deg dessverre. Det har ingenting med reglene på formuet og gjøre men heller folkene som vanker her inne. Og da lar vi denne off topic diskusjonen gå ut. Igjen nevner jeg ulver. Noen som har tenkt på / allerde skaffet "Nattens Madrigal"? Lurer fælt på om jeg skal kjøpe. Og burzums nye skive må også skaffes. Endret 8. mars 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Igjen nevner jeg ulver. Noen som har tenkt på / allerde skaffet "Midnattens Madrigal"?Er det et remixalbum eller noe? Eller skrev du bare feil? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Om det er 'Nattens Madrigal' du mener, så har eg Lpen på vei! Er vell her i løpet av uken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har den kun på cd Uansett er ikke dette en skive du trenger å lure på om du skal kjøpe eller ikke. Den er great, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden. Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter: -Det er typisk norsk å være ond -Fra PST til MGP Endret 7. mars 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 NWOBHM-gamliser som meg tynnes ut i rekkene (og i håret) ja. Nå er det liksom emo-generasjonen som skal "ta over" med sin whine-rock og små-suicidale/sutrete tekster om tapt kjærlighet. Huff hvor skal dette ende.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Zoro her er litt god metal.. Om du vil ha noe i samme gate som det skvipet du hører på kan du prøve disse gruppene. Og ja dette er bare min personlige mening åpenbart... Legger de i spoiler jeg, for å skåne øynene til metalfans Trivium, Korn, Bullet for my Valentine, Green day, Killswitch Engange, All that Remains, As I lay duying, Him, 5 Finger Deathpunch, Linkin Park, Slipknot, Limp Bizkit, System of a Down, Clawfinger, Lostprophets, Drowning pool, Papa Roach og Godsmack. Og et godt tips om du vil diskutere nu-metal er ikke dette tråden for deg dessverre. Det har ingenting med reglene på formuet og gjøre men heller folkene som vanker her inne. Sjekker ut spotifyen i morgen Men du kunne spart deg for: Green Day, Linkin Park og Papa Roach Og da lar vi denne off topic diskusjonen gå ut. Sure thing Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden. Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter: -Det er typisk norsk å være ond -Fra PST til MGP Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som har hørt Mortemia? Ble litt interessert etter intervjuet i scream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå