Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt sansen for Manowar eller Avenged Sevenfold, men måtte jeg velge mellom å høre på et av bandene hadde jeg lett valgt Manowar. Tror jeg fikk med meg et kvarter av konserten til Avenged Sevenfold på Hove og det var mildt sagt ikke imponerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt sansen for Manowar eller Avenged Sevenfold, men måtte jeg velge mellom å høre på et av bandene hadde jeg lett valgt Manowar. Tror jeg fikk med meg et kvarter av konserten til Avenged Sevenfold på Hove og det var mildt sagt ikke imponerende.

De skal ha et poeng for den "rockstar" looken hvor de og utnevner seg selv som superduper-soloister.

Antagelig har ikke fanbasen (som er gjennomsnittlig 16 år); sett noe mer heavy enn de nei. Tror noen nevnte noe med "de svake" her? :whistle:

Lenke til kommentar

Zoro her er litt god metal..

 

Om du vil ha noe i samme gate som det skvipet du hører på kan du prøve disse gruppene. Og ja dette er bare min personlige mening åpenbart...

 

Legger de i spoiler jeg, for å skåne øynene til metalfans :p

 

 

Trivium, Korn, Bullet for my Valentine, Green day, Killswitch Engange, All that Remains, As I lay duying, Him, 5 Finger Deathpunch, Linkin Park, Slipknot, Limp Bizkit, System of a Down, Clawfinger, Lostprophets, Drowning pool, Papa Roach og Godsmack.

 

 

Selv liker jeg godt eldre KE og første albumet til SOAD

 

Og et godt tips om du vil diskutere nu-metal er ikke dette tråden for deg dessverre. Det har ingenting med reglene på formuet og gjøre men heller folkene som vanker her inne.

 

Og da lar vi denne off topic diskusjonen gå ut.

 

Igjen nevner jeg ulver. Noen som har tenkt på / allerde skaffet "Nattens Madrigal"? Lurer fælt på om jeg skal kjøpe. Og burzums nye skive må også skaffes.

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Zoro her er litt god metal..

 

Om du vil ha noe i samme gate som det skvipet du hører på kan du prøve disse gruppene. Og ja dette er bare min personlige mening åpenbart...

 

Legger de i spoiler jeg, for å skåne øynene til metalfans :p

 

 

Trivium, Korn, Bullet for my Valentine, Green day, Killswitch Engange, All that Remains, As I lay duying, Him, 5 Finger Deathpunch, Linkin Park, Slipknot, Limp Bizkit, System of a Down, Clawfinger, Lostprophets, Drowning pool, Papa Roach og Godsmack.

Og et godt tips om du vil diskutere nu-metal er ikke dette tråden for deg dessverre. Det har ingenting med reglene på formuet og gjøre men heller folkene som vanker her inne.

 

Sjekker ut spotifyen i morgen ;)

 

Men du kunne spart deg for: Green Day, Linkin Park og Papa Roach :ph34r:

 

Og da lar vi denne off topic diskusjonen gå ut.

 

Sure thing ;)

Lenke til kommentar
Forlagets omtale av Innfødte skrik: Hvorfor blir de bare flere og flere?
Jeg oppfatter det motsatt. Idag blir det bare færre og færre metalheads. Få er hvertfall synlige og dedikerte. Finnes det noe særlig metalfolk blant videregående elever idag? Rekrutteringen har kulminert er min påstand, og om det er noen metalheads der ute blandt de yngre rekker, synes det hvertfall ikke på utsiden.

 

Ser han har vridd på uttrykk og lagd morsomme overskrifter:

 

-Det er typisk norsk å være ond

-Fra PST til MGP

Ta det rolig, vi er faktisk en del metalheads på videregående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...